15.137. MARMORA ŠAUŠANA
- Marmora šaušana ietver marmora šaušanas spēles straumēšanu.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Ja, pieņemot likmes, darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan live likmes. Visas Marmora šaušanas spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Noteikumi:
- Rezultāti attiecas uz pirmā konkurenta sniegumu. Tāpēc "Trīs uzvaras -Jā" attiecas uz pirmo konkurentu, kas uzvar 3 reizes, un "Trīs sakāves - Jā" attiecas uz trim uzvarām pretiniekam.
- Likmju norēķināšanas nolūkā tiek uzskatīts, ka skaitlis ir vienāds tikai tad, ja tas ir dalāms ar 20. Piemēram, 350 punkti tiks uzskatīti par nepāra skaitli, jo to nevar dalīt ar 20.
- Noteikumi, lai noteiktu, vai bumba ir piezemējusies zonā:
- Komandai tiek piešķirti punkti, ja viņu bumba nonāk zonā.
- Dažas bumbas var izšaut no spēles zonām. Ja tas notiks, šīs bumbiņas šajā kārtā punktus negūs.
- Uz visu spēli var veikt šādas likmes (likmes tiek veiktas atbilstoši attiecīgās spēles gala rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Vai bumba tiks izšauta no spēles zonas? Jā/Nē
- Vai spēlētājs izšaus bumbu no spēles zonas? Jā/Nē
- Noapaļo rezultātus
- Neizšķirts vismaz vienā raundā
- Kopējais bumbiņu skaits zonā
- Uz raundu var tikt veiktas sekojošas likmes (likmes tiek noteiktas atbilstoši attiecīgās kārtas rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Kopējais bumbiņu skaits zonā
- Vai bumba tiks izšauta no spēles zonas? Jā/Nē
- Vai spēlētājs izšaus bumbu no spēles zonas? Jā/Nē
15.138. MARMORA FIDGET VĒRPĒJI
- Marmora Fidget Spinners ietver marmora fidget spinners spēles straumēšanu.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Ja, pieņemot likmes, darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan Live likmes. Visas Marble Fidget Spinners spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Noteikumi:
- Mačs sastāv no trim kārtām.
- Komandas saņem punktu par bumbas nokļūšanu bedrē.
- Pie katra cauruma ir norādīts cauruma numurs un punktu skaits.
- Komandas kopējais punktu skaits ir vienāds ar visās kārtās nopelnīto punktu skaitu.
- Noteikumi, lai noteiktu, vai bumba ir iegājusi caurumā:
- Bumba tiek skaitīta kā iegājusi, ja tā nonāk caurumā.
- Strīdus par to, vai bumba ir iegājusi bedrē, risina sacensību organizators, un gala rezultāts tiek parādīts uz tablo video straumē.
- Uz visu spēli ir pieejami šādi tirgi (likmes tiek veiktas atbilstoši spēles gala rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Komanda, lai uzvarētu līdz nullei jā/nē
- Kopējais bumbiņu skaits caurumā
- Raundā ir pieejami šādi tirgi (likmes tiek noteiktas atbilstoši dotā raunda rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Komanda, lai uzvarētu līdz nullei jā/nē
- Kopējais bumbiņu skaits caurumā
15.139. MARMORA BILJARDS
- Marmora biljards ietver marmora biljarda spēles straumēšanu.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Ja darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes, kad likmes tiek pieņemtas (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā, utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan live likmes. Visas Marmora biljarda spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Noteikumi:
- Mačs sastāv no divām spēlēm.
- Komandas saņem vienu punktu par katru izcīnīto bumbu.
- Kabatas ir numurētas no kreisās uz labo pusi: 1, 2 un 3 ir augšējās kabatas, bet 4, 5 un 6 ir apakšējās.
- Komandas kopējais punktu skaits ir vienāds ar abās spēlēs nopelnīto punktu skaitu.
- Noteikumi, lai noteiktu, vai bumba ir iestiprināta:
- Bumba tiek skaitīta kā podziņa, ja tā nonāk kabatā.
- Strīdus par to, vai bumba ir iemesta, risina sacensību organizators, un gala rezultāts tiek parādīts uz tablo video straumē.
- Uz visu spēli ir pieejami šādi tirgi (likmes tiek veiktas atbilstoši spēles gala rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Bumba, kas jāiebāž stūra kabatā jā/nē
- Bumba, kas jāiebāž centrālajā kabatā jā/nē
- Komanda, lai uzvarētu līdz nullei jā/nē
- Bumbiņu skaits kabatā
- Uz spēli ir pieejami šādi tirgi (likmes tiek noteiktas atbilstoši konkrētās spēles rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Bumba, kas jāiebāž stūra kabatā jā/nē
- Bumba, kas jāiebāž centrālajā kabatā jā/nē
- Komanda, lai uzvarētu līdz nullei jā/nē
- Bumbiņu skaits kabatā
15.140. MARMORA KĒRLINGS
- Marmora kērlings ietver marmora kērlinga spēles straumēšanu.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Ja, pieņemot likmes, darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan Live likmes. Visas Marmora kērlinga spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Noteikumi:
- Spēles ilgst līdz brīdim, kad komanda uzvar 3 reizes.
- Komandas saņem punktu par katru uzvarēto endu.
- Neizšķirta gadījumā komandām netiek piešķirti nekādi punkti.
- Komandu kopējais punktu skaits ir vienāds ar punktu skaitu, ko tās ir nopelnījušas visos endos.
- Beigu uzvarētājs tiek noteikts saskaņā ar šādiem noteikumiem:
- Attālumu līdz pogai mēra zonās.
- Ja abu komandu akmeņi nolaižas vienā zonā, uzvar tā komanda, kurai ir visvairāk akmeņu šajā zonā.
- Ja abām komandām zonā ir vienāds akmeņu skaits, beigas novedīs pie neizšķirta.
- Spēles laukumu (māju) apzīmē ar mērķa ārējo apli.
- Akmeņi, kas tiek izsisti no mājas, netiek ņemti vērā, nosakot beigu uzvarētāju.
- Māja ir sadalīta 4 zonās.
- Komanda, kuras akmeņi piezemēsies vistuvāk pogai, tiks uzskatīta par beigu uzvarētāju:
- Strīdus par beigu uzvarētāju risina attiecīgo sacensību organizators. Kopējais rezultāts tiek parādīts uz tablo video straumē.
- Uz visu spēli var veikt šādas likmes (likmes tiek veiktas atbilstoši attiecīgās spēles gala rezultātam):
- Uzvarēt
- Kopējais gals (virs/zem)
- Pareizs rezultāts
- Uz beigām var tikt veiktas sekojošas likmes (likmes tiek veiktas atbilstoši attiecīgā gala rezultātam):
- Lai uzvarētu beigas
- Kopējais akmeņu skaits mājā beigās (virs/zem)
15.141. MARMORA SADURSME
- Marmora sadursme ietver marmora sadursmes spēles straumēšanu.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Ja, pieņemot likmes, darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan Live likmes. Visas Marmora sadursmes spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Noteikumi:
- Mačs sastāv no trim kārtām.
- Komandas saņem punktus, ja viņu bumba piezemējas spēļu zonās.
- Komandu punktu kopsumma ir vienāda ar visās kārtās nopelnīto punktu skaitu.
- Kārtas uzvarētājs tiek noteikts saskaņā ar šādiem noteikumiem:
- Spēles laukums ir sadalīts 5 zonās.
- Ja komandas bumba nonāk nulles (sarkanajā) zonā, komanda nesaņem punktus.
- Uz visu spēli var veikt šādas likmes (likmes tiek veiktas atbilstoši attiecīgās spēles gala rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Nav izlozes, lai notiktu jā/nē
- Vai nu komanda, lai uzvarētu vairākās kārtās
- Kopējais punktu skaits zonā
- Bumbu skaits spēles zonā
- Uz raundu var tikt veiktas sekojošas likmes (likmes tiek noteiktas atbilstoši attiecīgās kārtas rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Kopējais punktu skaits zonā
15.142. MARMORA VIĻŅI
- Marmora viļņi ietver marmora viļņu spēles straumēšanu.
- Ja, pieņemot likmes, darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan live likmes. Visas Marmora viļņu spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Noteikumi:
- Mačs sastāv no divām kārtām.
- Komanda saņem punktus, ja viņu bumba nolaižas teknē (vilnī).
- Pie katra viļņa ir skaitlis, kas parāda gan viļņa numuru, gan punktu skaitu.
- Komandu punktu kopsumma ir vienāda ar visās kārtās nopelnīto punktu skaitu.
- Kārtas uzvarētājs tiek noteikts saskaņā ar šādiem noteikumiem:
- Komandai tiek piešķirti punkti, ja viņu bumba atrodas teknē.
- Par uzvarētāju tiks uzskatīta komanda, kas nopelnījusi visvairāk punktu.
- Strīdus par kārtas uzvarētāju risina attiecīgā konkursa organizators. Kopējais rezultāts tiek parādīts uz tablo video straumē.
- Uz visu spēli var veikt šādas likmes (likmes tiek veiktas atbilstoši attiecīgās spēles gala rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Nav izlozes, lai notiktu jā/nē
- Vai nu komanda, lai uzvarētu vairākās kārtās
- Bumbas uz viļņa
- Uz raundu var tikt veiktas sekojošas likmes (likmes tiek noteiktas atbilstoši attiecīgās kārtas rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Bumbas uz viļņa
15.143. MARMORA APAĻAIS MĒRĶIS
- Marmora apaļais mērķis ietver marmora apaļā mērķa spēles straumēšanu.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Noteikumi:
- Mačs sastāv no trim kārtām.
- Komandai tiek piešķirti punkti, ja viņu bumba nolaižas mērķa zonās.
- Komanda zaudē punktus, ja viņu bumba nolaižas zonās ārpus mērķa.
- Katrā zonā ir skaitlis, kas parāda punktu skaitu, ko komanda saņem vai zaudē, ja viņu bumba nonāk šajā zonā.
- Komandas kopējais punktu skaits ir vienāds ar visās kārtās nopelnīto punktu skaitu.
- Kārtas uzvarētājs tiek noteikts saskaņā ar šādiem noteikumiem:
- Komandai tiek piešķirti punkti, ja viņu bumba atrodas zonā.
- Par uzvarētāju tiks uzskatīta komanda, kas nopelnījusi visvairāk punktu.
- Strīdus par kārtas uzvarētāju risina attiecīgā konkursa organizators. Kopējais rezultāts tiek parādīts uz tablo video straumē.
- Uz visu spēli var veikt šādas likmes (likmes tiek veiktas atbilstoši attiecīgās spēles gala rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Nav izlozes, lai notiktu jā/nē
- 1. komanda, lai uzvarētu vairākās kārtās (3)
- 2. komanda, lai uzvarētu vairākās kārtās (3)
- Kopējais bumbiņu skaits zonā
- Uz raundu var tikt veiktas sekojošas likmes (likmes tiek noteiktas atbilstoši attiecīgās kārtas rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Kopējais bumbiņu skaits zonā
15.144. MARMORA SLAIDI
- Marmora slaidi ietver marmora slaidu spēles straumēšanu.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Ja, pieņemot likmes, darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan live likmes. Visas Marmora slaidu spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Noteikumi:
- Kārtas uzvarētājs tiek noteikts saskaņā ar šādiem noteikumiem:
- Par uzvarētāju tiks uzskatīta komanda, kas nopelnījusi visvairāk punktu.
- Strīdus par kārtas uzvarētāju risina attiecīgā konkursa organizators. Kopējais rezultāts tiek parādīts uz tablo video straumē.
- Uz visu spēli var veikt šādas likmes (likmes tiek veiktas atbilstoši attiecīgās spēles gala rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Nav izlozes, lai notiktu jā/nē
- 1. komanda, lai uzvarētu vairākās kārtās (2)
- 2. komanda, lai uzvarētu vairākās kārtās (2)
- Kopējais bumbiņu skaits zonā
- Uz raundu var tikt veiktas sekojošas likmes (likmes tiek noteiktas atbilstoši attiecīgās kārtas rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Kopējais bumbiņu skaits zonā
15.145. MARMORA SKRĒJIENS
- Marmora skrējiens ietver marmora kērlinga spēles straumēšanu.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Ja, pieņemot likmes, darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan Live likmes. Visas Marble Race spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Noteikumi:
- Mačs sastāv no divām kārtām.
- Komandu punktu kopsumma ir vienāda ar visās kārtās nopelnīto punktu skaitu.
- Kārtas uzvarētājs tiek noteikts saskaņā ar šādiem noteikumiem:
- Par uzvarētāju tiks uzskatīta komanda, kas nopelnījusi visvairāk punktu.
- Strīdus par kārtas uzvarētāju risina attiecīgā konkursa organizators. Kopējais rezultāts tiek parādīts uz tablo video straumē.
- Uz visu spēli var veikt šādas likmes (likmes tiek veiktas atbilstoši attiecīgās spēles gala rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Nav izlozes, lai notiktu jā/nē
- Komanda (..) Lai uzvarētu vairākās kārtās (2)
- Komanda, kas finišēs zaļajā zonā jā/nē
- Komanda, kas finišēs dzeltenajā zonā jā/nē
- Komanda, kas finišēs sarkanajā zonā jā/nē
- Komanda, kas finišēs zilajā zonā jā/nē
- Uz raundu var tikt veiktas sekojošas likmes (likmes tiek noteiktas atbilstoši attiecīgās kārtas rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Komanda, kas finišēs zaļajā zonā jā/nē
- Komanda, kas finišēs dzeltenajā zonā jā/nē
- Komanda, kas finišēs sarkanajā zonā jā/nē
- Komanda, kas finišēs zilajā zonā jā/nē
15.146. MARMORA MMA
- Marmora MMA ietver marmora MMA spēles straumēšanu.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Ja, pieņemot likmes, darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
6.
- Mačs sastāv no trim kārtām.
- Komandu punktu kopsumma ir vienāda ar visās kārtās nopelnīto punktu skaitu.
- Par uzvarētāju tiks uzskatīta komanda, kas nopelnījusi visvairāk punktu.
- Kārtas uzvarētājs tiek noteikts saskaņā ar šādiem noteikumiem:
- Par uzvarētāju tiks uzskatīta komanda, kas caurumos saņems visvairāk bumbiņu.
- Mačs var beigties neizšķirti, ja abas komandas saņem vienādu bumbu skaitu bedrītēs.
- Uzvaras starpību nosaka starpība bumbiņu skaitā, ko katra komanda nokļūst bedrītēs.
- Kārtas uzvarētājam tiek piešķirti 10 punkti.
- Laimesta starpība tiek atskaitīta no uzvarētāja kopējā punktu skaita, lai noteiktu zaudētājai komandai piešķirto punktu skaitu.
- Ja notiek neizšķirts, abas komandas katra saņem pa 10 punktiem.
- Strīdus par kārtas uzvarētāju risina attiecīgā konkursa organizators. Kopējais rezultāts tiek parādīts uz tablo video straumē.
- Uz visu spēli var veikt šādas likmes (likmes tiek veiktas atbilstoši attiecīgās spēles gala rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Komanda (..) Lai uzvarētu vairākās kārtās (3)
- Nav izlozes, lai notiktu jā/nē
- Uz raundu var tikt veiktas sekojošas likmes (likmes tiek noteiktas atbilstoši attiecīgās kārtas rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
15.147. MARMORA BLOKU LAUZĒJS
- Marmora bloku lauzējs (Marble Smash) ietver Marmora bloka lauzēja sērkociņu straumēšanu.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Ja, pieņemot likmes, darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan Live likmes. Visas Marble Block Breaker spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Noteikumi:
- Mačs sastāv no divām kārtām.
- Komandas kopējais punktu skaits ir vienāds ar kopējo punktu skaitu, ko tā ir ieguvusi visās kārtās.
- Komanda, kas nopelna visvairāk punktu, uzvar spēli.
- Katras kārtas uzvarētājs tiek noteikts saskaņā ar šādiem noteikumiem:
- Ja bumba piezemējas dzeltenajā vai zaļajā zonā, komanda nopelna vienu punktu.
- Ja bumba piezemējas zilajā zonā, komanda nopelna trīs punktus.
- Ja bumba piezemējas sarkanajā zonā, komandas kopējie punkti tiek reizināti ar diviem par katru bumbu.
- Strīdus par kārtas uzvarētāju risina sacensību organizators. Kopējais rezultāts tiek parādīts uz tablo video straumē.
- Uz visu spēli var veikt šādas likmes (likmes tiek noteiktas atbilstoši spēles gala rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Handikaps
- Individuālais kopējais virs/zem
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Komanda kopā 2x zonā virs/zem
- Kopā zonā ar x2 reizinātāju virs/zem
- Bumbu skaits spēles zonā
- Komanda ( ) Lai uzvarētu ( ) Kārtas
- Nav neizšķirtu
- Uz raundu var veikt sekojošas likmes (likmes tiek noteiktas atbilstoši raunda rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Handikaps
- Individuālais kopējais virs/zem
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Komanda ( ) Kopā x2 zonā virs/zem
- Kopā zonā ar x2 reizinātāju virs/zem
- Bumbu skaits spēles zonā
15.148. MARMORA LOTO
- Marmora loto ietver Marmora loterijas spēles straumēšanu.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Ja, pieņemot likmes, darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan Live likmes. Visas Marble Lotto spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Noteikumi:
- Mačs sastāv no trim kārtām.
- Komandas kopējais punktu skaits ir vienāds ar kopējo punktu skaitu, ko tā ir nopelnījusi visās kārtās.
- Komanda, kas nopelna visvairāk punktu, uzvar spēli.
8.
- Par katru bumbiņu, kas piezemējas zonā ar x2 vai x3 reizinātāju, komandas kopējais punktu skaits tiek reizināts ar atbilstošo skaitli.
- Bonus50 zonas punkti komandai tiek piešķirti pirms reizinātāja piemērošanas.
- Strīdus par kārtas uzvarētāju risina sacensību organizators. Galīgais rezultāts tiek parādīts uz tablo video straumē.
- Uz visu spēli var veikt šādas likmes (likmes tiek noteiktas atbilstoši spēles gala rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Komanda kopā 2x zonā virs/zem
- Kopā zonā ar x2 reizinātāju virs/zem
- Komanda ( ) Kopā x3 zonā virs/zem
- Kopā zonā ar x3 reizinātāju virs/zem
- 1. komanda Kopā bonus50 zonā virs/zem
- 2. komanda Kopā bonus50 zonā virs/zem
- Kopā zonā ar bonus50 reizinātāju virs/zem
- Komanda ( ) Lai uzvarētu (3) kārtas
- Uz raundu var veikt sekojošas likmes (likmes tiek noteiktas atbilstoši raunda rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Komanda ( ) Kopā 2x zonā virs/zem
- Kopā zonā ar x2 reizinātāju virs/zem
- Komanda ( ) Kopā x3 zonā virs/zem
- Kopā zonā ar x3 reizinātāju virs/zem
- Komanda ( ) Kopā bonus50 zonā virs/zem
- Kopā zonā ar bonus50 reizinātāju virs/zem
15.149. MARMORA BEISBOLS
- Marmora beisbols ietver marmora beisbola spēles straumēšanu.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Ja, pieņemot likmes, darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan live likmes. Visas Marmora beisbola spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Noteikumi:
- Mačs sastāv no trim inningiem.
- Komandas kopējais punktu skaits ir vienāds ar kopējo punktu skaitu, ko tā nopelna visās spēlēs.
- Komanda, kas nopelna visvairāk punktu, uzvar spēli.
- Inninga uzvarētājs tiek noteikts saskaņā ar šādiem noteikumiem:
- Katra komanda saņem 1 punktu par katru bumbu, kas nonāk Pabeigtajā zonā.
- Komanda, kas nopelna visvairāk punktu, uzvar inning.
- Strīdus par inninga uzvarētāju risina sacensību organizators. Galīgais rezultāts tiek parādīts uz tablo video straumē.
- Uz visu spēli var veikt šādas likmes (likmes tiek noteiktas atbilstoši spēles gala rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Komanda ( ) Kopējais uzvaru skaits (3) Jā/Nē
- Nē Izlozes Jā/Nē
- Uz inningu var veikt šādas likmes (likmes tiek veiktas atbilstoši ininga rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
15.150. MARMORA VOLEJBOLS
- Marmora volejbols ietver marmora volejbola spēles straumēšanu.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Ja, pieņemot likmes, darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan live likmes. Visas Marmora volejbola spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Noteikumi:
- Komandas saņem punktu par katru uzvarēto setu.
- Komandas kopējais punktu skaits ir vienāds ar kopējo punktu skaitu, ko tā nopelna visos komplektos.
- Komanda, kas nopelna 3 punktus, vispirms uzvar spēli.
- Katra seta uzvarētājs tiek noteikts saskaņā ar šādiem noteikumiem:
- Komandai tiek piešķirts 1 punkts, ja tās bumbas nonāk "Punktu" spēles zonā.
- Komanda, kas nopelna visvairāk punktu, uzvar setu.
- Strīdus par seta uzvarētāju risina sacensību organizators. Galīgais rezultāts tiek parādīts uz tablo video straumē.
- Uz visu spēli var veikt šādas likmes (likmes tiek noteiktas atbilstoši spēles gala rezultātam):
- Uzvarēt
- Handikaps
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Kopā bumbas virs/zem
- Individuālās kopējās bumbas virs/zem
- Kopējais kopu skaits virs/zem
- Handiсap komplekti
- Pareizs rezultāts
- Uz setu var veikt šādas likmes (likmes tiek veiktas atbilstoši attiecīgā seta rezultātam):
- Uzvarēt
- Handikaps
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Kopā bumbas virs/zem
- Individuālās kopējās bumbas virs/zem
15.151. REIDS: ĒNU LEĢENDAS
- Raid: Shadow Legends ietver vairāku spēlētāju spēles straumēšanu.
- Likmes tiek pieņemtas uz cīņām starp divām komandām: 1. komandu un 2. komandu.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Ja, pieņemot likmi, tiek pieļautas kādas administratīvas vai ar programmatūru saistītas kļūdas (acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, koeficientu neatbilstība starp derību tirgu un likmi utt.) vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir nepareiza, bukmeikers patur tiesības pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Likmes tiek pieņemtas pirms cīņas sākuma. Visas Raid: Shadow Legends cīņas tiek straumētas tiešsaistē.
- Noteikumi:
- Cīņa (raunds) ilgst līdz brīdim, kad kāda no komandām ir uzvarējusi.
- Komanda, kas nogalina pretinieku komandu, tiek uzskatīta par cīņas uzvarētāju.
- Galīgais rezultāts un varoņu kārtas numuri tiek parādīti video straumē cīņas beigās.
- Uz visu cīņu var veikt šādas likmes:
- Uzvarēt
- Vai varonis izdzīvos
15.152. ESPORTA BASKETBOLS (ROTAĻU LAUKUMS)
- Esports basketbols (2x2) ietver vairāku spēlētāju spēles straumēšanu (basketbola simulators). Abas komandas šauj vienā stīpā, līdz sasniedz 21 punktu. Ja viņi tiek pie 21 punkta un punktu starpība starp komandām ir mazāka par 2 punktiem, tiek spēlēti papildlaiki. Spēle turpinās, līdz starp komandām ir vairāk nekā 2 punktu starpība.
- Visas likmes tiek nokārtotas pēc spēles beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Ja darbinieki pieļauj kļūdas vai ja likmju pieņemšanas brīdī rodas kādas programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir citas norādes par nepareizi pieņemtām likmēm, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Likmes tiek pieņemtas pirms spēles sākuma un spēles laikā (Live likmes). Visas Esports basketbola spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Ir pieejami šādi tirgi:
- Uzvarēt
- Handikaps
- Kopā (virs; Saskaņā ar)
- Kopā (Pāra; Nepāra)
- Spēlētājs iegūs vairāk nekā 21 punktu (jā/nē)
- Individuālās kopsummas (virs/mazāk)
- Katra komanda gūs vairāk punktu () - jā
- Kopā () vai mazāk
- Kopā intervālā () un ()
- Komanda (1;2), lai uzvarētu ar () - () punktiem
- W (1;2) + Kopā (under;over) – jā/nē
15.153. UZBRUKUMS SQUARD
- Uzbrukuma komanda ietver reāllaika stratēģijas spēles straumēšanu. Savā starpā sacenšas 2 komandas (2x2). Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katram turnīram atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Par uzvarētāju tiks uzskatīta komanda, kura pilnībā pacels savu karogu (t.i., otrai komandai šo karogu nepaturot) virs notvertā objekta.
- Ja darbinieki pieļauj kādas kļūdas, tad, kad likmes tiek pieņemtas, rodas jebkādas programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami mājaslapas Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likmes ir pieņemtas nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Likmes var veikt uz šādiem tirgiem:
- W1/W2
- Kopā (abu komandu iegūtie punkti)
- Handikaps
- Kopā Frags / Kopā Frags Team 1 / Kopā Frags Team 2
- Kopā iznīcinātā tehnika (spēlē iznīcināmās militārās tehnikas daudzums)
- Iniciatīva, kas jāizmanto, kopā (karoga tveršanas reižu skaits, t.i., kad viena komanda ir pacēlusi savu karogu, bet citai komandai izdodas to notvert un pacelt savu karogu).
15.154. PĀRGRIEZIET VIRVI
- Cut the Rope ir videospēles tiešsaistes straume, kurā spēlētājiem ir jābaro mazs zaļš radījums ar nosaukumu Om Nom, sagriežot virves tā, lai uz tām novietotās konfektes nonāktu Om Nom mutē.
- Likmes var veikt uz spēļu komplektu ar nosaukumu "Box" (katrā lodziņā ir no 1 līdz 25 līmeņiem (kartēm)). Ja spēlētājs zaudē karti, spēle beidzas.
- Ja likme tiek veikta uz konkrētas kartes, bet spēlētājam neizdodas to sasniegt, šī likme tiek anulēta (atmaksāta).
- Ja spēlētājs zaudē karti, viņš nopelnīs 0 punktus un 0 zvaigznes.
- Visas likmes tiek nokārtotas pēc spēles beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Ja, pieņemot likmes, darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai rodas programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan Live likmes. Visas spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Pieejamie tirgi:
- Kopējais punktu skaits virs/zem (aizpildītajās kartēs nopelnīto punktu skaits);
- Total Stars Over/Under (aizpildītajās kartēs nopelnīto zvaigžņu skaits);
- Kopā kartes (visu aizpildīto karšu skaits, ieskaitot pazaudētās kartes);
- Pabeigtās kartes (ja visas 25 kartes ir pabeigtas, uzvar likme "Visas kartes tiks pabeigtas")
- Kopējais punktu skaits, kas nopelnīts kartē virs/zem (konkrētā kartē nopelnīto punktu skaits)
- Kopējais zvaigžņu skaits, kas nopelnīts kartē virs/zem (zvaigžņu skaits, kas nopelnīts konkrētā kartē)
- Precīzs kopējais zvaigžņu skaits, kas nopelnīts kartē (zvaigžņu skaits, kas nopelnīts noteiktā kartē)
- Vai karte tiks aizpildīta Jā/Nē (vai konkrētā karte tiks aizpildīta vai nē)
15.155. AVĀRIJA
- Avārija ietver platformas spēles straumēšanu. Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi. Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Ja, pieņemot likmes, darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai rodas programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Pieejamie tirgi:
- Kopējais savākto ābolu skaits (ābolu skaits, ko spēlētājs ir atstājis līmeņa beigās)
- Kopējais kastu skaits (rūtiņu skaits, ko spēlētājs ir sasmalcinājis katrā līmenī)
- Total Lives (Dzīvību skaits, kas spēlētājam ir palicis līmeņa beigās).
15.156. METRO SĒRFOTĀJI
- SubwaySurfers ietver vairāku spēlētāju spēles straumēšanu. Raksturs iet pa dzelzceļa sliedēm, līdz tie ietriecas šķēršlī.
- Spēles varoņi var satvert power-ups, kas reizina viņu monētu skaitu.
- Spēlē ir divu veidu balvas – zelts un punkti – atkarībā no nobrauktā attāluma. Ir pieejami arī power-ups, kas tiks uzskatīti par aktīviem, ja tos paņems varonis.
- Minimālos un maksimālos likmju limitus nosaka bukmeikers katrai atsevišķai izvēlei.
- Likmju limiti var tikt mainīti, iepriekš par to nebrīdinot klientus.
- Personāla kļūdas vai programmatūras kļūmes gadījumā likmju pieņemšanas brīdī (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir citas norādes par nepareizi pieņemtām likmēm, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Pirmsspēles un live likmes tiek pieņemtas. Visas SubwaySurfers spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Ir pieejami šādi tirgi:
- Kopējais iegūto punktu skaits (nobrauktais attālums) Virs/Zem
- Kopējais savāktais zelts (zem/virs)
- Savāktie power-ups (2x reizinātājs, monētu magnēts, Jetpack un Super čības)
15.157. SKAŅAS PAAUDZES
- Sonic Generations ietver tāda paša nosaukuma videospēles straumēšanu.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Ja darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes, kad likmes tiek pieņemtas (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā, utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan Live likmes. Visi karstumi tiek straumēti tiešsaistē.
- Pieejamie tirgi:
- Vai līmenis tiks pabeigts - jā / nē
- Līmenis pabeigts un kopējie gredzeni O/U (ja līmenis netiek pabeigts, likmes zaudē. Rings Total – gredzenu skaits, kas rakstzīmei ir līmeņa beigās).
- Līmenis pabeigts un Līmenis Ilgums O/U (Ja līmenis netiek pabeigts, likmes zaudē. Līmeņa ilgums – laiks (sekundēs), kas nepieciešams rakstzīmei, lai pabeigtu līmeni. Norādītais laiks neietver milisekundes).
- Nokārtoto kontrolpunktu skaits (līmeņa beigas tiek uzskatītas arī par kontrolpunktu)
- Vai kontrolpunkts tiks nodots - jā/nē (vai rakstzīme izturēs noteiktu kontrolpunktu līmenī).