SpeletSpelet
  • EN
  • LV
  • RU
1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    

15.1. AUSTRĀLIJAS NOTEIKUMI FUTBOLĀ

 

  1. Bukmeikers pieņem likmes:

    • parastajā 80 minūšu laikā (četras ceturtdaļas pa 20 minūtēm katra vai divas pusītes pa 40 minūtēm katrā)

    • par regulāru laiku, ieskaitot virsstundas (ar nosaukumu "Ieskaitot virsstundas").
      Bukmeikers neuzņemas atbildību par neprecīzu spēles ilguma deklarēšanu. Sadaļās "Sports" un "Tiešraide" redzamā informācija ir tikai indikatīva. Klientam ir jāpārbauda noteikumi, salīdzinot tos ar oficiāliem avotiem.

  2. Ja spēle tiek pārtraukta pirms 80 minūšu termiņa beigām, visas likmes uz to tiek veiktas ar koeficientu 1, izņemot tos tirgus, kuri spēles pārtraukšanas brīdī jau bija noteikti bez nosacījumiem.

  3. Ja tiek mainīta spēles norises vieta, tad jau veiktās likmes būs spēkā, ja mājinieku komanda joprojām tiks par tādu izraudzīta.

  4. Lai gūtu pirmos vārtus. Ja spēlētājs nav piedalījies mačā vai tiek ieviests kā aizstājējs pēc pirmo vārtu gūšanas, visas likmes uz šo spēlētāju tiks uzskatītas par anulētām. Likmes uz spēlētājiem, kuri tika nomainīti vai izsūtīti pirms pirmo vārtu gūšanas, zaudēs. Ja pirmos vārtus gūst spēlētājs, kuram nav piedāvāta cena, visas likmes uz citiem spēlētājiem zaudēs, izņemot "Jebkura cita spēlētāja" tirgu. Ja spēle ir pārtraukta pirms pirmo vārtu gūšanas, visas likmes tiks atceltas.

  5. Vārti (6 punkti) ir tad, kad bumba tiek sista starp šaurākiem iekšējiem vārtu stabiem, nepieskaroties citam spēlētājam, un punktu gūšanas komanda saņem 6 punktus.

  6. Aizmugure (1 punkts) ir tad, kad bumba tiek sista starp iekšējo vārtu stabu un ārējo aizmugures stabu, vai bumba atsitas pret vārtu stabu, vai iet pāri vārtu līnijai vai aizmugures līnijai.

  7. Likmes uz "HT-FT" tirgiem tiek pieņemtas uz puslaiku un visu maču.

 

15.2. AMERIKĀŅU FUTBOLS

 

  1. Bukmeikers pieņem likmes:

    • parastajā laikā (60 spēles minūtes, kas sastāv no četrām ceturtdaļām pa 15 minūtēm katrā);

    • par regulāru laiku, ieskaitot virsstundas (ar nosaukumu "Ieskaitot virsstundas").

  2. Ja spēle sākas, bet nav pabeigta, visas likmes uz to tiks veiktas ar koeficientu 1, izņemot tos tirgus, kas jau bija noteikti spēles pārtraukšanas brīdī.

  3. Lai likmes būtu spēkā, ir jāpaiet vismaz 55 spēles minūtēm. Šajā gadījumā visas likmes tiks noteiktas, pamatojoties uz rezultātiem spēles pārtraukšanas brīdī.

  4. Uz likmēm "Augstāk turnīra beigās" tirgos, ja komandas nekvalificēsies no grupas, likmes tiks noteiktas, pamatojoties uz to attiecīgajām vietām grupā. Ja komandas ieņems vienādas vietas, likmes tiks noteiktas, pamatojoties uz to rezultātu.

  5. Augstākais (zemākais) punktu skaits ceturksnī - kopā. Ja ir divas vai vairākas ceturtdaļas ar augstāko (zemāko) punktu skaitu ar vienādu kopsummu, likmes netiek atmaksātas. Šajā gadījumā likmes tiks aprēķinātas, pamatojoties uz kopsummu.

  6. Augstākais punktu skaits ceturksnī. Ja nav iespējams bez nosacījumiem noteikt ceturksni ar augstāko punktu skaitu (t.i., ja divi vai vairāki ceturkšņi beidzas ar vienu un to pašu rezultātu), likmes uz šādiem ceturkšņiem tiks veiktas ar koeficientu 1. Likmes uz pārējiem ceturtdaļiem tiks uzskatītas par zaudētām.

  7. Augstākā punktu skaitīšanas puse. Ja abas pusītes beidzas ar vienādu rezultātu, likmes tiks veiktas ar koeficientu 1.

  8. Ja spēle, ieskaitot virsstundas, beidzas neizšķirti, W1 un W2 likmes tiks veiktas ar koeficientu 1 (likmes tiks atmaksātas), savukārt likmes uz kopējo summu un handikapu tirgiem tiks noteiktas, pamatojoties uz spēles rezultātu.

 

15.3. BADMINTONS, GALDA TENISS, PLUDMALES VOLEJBOLS

 

  1. Ja spēles sākums kāda iemesla dēļ tiek aizkavēts vai atlikts, visas likmes ir spēkā līdz mačam vai turnīram, kurā spēle ir noslēgusies, vai līdz brīdim, kad kāds no dalībniekiem izstājas.

  2. Ja spēle tiek pārtraukta sakarā ar kādas komandas atsaukšanu vai diskvalifikāciju pirmajā spēlē/setā, visas likmes tiks veiktas ar koeficientu 1, izņemot tos tirgus, kuri spēles pārtraukšanas brīdī jau bija noteikti bez nosacījumiem. Likmes uz spēles uzvarētāju šajā gadījumā tiks noteiktas ar koeficientu 1.

  3. Ja spēle tiek pārtraukta kādas komandas izstāšanās vai diskvalifikācijas dēļ, pirmajai spēlei/setam ir jābūt pabeigtam, lai likmes uz mača uzvarētāju paliktu spēkā, pretējā gadījumā visas likmes uz šo iznākumu tiks veiktas ar koeficientu 1. Spēlētāja izstāšanās vai diskvalifikācijas gadījumā tiks paziņots par zaudējumu.

  4. Ja spēle sākas, bet kāda iemesla dēļ netiek pabeigta (piemēram, ja viens no pretiniekiem atsakās turpināt vai tiek diskvalificēts) un ir nospēlētas vairāk nekā divas spēles/seti, rezultāti, kas jau bija bez nosacījumiem noteikti laikā, kad spēle tika pārtraukta (piemēram, pirmās spēles/seta iznākums, pirmās spēles/seta kopsumma utt.) tiks ieskaitīts likmes izlīgumā. Izmaksas par citām likmēm tiks veiktas ar koeficientu 1, izņemot likmes uz mača uzvarētāju. Par mača uzvarētāju tiks uzskatīta komanda, kura būs aizkļuvusi līdz nākamajai kārtai, vai turnīra uzvarētāja.

  5. Neviena likme netiks atcelta sportista/sportista iniciāļu drukas kļūdas dēļ (piemēram, B. Smits, nevis A. Smits). Šajā gadījumā likmes būs spēkā.

  6. "Uzvarēt maču". Ja kāds no iznākumā nosauktajiem spēlētājiem tiek nomainīts pirms spēles sākuma, visas derības tiek atceltas.

  7. Handikapi un kopsummas iepriekšminētajiem sporta veidiem jānorāda punktos, izņemot "Handicap By Sets" un "Total Sets" tirgus.

  8. "Uzvarētājs". Par uzvarētāju tiks uzskatīts sportists/sportiste (komanda), kura turnīrā ieņems pirmo vietu. Ja sportists/sportiste izstājas no turnīra pirms tā sākuma, likmes uz šo sportistu/sportisti tiks veiktas ar koeficientu 1.

  9. "Lai kvalificētos". Klientam ir jāparedz, kurš no abiem uzskaitītajiem spēlētājiem tiks tālāk turnīra grupā. Ja abi spēlētāji tiek izslēgti no turnīra, par uzvarētāju tiks uzskatīts tas, kurš būs pavirzījies tālāk iekavās. Ja abi spēlētāji tiek izslēgti no viena raunda, likmes tiks veiktas ar koeficientu 1. Ja spēlētājs izstājas no turnīra pirms tā sākuma, likmes tiks veiktas ar koeficientu 1.

 

15.4. BASKETBOLS

 

Bukmeikers pieņem likmes:

  • parastajā laikā (spēles laiks var būt 48 minūtes, kas sastāv no četrām ceturtdaļām pa 12 minūtēm katrā vai 40 minūtēm, kas sastāv no četrām ceturtdaļām pa 10 minūtēm katrā; NCAA – divas pusītes pa 20 minūtēm katra);

  • par regulāru laiku, ieskaitot virsstundas (ar nosaukumu "Ieskaitot virsstundas"). Likmes uz statistiku ietver OT, ja vien nav norādīts citādi. Citi derību noteikumi var būt norādīti derību sadaļā.

  1. Ja spēle sākas, bet nav pabeigta, visas likmes uz spēli tiks veiktas ar koeficientu 1, izņemot tos tirgus, kas jau bija noteikti spēles pārtraukšanas brīdī.

  2. Ja spēles ilgums ir 40 minūtes, lai likmes būtu spēkā, ir jānospēlē vismaz 35 minūtes. Ja spēles ilgums ir 48 minūtes, lai likmes būtu spēkā, ir jānospēlē vismaz 40 minūtes. Šādos gadījumos visas likmes tiks noteiktas, pamatojoties uz rezultātiem spēles pārtraukšanas brīdī.

  3. Basketbola mačos (notikumiem ar apzīmējumu "Ieskaitot virsstundas") likmes uz handikapu un kopējo tirgu ceturtajā ceturksnī un otrajā puslaikā tiek noteiktas, izņemot virsstundas.

  4. NBA komandas var tikt parādītas tiešā secībā (mājās), kā arī apgrieztā secībā. Ja tas tā ir, likmes netiek atmaksātas.

  5. "Augstāk turnīra beigās". Ja komandām neizdosies kvalificēties no savas grupas, likmes tiks noteiktas, pamatojoties uz vietu, kur tās finišēs grupā. Ja komandas grupas ietvaros ieņems vienādas vietas, tad likmes tiks noteiktas, pamatojoties uz to rezultātu.

  6. Klientam ir jāpārbauda basketbola draudzības noteikumi (neatkarīgi no tā, vai tie ir kausa vai kluba draugi), izmantojot oficiālos avotus. Ja draudzība beidzas neizšķirti (mača noteikumi ir mainīti), likmes uz uzvarētāju tiks veiktas ar koeficientu 1. Tomēr likmes uz kopējo un handikapu tirgu tiks aprēķinātas uz rezultātu.

  7. Ja virsstundas tiek izspēlētas kausa izcīņas neizšķirti, ņemot vērā divu legu spēles kopējo rezultātu, virsstundas tiks ņemtas vērā, lai veiktu likmes uz otro maču. Tāpat virsstundas, kas nospēlētas divu legu spēles kopējā rezultāta dēļ, tiek iekļautas arī kategorijās "Kvalificēties", "Tikt paaugstinātam/pazeminātam", "Turnīra uzvarētājam" un citās līdzīgās likmēs.

  8. Ja basketbola mačs beidzas neizšķirti, "Vai būs virsstundas? - Jā" likme uzvar un "Vai būs virsstundas? - Nē" likme zaudē.

  9. "Puslaika/pilna laika" likmes. Sadaļā Sports "W" apzīmē uzvaru un "X" apzīmē neizšķirtu. Vispirms tiek parādīts pirmā puslaika iznākums, kam seko spēles iznākums pēc pamatlaika beigām. Piemēram, W1W2 nozīmē, ka 1. komanda uzvarēja (W1) pirmajā puslaikā, bet 2. komanda bija uzvarētāja (W2) pamatlaika beigās.
    "Puslaika/pilna laika" likmes, ieskaitot virsstundas. Klientam ir jāprognozē, kura komanda uzvarēs pirmajā puslaikā un kura komanda uzvarēs spēli, iekļaujot virsstundas. Klienti nedrīkst derēt uz neizšķirtu.

  10. "Augstākais (zemākais) punktu skaits ceturksnī – kopā". Ja diviem vai vairākiem ceturkšņiem ar augstāko (zemāko) punktu skaitu ir vienāda kopsumma, likmes netiek atmaksātas. Šajā gadījumā likmes tiks aprēķinātas, pamatojoties uz kopsummu (kad ceturtās ceturtdaļas kopsumma būs nokārtota, virsstundu laikā iegūtie punkti netiks skaitīti).

  11. "Augstākais punktu skaits ceturksnī". Ja ceturksni ar augstāko punktu skaitu nav iespējams noteikt bez nosacījumiem (t.i., ja divi vai vairāki ceturkšņi ir beigušies ar vienādu rezultātu), likmes uz šādiem ceturkšņiem tiks veiktas ar koeficientu 1. Likmes uz оther ceturtdaļām zaudēs (kad ceturtās ceturtdaļas kopsumma būs nokārtota, netiks skaitīti virsstundās gūtie punkti).

  12. "Augstākā punktu gūšanas puse". Ja abas pusītes ir beigušās ar vienādu rezultātu, likmes tiks veiktas ar koeficientu 1 (kad otrā puslaika kopsumma būs nokārtota, papildlaikā gūtie punkti netiks skaitīti).

  13. "Komanda... Lai uzvarētu abas pusītes – jā". Kad otrā puslaika kopsumma būs nokārtota, virsstundās gūtie punkti netiks skaitīti. "Komanda... Lai uzvarētu abas pusītes – nē". Likme uzvarēs, ja norādītā komanda būs izlozējusi vai zaudējusi vismaz vienu pusi.

  14. "Katra komanda gūs vairāk nekā 72,5 punktus – jā". Likme uzvarēs, ja katras komandas kopējais gūto punktu skaits spēles laikā būs 73 vai vairāk.

  15. "Katra komanda gūs vairāk nekā 72,5 punktus – nē". Likme uzvarēs, ja vismaz viena no komandām nebūs sasniegusi noteikto kopsummu.

  16. "Kopā par katru ceturksni virs 32,5 – jā". Likme uzvarēs, ja kopējais katrā ceturksnī gūto punktu skaits būs 33 vai vairāk.

  17. "Pirmais pārkāpums", "Totālas muļķības". Veicot likmes, tiek ņemti vērā tikai personīgie pārkāpumi, ko izdarījuši spēlētāji laukumā. Trenera, komandas amatpersonu vai soliņa spēlētāju izdarītie tehniskie pārkāpumi netiek ieskaitīti.

  18. "Pirmais atsitiens". Prognozējiet, kura komanda būs pirmā, kurai būs atsitiens.

  19. Likmes uz "Apgrozījumu" tirgiem tiek noteiktas, pamatojoties tikai uz spēlētāju individuālo statistiku, nevis uz komandas statistiku.

  20. Likmes uz "Atsitienu" tirgiem tiek noteiktas, pamatojoties uz spēlētāju individuālo statistiku un komandas statistiku. NBA, WNBA, Francijas līgas (vīriešu) mačos tiek ņemtas vērā tikai personīgās atlēkušās bumbas.

  21. Likmes uz "Race To ... Punktu" tirgi sadaļā "Sports" var būt pieejami ar:

    • divi rezultāti (W1, W2). Šādām likmēm, ja neviena no komandām neiegūst norādīto punktu skaitu, likmes uz uzvarētāju tiek anulētas (piemēram, ja rezultāts ir 19-19, "Race to 20 Points W1" likmes tiek anulētas).

    • trīs iznākumi (W1, W2, Neviens), tādā gadījumā likmes tiks noteiktas atbilstoši rezultātiem.

  22. "Score By Quarters 2-0" likme uzvarēs, ja 1. komanda būs uzvarējusi divas ceturtdaļas no četrām un atlikušās divas ceturtdaļas būs noslēgušās neizšķirti. Likme "Score By Quarters 1-1" uzvarēs, ja viena komanda būs uzvarējusi vienu ceturtdaļu, otra komanda būs uzvarējusi vēl vienu ceturtdaļu, bet atlikušās divas ceturtdaļas būs beigušās neizšķirti.

  23. "Handikaps pa ceturkšņiem". Piemēram, "2 handikaps pa ceturkšņiem -2,5". Gala rezultāts ir 81:102 (17:22, 26:25, 18:20, 20:35), tātad rezultāts pa ceturtdaļām ir 1:3 (attiecīgi 0:1, 1:0, 0:1, 0:1). Likme zaudē, jo, kad tiek piemērots handikaps 2. komandai, rezultāts pēc ceturtdaļām ir 1:0,5.

  24. Tirgi "Kopējās izlozētās ceturtdaļas", "Handikaps pa ceturkšņiem", "Rezultāts pa ceturkšņiem" un "Win By Quarters" tiek norēķināti tikai par rezultātu parastā laika beigās.

  25. Likme "1 uzvaras starpība punktu intervālā no -1 līdz 9" uzvar, ja 1. un 2. komandas iegūto punktu skaita starpība ir intervālā no -1 līdz 9 punktiem. Piemēram, rezultāts ir (85:90), tātad 1. komandas uzvaras starpība ir -5 un tādējādi likme zaudē.

  26. Likmes uz "2 punktu lauka vārtu procentu", "3 punktu lauka vārtu procentu" un "bezmaksas metiena procentu" tirgiem tiek veiktas, pamatojoties uz oficiālās vietnes statistiku, kurā procentu vērtības tiek noapaļotas līdz tuvākajam veselajam skaitlim.

  27. Likmes "Kopējā spēles laika" tirgū jānorāda minūtēs. Ja kopsumma ir nosaukta precīzi, likmes tiks veiktas ar koeficientu 1. Piemēram, attiecībā uz likmi "Total Kyrie Irving Over 39.5", ja spēlētāja kopējais spēles laiks ir 39 minūtes 30 sekundes, likme tiks noteikta ar koeficientu 1.

  28. Netbols ir sieviešu basketbola veids (ar četrām ceturtdaļām pa 15 minūtēm). Likmes tiek veiktas un nokārtotas uz regulāru laiku un regulāru laiku, ieskaitot virsstundas (apzīmētas kā "Ieskaitot virsstundas").

  29. Basketbols. Rezultātus. Komanda, kas turnīra beigās būs augstāka (NBA). Komandas tiks sarindotas pēc šādiem secīgiem kritērijiem: izslēgšanas posms; Konferencei ieņemtā vieta; regulārajā sezonā uzvarēto spēļu procents; punktu starpība regulārajā sezonā; regulārajā sezonā gūtie punkti.

  30. Basketbols. Rezultātus. Komanda, kas turnīra beigās būs augstāka (Eirolīga). Komandas tiks sarindotas pēc šādiem secīgiem kritērijiem: izslēgšanas posms; Top-16 posmā ieņemtā vieta; Top-16 posmā uzvarēto spēļu skaits; punktu starpība Top-16 posmā; punkti, kas iegūti Top-16 posmā.

  31. "SuperTotal () virs/zem". Klientam ir jāprognozē, vai komandas iegūs vairāk vai mazāk punktu nekā norādītā kopsumma. Piemēram, "SuperTotal: (166-167 atmaksa) 167,5 vairāk". Likme uzvarēs, ja komandas kopā iegūs vairāk nekā 167,5 punktus. Ja komandas kopā iegūs 166 vai 167 punktus, likmes tiks atmaksātas.

  32. Double-double (triple-double) mačā. Šai likmei ir nepieciešams paredzēt, vai spēlētājam mačā būs divciparu sniegums divās (double-double), trīs (triple-double) kategorijās. Statistikas kategorijas: punkti, atlēkušās bumbas, rezultatīvas piespēles, bloķēti metieni. Ja sportistam bija triple-double, tad double-double likme uz šo spēlētāju tiks noteikta kā uzvara.

  33. Rezultāts intervālā. Šim tirgum ieteicams uzminēt, vai ceturkšņa rezultāts būs izvēlētajā intervālā. Kreisajā pusē ir norādīts pirmās komandas rezultāta diapazons, labajā pusē - otrās komandas rezultāta diapazons. Piemērs. "Rezultāts intervālā 3. ceturtdaļa. 22-33: 8-19 - Jā." Likme uzvar, ja 3. ceturtdaļa beidzas ar rezultātu 24-15.

  34. Basketbols 3x3. Spēles sastāv no viena perioda, kas ilgst 10 minūtes. Komandas spēlē līdz pamatlaika beigām vai līdz brīdim, kad kāda no tām iegūst 21 punktu. Ja spēle beidzas neizšķirti, virsstundas tiks aizvadītas, līdz viena komanda būs vadībā ar 2 punktu starpību.
    Galvenās atšķirības spēlē:

    • Standarta mērķis ir vērts 1 punktu.

    • Laukuma vārti (no 3 punktu līnijas) iegūst 2 punktus.

    • Komandām ir 12 sekundes, lai šautu uzbrukuma laikā.

  35. Basketbols 4x4. Spēles sastāv no diviem periodiem, kas katrs ilgst 10 minūtes. Ja spēle beidzas neizšķirti, tiek izspēlētas 5 minūtes virsstundas.
    Galvenās atšķirības spēlē:

    • Standarta mērķis ir 2 punktu vērts.

    • Laukuma vārti (no 3 punktu līnijas) iegūst 3 punktus.

    • Slam dunk iegūst 3 punktus.

    • Komandām ir 24 sekundes, lai šautu uzbrukuma laikā.

15.5. BEISBOLS, SOFTBOLS

  1. Likmes uz beisbola mačiem tiek pieņemtas, iekļaujot papildu innings.
    Sākuma krūzeru nosaukumi tiks ņemti vērā likmju pieņemšanas brīdī, ja nosaukumi tiks norādīti saistībā ar notikumu. Abiem uzskaitītajiem krūzeriem ir jāsākas un katram piķim vismaz vienu reizi, lai likmes būtu spēkā. Ja kādam no uzskaitītajiem krūzeriem kāda iemesla dēļ neizdodas startēt, visas likmes uz šo spēli tiks uzskatītas par anulētām. Ja sākuma krūzes nav uzskaitītas, likmes tiks pieņemtas neatkarīgi no tā, kas ir šīs sākuma krūzes.

  2. Likmes ir spēkā, ja plānotais iningu skaits tiek samazināts saskaņā ar turnīra noteikumiem vai spēle tiek saīsināta, jo kādai no komandām ir neapstrīdams pārsvars.

  3. Komanda, kas nūjo ininga apakšā, tiek uzskatīta par mājas komandu neatkarīgi no spēles norises vietas.

  4. Visas likmes tiek noteiktas uz oficiālajiem spēles rezultātiem, ieskaitot visus papildu iningus (izņemot likmes, kas veiktas uz spēles daļām).

  5. Visas likmes ir spēkā, ja ir izspēlēti vismaz pieci pilni inningi vai 4,5 inningi. Ja ir izspēlēti mazāk nekā 4,5 iningi, bukmeikers nokārtos likmes, kuru rezultāti jau bija noteikti mača pārtraukšanas brīdī. Pārējās likmes uz šo spēli tiks veiktas ar koeficientu 1.

  6. Pirmsspēles tirgi. Ja beisbola spēle nesākas norādītajā laikā un oficiālā vietne apstiprina, ka spēle ir atlikta, visas likmes uz šo spēli tiks veiktas ar koeficientu 1.

  7. Spēļu tirgi. Ja spēle tiek apturēta (pārtraukta) un turpinās 72 stundu laikā, visas likmes ir spēkā līdz mača beigām. Ja spēle netiek noslēgta 72 stundu laikā, visas derības tiek uzskatītas par anulētām, izņemot tos tirgus, kas jau bija noteikti.

  8. Ja beisbola mačos (NPB vai MLB un KBO pirmssezonās) rezultāts ir neizšķirts, W1 un W2 likmes tiks veiktas ar koeficientu 1 (likmes tiks atmaksātas).

  9. "Spēlētāji, match-up". Klientam ir jāparedz, kurš no diviem spēlētājiem darbosies labāk. Ja spēlētāji būs neizšķirti, likmes tiks veiktas ar koeficientu 1.

  10. MLB pirmssezonas spēlēs, kad komandas ir neizšķirti 9. inninga beigās, tiek izspēlēts papildu 10. innings. Tomēr, ja neviena no komandām neuzvar 10. iningā, spēle beidzas neizšķirti. Šajā gadījumā W1 un W2 likmes tiek veiktas ar koeficientu 1 (likmes tiek atmaksātas).

  11. Ja vismaz viena spēle tiek atcelta, pārcelta, pārtraukta un atcelta spēles dienā (ir izspēlēti mazāk nekā pieci pilni iningi), likmes uz notikumu "Home-Away" tiks veiktas ar koeficientu 1, izņemot tos tirgus, kuri jau bija noteikti.

  12. Softbols ir komandas bumbas spēle un beisbola variants, ko spēlē ar lielāku bumbu mazākā laukumā. Komandas oficiālā mačā izspēlē septiņas spēles. Ja rezultāts ir neizšķirts, tiek piešķirti papildu innings.

 

15.6. BIATLONS

 

  1. "Būt augstākam". Prognozējiet, kurš no diviem nosauktajiem biatlonistiem (vai komandām stafetē) finišēs augstāk finālā. Ja abi sāncenši izkrīt no sacensībām vai ja viens pretendents nestartē, likmes tiks veiktas ar koeficientu 1. Ja kādam no sāncenšiem neizdodas šķērsot finiša līniju, visas likmes uz viņiem tiks uzskatītas par zaudētām.

  2. "Pietrūkst". Salīdzinot dalībnieku kopējo nokavēto mērķu skaitu. Prognozējiet, kurš no nosauktajiem biatlonistiem palaidīs garām visvairāk mērķu. Ja nokavēto skaits ir vienāds ar handikapa vērtību, laimesta koeficients būs 1. Ja sāncensis izkrīt no sacensībām, nešaujot visos šaušanas raundos, uzvaras koeficients būs 1.

  3. "Pietrūkst stafetēs". Nokavējumu skaits stafetē tiek aprēķināts, saskaitot soda cilpu skaitu un izlietotās papildu patronas visiem komandas dalībniekiem.

  4. "Kuras valsts labākais sportists ir augstāks". Prognozējiet, kurš labākais biatlonists no abām uzskaitītajām valstīm finišēs augstāk sacensību finālā.

  5. "Sacensību uzvarētājs". Pretendents, kurš vadīs galīgo rangu, tiks uzskatīts par sacensību uzvarētāju. Ja divi vai vairāki pretendenti tiek pasludināti par uzvarētājiem, tiks piemērots "vienlaicīga finiša" noteikums.

  6. "Līderis pēc 1. (2. utt.) kārtas". Kārtas uzvarētājs tiek noteikts pēc galīgā ranga. Ja vienā kārtā ir divi vai vairāki uzvarētāji, tiks piemērots noteikums "Vienlaicīgs finišs".

  7. "Biatlons. Uzvarētājs. Vīriešiem. Veikšanu. 12,5 km. Hochfilzen. Top 1-10 (08.12.2013 | 16:30) – "Vai Daniel Mesotitsch uzvarēs - jā". Likme uzvarēs, ja Daniels Mesotičs ierindosies starp 10 labākajiem biatlonistiem sacīkstēs.

  8. "Papildu patronas. Zviedrija (13.12.2013 | 17:25) Kopā zem 7.5". Likme uzvarēs, ja Zviedrijas biatlonisti izmantos 7 vai mazāk papildu kārtridžus.

  9. "Sportista uzvaras rezerve pār otro vietu 0-20 sek. – Jā". Likme uzvarēs, ja uzvarētājs pārspēs otrās vietas ieguvēju par 20 vai mazāk sekundēm.

  10. "Pietrūkst. Vairāk stāv nekā sliecas – jā/nē". Ja nokavēto mērķu skaits noliektajā stāvoklī ir vienāds ar to, kas atrodas stāvus stāvoklī (vai ja nav garām), tad likme "Garām. Vairāk stāvēs nekā nosliecies – nē" uzvarēs un likme "Misses. Vairāk stāvēs nekā nosliecies – Jā" zaudēs.

  11. "Šaušanas laiks". Prognozējiet, kāds būs šaušanas laiks (sekundēs).

  12. "Laiks šautuvē". Prognozējiet, cik daudz laika biatlonists pavadīs šautuvē (sekundēs). Laiks pie distances ietver ieiešanu un iziešanu no šaušanas zonas, kā arī pašu šaušanu.

  13. "IBU kausa izcīņas tirgi". Kopvērtējums tiks noteikts, balstoties uz sezonas rezultātiem.

 

15.7. BOKSS, CĪŅAS MĀKSLA

 

  1. Par sitiena sākumu liecina zvana atskanēšana pirms pirmā raunda.

  2. Ja tiek paziņots, ka turnīrs netiek apstrīdēts, vai ja izspēle jebkāda iemesla dēļ tiek apturēta, pirms uzvarētājs ir noteikts, visas derības tiek uzskatītas par anulētām. Ja izspēles rezultāts jau ir noteikts, likmes tiks noteiktas, pamatojoties uz paziņotajiem rezultātiem.

  3. Ja raundu skaits tiks mainīts, likmes uz izspēles iznākumu būs spēkā, bet likmes uz raundu skaitu tiks noteiktas ar koeficientu 1.

  4. "Kopējais raunds". Klientam ir jāparedz raundu skaits cīņā. Likmju norēķinu nolūkā tiks ņemti vērā tikai pabeigti raundi.

  5. Punktu lēmuma handikaps (cīņa, lai dotos distancē). Handikaps tiek aprēķināts pēc cīņas gala rezultāta, kā reģistrēts oficiālajos avotos. Gadījumā, ja cīņa nenotiek distancē, likmes šajā tirgū tiek veiktas ar koeficientu 1.00.

  6. Ja sportists neieiet ringā pēc zvana atskanēšanas raunda sākumā, tiek uzskatīts, ka sitiens ir beidzies iepriekšējā raundā.

  7. "1 (2) uzvarēs". Sadaļā "Sports" likmes uz šo tirgu tiek apzīmētas attiecīgi ar "1" un "2", un tās ietver sekojošo:

    • "Punktu uzvara";

    • "Uzvarēt ar nokautu";

    • "Uzvara ar tehnisko nokautu";

    • "Uzvarēt ar tehnisku lēmumu";

    • "Uzvarēt ar diskvalifikāciju vai atteikumu".

  8. "Zīmēt". Likmes šajā tirgū tiek apzīmētas ar "X". Cīņa beidzas ar neizšķirtu, kad tiesneši nolemj, ka sportisti pēdējā raunda beigās ir guvuši vienādus punktus.

  9. "Punktu uzvara". Tas nozīmē, ka uzvarētājs tiks paziņots ar tiesnešu lēmumu pēdējās kārtas beigās.

  10. "Uzvara distancē". Tas ietver uzvaru ar nokautu, tehnisko nokautu, pretinieka diskvalifikāciju vai pretinieka izstāšanos sitiena laikā.

  11. "Uzvara (2way)". Ja mačs beidzas neizšķirti, W1 un W2 likmes tiks veiktas ar koeficientu 1.

  12. "W2 3. kārtā – jā". Šī likme uzvarēs, ja otrais sportists uzvarēs distancē ar nokautu vai ar tehnisku lēmumu trešajā raundā.

  13. "Cīņa beigsies 10.-12. kārtā". Šī likme uzvarēs, ja sportists uzvarēs distancē ar nokautu vai ar tehnisku lēmumu laika posmā no desmitā līdz divpadsmitajam raundam.

  14. "Uzvara ar TD". Tā ir cīņas pārtraukšana traumas vai cita iemesla dēļ ar sekojošu punktu skaitīšanu pēc tiesnešu piezīmēm un rezultāta novērtējumu par nepilnu raundu skaitu.

  15. "Perspektīvās cīņas". Tikai viens sitiens no potenciālo cīņu saraksta, kas faktiski notiek, tiks ņemts vērā derību nolūkos. Likmes uz nenotikušajām izslēgšanas spēlēm tiks veiktas ar koeficientu 1. Likmes tiks noteiktas, pamatojoties uz spēles datumu saskaņā ar oficiālā avota rezultātiem.

 

15.8. UFC

 

  1. Par sitiena sākumu liecina zvana atskanēšana pirms pirmā raunda.

  2. Ja tiek paziņots, ka turnīrs netiek apstrīdēts, vai ja izspēle jebkāda iemesla dēļ tiek apturēta, pirms uzvarētājs ir noteikts, visas derības tiek uzskatītas par anulētām. Ja izspēles rezultāts jau ir noteikts, likmes tiks noteiktas, pamatojoties uz paziņotajiem rezultātiem.

  3. Ja raundu skaits tiks mainīts, likmes uz izspēles iznākumu būs spēkā, bet likmes uz raundu skaitu tiks noteiktas ar koeficientu 1.

  4. "Kopējais raunds". Klientiem ir jāparedz kārtu skaits cīņā. Likmju norēķinu nolūkā tiek skaitīti tikai tie raundi, kuros ir pagājusi vairāk nekā puse no piešķirtā laika.
    2 minūtes 30 sekundes tiek uzskatītas par pusi no 5 minūšu raunda. Tāpēc kopā 2,5 kārtas attiecas uz 2. kārtas 30 minūtēm 3 sekundēm. Ja izspēle beidzas tieši pēc 2 minūtēm un 30 sekundēm raundā, "Virs/Zem" likmes uz kopējo raundu skaitu tiek anulētas. Ja pirmais raunds beidzas pirmajās divās minūtēs, "Total Rounds Under 0,5" likmes uzvar.

  5. Ja sportists neieiet ringā pēc zvana atskanēšanas raunda sākumā, tiek uzskatīts, ka sitiens ir beidzies iepriekšējā raundā.

  6. "1 (2) uzvarēs". Sadaļā "Sports" likmes uz šo tirgu tiek apzīmētas attiecīgi ar "1" un "2", un tās ietver sekojošo:

    • "Punktu uzvara";

    • "Uzvarēt ar nokautu";

    • "Uzvara ar tehnisko nokautu";

    • "Uzvarēt ar tehnisku lēmumu";

    • "Uzvarēt ar diskvalifikāciju vai atteikumu".

  7. "Zīmēt". Likmes šajā tirgū tiek apzīmētas ar "X". Cīņa beidzas ar neizšķirtu, kad tiesneši nolemj, ka sportisti pēdējā raunda beigās ir guvuši vienādus punktus.

  8. "Punktu uzvara". Tas nozīmē, ka uzvarētājs tiks paziņots ar tiesnešu lēmumu pēdējās kārtas beigās.

  9. "Uzvara distancē". Tas ietver uzvaru ar nokautu, tehnisko nokautu, sāpīgām slēdzenēm/droseļvārstu/pakļaušanu, pretinieka diskvalifikāciju vai pretinieka izstāšanos sitiena laikā.

  10. "Uzvara (2way)". Ja mačs beidzas neizšķirti, W1 un W2 likmes tiks veiktas ar koeficientu 1.

  11. «() uzvarēs raundā ()». Šī likme uzvarēs, ja izvēlētais sportists uzvarēs distancē ar nokautu vai ar tehnisku lēmumu izvēlētajā raundā.

  12. "Perspektīvās cīņas". Tikai viens sitiens no potenciālo cīņu saraksta, kas faktiski notiek, tiks ņemts vērā derību nolūkos. Likmes uz nenotikušajām izslēgšanas spēlēm tiks veiktas ar koeficientu 1. Likmes tiks noteiktas, pamatojoties uz spēles datumu saskaņā ar oficiālā avota rezultātiem.

 

15.9. VELOSACENSĪBAS

 

  1. Pirmās kvalifikācijas kārtas sākums tiks uzskatīts par turnīra sākumu.

  2. "Match-Up" tirgi (sportisti vai komandas). Abiem pretiniekiem ir jāšķērso oficiālā starta līnija, lai likmes būtu spēkā.

    • Ja kāds pretendents kāda iemesla dēļ izstājas no sacensībām, viņa pretinieks tiks pasludināts par uzvarētāju.

    • Ja viens vai abi braucēji nešķērsos oficiālo starta līniju, likmes tiks veiktas ar koeficientu 1.

    • Ja abi braucēji izstāsies no sacīkstēm, par uzvarētāju tiks uzskatīts tas braucējs, kurš būs veicis visvairāk apļu.

    • Ja abi braucēji izkritīs vienā aplī, uzvaras koeficients būs 1.

  3. "Būt augstākam". Klientam ir jāparedz, kurš no diviem braucējiem (vai komandām) finišēs augstāk finālā.

  4. Ja vairākiem braucējiem finālā ir vienāds laiks, par uzvarētāju tiks pasludināts tas, kurš ieņems augstāku pozīciju.

  5. Grupu likmes. Likmes var veikt tikai uz tiem braucējiem, kuri ir nosaukti sadaļā Sports.

    • Ja viens vai vairāki no norādītajiem braucējiem nepiedalās sacīkstēs, likme tiks atmaksāta ar koeficientu 1.00.

    • Ja neviens no norādītajiem braucējiem sacīkstēs neiegūst nevienu punktu, visas likmes tiks atmaksātas ar koeficientu 1.00.

 

15.10. ŪDENS POLO

 

  1. Visas likmes tiek veiktas uz gala rezultātu pamatlaika beigās (32 minūtes, kas sastāv no četrām ceturtdaļām pa 8 minūtēm).
    Bukmeikers neuzņemas atbildību par neprecīzu spēles ilguma deklarēšanu. Sadaļās "Sports" un "Tiešraide" redzamā informācija ir tikai indikatīva. Klientam jāpārbauda ūdenspolo noteikumi, salīdzinot tos ar oficiāliem avotiem.

  2. Papildlaiki un soda metieni tiks ieskaitīti tikai "Kvalificēties", "Uzvarēt" un līdzīgos tirgos.

  3. Ja spēle sākas, bet nav pabeigta, visas likmes uz to tiks veiktas ar koeficientu 1, izņemot tos tirgus, kuri spēles pārtraukšanas brīdī jau bija noteikti bez nosacījumiem.

  4. Lai likmes būtu spēkā, ir jāpaiet vismaz 30 spēles minūtēm. Šajā gadījumā visas likmes tiks noteiktas, pamatojoties uz rezultātiem, kas tika paziņoti spēles pārtraukšanas brīdī.

 

15.11. VOLEJBOLS

 

  1. Ja spēle sākas, bet nav pabeigta, visas likmes uz šo spēli tiks veiktas ar koeficientu 1, izņemot tos tirgus, kuri spēles pārtraukšanas brīdī jau bija noteikti bez nosacījumiem.

  2. Ja sets netiek izspēlēts līdz galam, tie iznākumi, kas pārtraukuma brīdī jau bija bez nosacījumiem noteikti, tiks ņemti vērā derību nolūkos. Visas pārējās likmes tiks veiktas ar koeficientu 1. Ja sets tiek izspēlēts līdz galam, bet mačs nav noslēgts, likmes uz šo setu ir spēkā.

  3. Likmes uz Eiropas volejbola čempionātu un CEV Izaicinājuma kausu tiks noteiktas, ieskaitot zelta komplektu, ja būs šāda iespēja (zelta komplekts (līdz 15 punktiem) tiek piešķirts, ja komandām ir vienāds punktu skaits jebkurā Eiropas čempionāta posmā).

  4. Volejbola handikaps un kopējie tirgi ir norādīti punktos, izņemot setu handikapu un kopējos setus.

  5. "Rezultāts pa setiem". Sadaļā "Sports" attiecīgo sleju nosaukumi ir 3:0, 3:1 utt.

  6. "Augstāk turnīra beigās". Ja komandas nekvalificēsies nākamajam posmam, likmes tiks noteiktas, pamatojoties uz to vietām grupā. Ja komandas finišēs vienā un tajā pašā vietā grupā, likmes tiks noteiktas, pamatojoties uz to rezultātiem.

  7. "Cik ilgi mačs ilgs". Klientam ir jāparedz, vai spēle ilgs vairāk vai mazāk laika nekā norādītais garums minūtēs. Kopējais ilgums tiek aprēķināts, saskaitot visu setu garumus mačā saskaņā ar oficiālo spēles ierakstu.

  8. "Skrējiens uz 3 (5 utt.) Punkti". Klientam ir jāprognozē, kura komanda būs pirmā, kas iegūs norādīto punktu skaitu setā. Ja kāds dalībnieks kāda iemesla dēļ atsakās turpināt, pirms viņš vai viņa pretinieks iegūst norādīto punktu skaitu, likmes tiks veiktas ar koeficientu 1.

  9. "Papildu punkti". Klientam ir jāprognozē, vai komplektā būs papildu punkti. Likme "Papildus punkti setā - Jā" uzvarēs, ja kāda no komandām uzvarēs setu pēc rezultāta 24:24.

  10. "Tie-Break – jā/nē". Klientam ir jāprognozē, vai būs piektais komplekts. Likme "Tie-Break - Jā" uzvarēs, ja būs piektais sets.

  11. "Augstākā punktu skaita perioda kopsumma (izņemot piekto setu)". Piemēram, likme "Lielākais punktu skaits periodā zem 47,5" zaudēs, ja rezultāts būs (25:23, 26:24, 23:25, 23:25, 18:16).

  12. "Zemākais punktu skaits kopā (ieskaitot piekto setu)". Piemēram, likme "Zemākā punktu skaita perioda kopsumma zem 40,5" uzvarēs, ja rezultāts būs (25:23, 26:24, 23:25, 23:25, 18:16).

 

15.12. HANDBOLS

 

  1. Likmes tiek aprēķinātas uz rezultātu pamatlaika beigās (60 spēles minūtes, kas sastāv no diviem periodiem pa 30 minūtēm katrā).

  2. Virsstundas un soda metieni tiks ieskaitīti tikai šādos tirgos: "Lai kvalificētos nākamajai kārtai", "Lai kvalificētos citai līgai", "Uzvara" un tamlīdzīgi.

  3. Likmes spēlē. Ja spēle netiek noslēgta, visas likmes uz to tiks veiktas ar koeficientu 1, izņemot tos tirgus, kuri spēles pārtraukšanas brīdī jau bija noteikti bez nosacījumiem.

  4. Likmes uz "Top Goalcorer" tirgu tiek veiktas, ieskaitot virsstundas, bet izņemot soda metienus.

  5. Saskaņā ar Ķīnas čempionāta noteikumiem mačs beidzas, ja rezultātu starpība sasniedz 15 punktus un ir pagājušas vismaz 30 spēles minūtes (tiek piemērots Žēlsirdības noteikums).

  6. Veicot likmes uz dzeltenajām kartītēm, Klientam ir jāprognozē spēlētājiem piešķirto dzelteno kartīšu skaits.

  7. Veicot likmes uz septiņu metru soda metieniem, Klientam ir jāprognozē piešķirto soda metienu (mērķu) skaits.

  8. "2 minūšu apturēšanas" likmes. Tiek skaitītas tikai divu minūšu apturēšanas. Soda minūtes, kas tiek piešķirtas pirms perioda sākuma vai pēc puslaika (spēles) beigām un kas tiek ieskaitītas pēdējās spēles ierakstā, tiek skaitītas, kad likme ir nokārtota. Bukmeikers piedāvā sekojošas likmes: "Pirmā 2 minūšu apturēšana"/"Pēdējā 2 minūšu apturēšana" un "Kopējā 2 minūšu apturēšana"/"Kopā 2 minūšu apturēšana (pēc komandas)".

  9. "Alternatīvās spēles". Tas ietver likmes uz to komandu mačiem, kuru spēles tiek pārraidītas tiešraidē. Ja spēle tiek zaudēta, likmes uz alternatīvām spēlēm tiks veiktas ar koeficientu 1 (likmes tiks atmaksātas).

  10. "Handbols. Statistika". Likmes tiek veiktas, ieskaitot virsstundas, bet izņemot soda metienus.

 

15.13. GOLFS

 

  1. Lielākie golfa turnīri var ilgt trīs vai četras dienas, un kopējais bedrīšu skaits parasti ir 72.

  2. Lai spēlētājs tiktu uzskatīts par aktīvu dalībnieku, viņam ir jāpiesaka. Ja golfa spēlētājs atsakās turpināt, visas likmes uz viņiem tiks uzskatītas par zaudētām.

  3. "Lai uzvarētu turnīrā". Par uzvarētāju tiks uzskatīts golferis, kurš turnīrā ieņems pirmo vietu. Uzvarētājs tiek noteikts pēc play-off, ja šādu posmu nosaka turnīra noteikumi.

  4. Ja regulārā laika beigās ir piesaistīti divi (vai vairāki) vadošie sāncenši – 72 bedrītes, play-off parasti tiek piemēroti pēkšņās nāves noteikumi. Šajā gadījumā play-off uzvarētājs tiks pasludināts par turnīra uzvarētāju un uzvarētāju likmju veikšanas nolūkā. Citi golfa spēlētāji tiks uzskatīti par finālistiem.

  5. "Match-Ups". Uzvarētājs būs spēlētājs, kuram turnīra beigās būs visaugstākā vieta, ieskaitot jebkuru play-off. Ja viens spēlētājs ir nokavējis nogriezni, otrs spēlētājs tiek uzskatīts par uzvarētāju. Ja abi spēlētāji nokavē nogriezni, likmes tiek noteiktas, pamatojoties uz zemāko punktu skaitu pēc griezuma veikšanas. Ja spēlētājs tiek diskvalificēts pirms divu raundu beigām vai pēc tam, kad abi golferi ir veikuši nogriezni, par uzvarētāju tiek uzskatīts atlikušais spēlētājs. Ja spēlētājs tiek diskvalificēts trešajā vai ceturtajā raundā pēc tam, kad viņa pretinieks ir nokavējis nogriezni, šāds diskvalificēts spēlētājs tiks uzskatīts par uzvarētāju. Ja izredzes uz neizšķirtu netiek piedāvātas, likmes uz spēlētājiem, kuriem ir viena un tā pati vieta, tiks veiktas ar koeficientu 1.

  6. "Handikapa uzvara". Spēlētājs sāk ar handikapu, kas jāpiemēro viņa gala rezultātam. Likmes uz spēlētājiem, kuri ir nokavējuši nogriezni, atsaukti vai ir diskvalificēti, tiek uzskatīti par zaudētiem. Ja abi spēlētāji nokavē nogriezni, handikaps attiecas uz viņu rezultātiem griezuma veikšanas brīdī. Likmes uz spēli tiks atceltas, ja abi pretendenti izstāsies vai tiks diskvalificēti, vai ja kāds no spēlētājiem neizdosies. Ja netiek izspēlēti visi raundi, likmes handikapa tirgū tiks veiktas ar koeficientu 1, ja vien spēles iznākums jau nav noteikts.

  7. "Grupu derības"/"Labākie Apvienotās Karalistes spēlētāji" utt. Par uzvarētāju tiek uzskatīts spēlētājs, kuram turnīra beigās ir visaugstākā vieta. Jebkurš spēlētājs, kurš ir nokavējis griezumu, tiks uzskatīts par zaudētu. Ja visi spēlētāji nokavē griezumu, zemākais rezultāts pēc griezuma veikšanas noteiks norēķinu. Spēlētāji tiek grupēti tikai derību nolūkos. Ja spēlētājs nepieteiksies, likmes uz šo spēlētāju tiks atceltas; 4. noteikums tiek piemērots derībām uz citiem spēlētājiem. Likmes izlīguma brīdī tiek piemēroti "dead heat" noteikumi, izņemot gadījumus, kad uzvarētājs tiek noteikts ar play-off.

  8. "Handikapa grupas derības". Spēlētājiem grupā tiks piešķirti handikapi. Grupas uzvarētājs tiks noteikts, pamatojoties uz gala rezultātu pēc handikapa piemērošanas. Golfa spēlētāji, kuri ir nokavējuši griezumu, tiks uzskatīti par zaudētiem. Tomēr, ja vietu tirgiem nepietiekams skaits spēlētāju veiks samazinājumu, atlikušās vietas tiks sadalītas starp tiem spēlētājiem, kuri būs palaiduši garām samazinājumu, pamatojoties uz viņu galīgajiem rezultātiem pēc handikapu piemērošanas.

  9. Dažos turnīros amatpersonas var ieteikt sāncenšiem izspēlēt papildu bedrītes. Šādos turnīros spēlētājs ar zemāko punktu skaitu pēc tam, kad viņš būs izspēlējis norādīto bedrīšu skaitu, tiks pasludināts par uzvarētāju, un citi pretendenti tiks uzskatīti par finālistiem.

  10. "18 Derības par bedrēm". Par uzvarētāju tiek uzskatīts spēlētājs ar zemāko punktu skaitu virs 18 bedrēm. Gadījumā, ja 2 vai 3 bumbiņas tiek pārkārtotas vai parādītas atšķirīgi, pieņemtās likmes būs spēkā uz grupām, kas tika parādītas likmes veikšanas brīdī. Ja kādam no spēlētājiem neizdodas atspēlēties, tad likmes uz šīm 2 vai 3 bumbiņām tiks anulētas. 2 bumbiņu derībās, ja abi golferi sasniedz vienādus punktus un nav piedāvāta cena par neizšķirtu, visas likmes tiks veiktas ar koeficientu 1. 3 bumbiņu derībās, ja visiem spēlētājiem ir vienāds punktu skaits, likmes tiks veiktas ar koeficientu 1. 3 bumbiņu derībās, ja divi spēlētāji sasniedz vienādus punktus, tiek piemēroti dead heat noteikumi. Ja tiek piedāvātas īpašas likmes, kas apvieno vairāk nekā trīs spēlētājus vienā raundā, tiek piemēroti dead heat noteikumi. Likmes uz tiem, kas nav iesācēji, tiks atceltas.

  11. "Lai veiktu/palaistu garām griezumu". Ja golfa spēlētājs izstājas vai tiek diskvalificēts pirms griezuma veikšanas, likmes uz viņu zaudēs. Ja spēlētājs izstājas vai tiek diskvalificēts pēc tam, kad ir veikts nogrieznis, likmes uz viņu uzvarēs. Ja spēlētājs turnīrā nepiedalās, likmes tiks veiktas ar koeficientu 1.

  12. "Būt augstākam". Klientam ir jāparedz, kurš no abiem uzskaitītajiem spēlētājiem darbosies labāk. Par uzvarētāju tiks uzskatīts spēlētājs, kurš būs pabeidzis 18 bedrītes ar zemāko punktu skaitu. 2 bumbiņu derībās, ja abiem spēlētājiem ir vienādi punkti un nav piedāvāta cena par neizšķirtu, visas likmes tiks veiktas ar koeficientu 1. 3 bumbiņu derībās, ja visiem spēlētājiem ir vienāds punktu skaits, likmes tiks veiktas ar koeficientu 1.

  13. Ja spēlētājs izstājas pēc izspēles, neizspēlējot visus 18 bedrīšus, viņš zaudēs neatkarīgi no rezultāta. Spēle sākas ar pirmo šāvienu cauruma virzienā. Ja spēlētājs izstājas pirms teeing, likmes uz visiem pārējiem šīs grupas spēlētājiem tiks veiktas ar koeficientu 1.

  14. Ja turnīru ir ietekmējuši nelabvēlīgi laika apstākļi, likmes tiks veiktas uz pašreizējiem rezultātiem, tomēr ir jāizspēlē vismaz 36 bedrītes. Tas neattiecas uz gadījumiem, kad turnīrs notiek vairākos kursos.

  15. Likmes uz Ryder kausu un Prezidentu kausu. Punkti tiks iegūti šādi: uzvara – 1 punkts; neizšķirts – 0,5 punkti.

 

15.14. ŠAUTRIŅAS

 

  1. "Spēļu derības". Ja spēle sākas, bet nav pabeigta, par uzvarētāju tiks uzskatīts spēlētājs, kurš pāries uz nākamo kārtu. Tomēr likmes uz konkrētu setu, kāju un handikapu, kā arī īpašās likmes tiks anulētas, ja vien konkrētās likmes konkrētais iznākums jau nav noteikts.

  2. Handikapi un kopsummas šautriņu mešanas mačā tiek norādītas komplektos, ja vien sadaļā "Sports" nav norādīts citādi. 180 ir augstākais iespējamais rezultāts no trim šautriņām, kas izmestas vienā reizē uz dēļa.

  3. "Pēdējā izrakstīšanās kopā 40 vai mazāk/(41 vai vairāk)". Izrakstīšanās ir punktu skaits, kas spēlētājam jāiegūst, lai pabeigtu spēli. Šis termins attiecas uz šautriņu mešanas spēli, kad spēlētāji sāk ar fiksētu rezultātu (301 vai 501) un mērķis ir spēlēt līdz nullei. Teorētiski, kad spēlētāja rezultāts ir 170, viņi var beigt spēli, ja viņi pēc kārtas iegūst 170 punktus.

  4. "Būt augstāk turnīra beigās". Uzvarētājs tiek noteikts, ievērojot šādus secīgus kritērijus: izslēgšanas posms, uzvarēto setu skaits, uzvarēto legu skaits, 180s skaits, augstākā izrakstīšanās.

 

15.15. KĒRLINGS

 

  1. Likmes uz kērlinga mačiem tiek pieņemtas, ieskaitot ekstra endus, ja vien nav norādīts citādi. Spēle sastāv no 10 galiem. Ja komandas ir neizšķirti pēc 10 endiem, tiek izspēlēts ekstra ends. Ekstra enda uzvarētājs tiek pasludināts par mača uzvarētāju.

  2. Kad neviens akmens nesasniedz māju vai kad divi pretinieku komandu akmeņi, kas atrodas vistuvāk mājas centram, atrodas vienādā attālumā no mājas centra, beigu rezultāts būs 0:0.

  3. Ja spēle sākas, bet nav pabeigta, visas likmes uz spēli tiks veiktas ar koeficientu 1, izņemot tos tirgus, kas jau bija noteikti spēles pārtraukšanas brīdī.

  4. Visas likmes ir spēkā, ja ir nospēlēti vismaz pieci pilni endi. Šajā gadījumā visas likmes tiks veiktas uz rezultātu mača pārtraukšanas brīdī.

  5. Komanda zaudē neatkarīgi no rezultāta, ja nespēj laikus izpildīt visus savus metienus (komandas pārmaiņus vienā endā piegādā astoņus akmeņus).

  6. Visas likmes tiek noteiktas uz oficiālajiem rezultātiem, ieskaitot ekstra endus (izņemot likmes, kas veiktas uz mača daļām).

Noderīgi

KLIENTU APKALPOŠANA

Klientu atbalsta darba laiks: no plkst. 08.00 līdz 24.00

SwedbankSEBCitadeleLuminorPayseraMastercardVISAGoogle PayApple Pay
Uzmanību! Azartspēles var izraisīt atkarību!
Ja jums vēl nav 18 gadu, jums ir aizliegts piedalīties azartspēlēs un jums ir nekavējoties jāpamet šī vietne!
Uzmanību! Azartspēles var izraisīt atkarību! Ja jums vēl nav 18 gadu, jums ir aizliegts piedalīties azartspēlēs un jums ir nekavējoties jāpamet šī vietne!
<p>Azartspēļu organizators ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību "NIKS", juridiskā adrese Tērbatas iela 73, Rīga, LV-1001, Latvija. Interaktīvo azartspēļu licence Nr. TI-20.</p>

Azartspēļu organizators ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību "NIKS", juridiskā adrese Tērbatas iela 73, Rīga, LV-1001, Latvija. Interaktīvo azartspēļu licence Nr. TI-20.

SPELET GROUP
MAGAZINE