SpeletSpelet
  • EN
  • LV
  • RU
1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    

15.25. FUTBOLS

 

  1. Likmes uz futbola spēlēm (ieskaitot kausa izcīņas spēles) tiek pieņemtas uz regulāro laiku, kas norādīts noteikumos (90 spēles minūtes, kas sastāv no divām pusītēm pa 45 minūtēm katra plus traumu laiks), ja vien sadaļā "Sports" nav noteikts citādi ("papildlaiks").
    Papildlaiks un soda metieni tiks ieskaitīti tikai tirgos "Lai kvalificētos (nākamajai kārtai)", "Līgas veicināšana/pazemināšana", "Turnīra uzvarētājs" un tamlīdzīgi.
  2. Lai likmes būtu spēkā, ir jāpaiet vismaz 80 spēles minūtēm, izņemot tirgus, kas jau bija bez nosacījumiem noteikts mača apturēšanas brīdī.
  3. Draudzības spēļu formāts.
    Draudzības spēles noteikumi tiek noteikti pirms turnīra sākuma. Pirms likmju veikšanas uz draudzības spēlēm Klientam ir jāpārbauda noteikumi, salīdzinot tos ar neatkarīgiem informācijas avotiem.
  4. Stūra sitienu skaits Krievijas futbola čempionātā (Krievijas Premjerlīgā) tiek aprēķināts trešajā dienā pēc mača noslēguma. Ja stūra sitienu skaits nav norādīts vietnēs, kas norādītas kā galvenie informācijas avoti, likmes tiks veiktas ar koeficientu 1.
  5. Likmes uz "Augstāk turnīra beigās" tirgu var veikt uz starptautiskiem turnīriem, piemēram, Pasaules kausu, UEFA Eiropas čempionātu, UEFA Čempionu līgu, Eiropas līgu, Olimpiskajām spēlēm un citiem.
    Derību slēdzējam ir jāparedz, kura no divām norādītajām komandām turnīra beigās finišēs augstāk.
    Ja abas komandas tiek izsistas grupu posmā, likmes tiks noteiktas, pamatojoties uz komandas vietām savās grupās:
    Ja abas komandas finišēs vienā vietā savās grupās, likmes tiek veiktas ar koeficientu 1.00.
    Ja komanda nespēlē vienu spēli, likmes tiek veiktas ar koeficientu 1.00.
    Ja abas komandas tiek izsistas vienā un tajā pašā play-off posmā, likmes tiek veiktas ar koeficientu 1.00.
  6. Likmes uz tirgiem "Kura komanda gūs vairāk vārtu" un "Kura komanda gūs (piekāpsies) visvairāk (vismazāk) vārtu", kas veiktas Pasaules kausā, UEFA Eiropas čempionātā, UEFA Čempionu līgā, Eiropas līgā, Olimpiskajās spēlēs un citās, tiek veiktas, iekļaujot papildlaiku, taču neņemot vērā pēcspēles sodus.
  7. Likmes uz futbola spēlēm, kas apzīmētas kā "papildlaiks", tiks veiktas, izslēdzot soda metienus. Likmes uz soda metieniem tiek pieņemtas atsevišķi.
  8. "Pirmais stūris – komanda". Kura komanda būs pirmā, kas veiks stūra sitienu?
  9. "Vairāk stūru – komanda". Kura komanda mačā veiks visvairāk stūra sitienu?
  10. "Kopējie stūri virs/zem". Klientam ir jāprognozē, vai kopējais stūra sitienu skaits mačā būs lielāks vai mazāks par norādīto skaitu.
  11. Dzelteno karšu tirgi (apzīmēti ar "YC"). Tikai brīdinājumi laukuma spēlētājiem un vārtsargam tiks ieskaitīti likmēs uz kopējām dzeltenajām kartītēm un kopējām dzeltenajām kartītēm ar handikapu. Neviena otrā dzeltenā kartīte, kas rezultēsies ar atlaišanu, netiks ieskaitīta, aprēķinot dzelteno kartīšu skaitu mačā.
  12. LIVE likmes uz dzeltenajām kartītēm noteiktā laika intervālā tiek veiktas, neņemot vērā pārtraukuma laiku. Piemēram, ja likme tika veikta uz dzelteno kartīti laikā no 85:00 līdz 88:59 un dzeltenā kartīte tika parādīta 90+1 min., likme tiks noteikta kā zaudēta.
  13. Nekādas dzeltenās vai sarkanās kartītes, kas pēc finālsvilpes tiek rādītas laukuma spēlētājiem vai vārtsargam, netiks ieskaitītas derību nolūkos. Ja tiesnesis puslaika pārtraukumā parāda dzelteno kartīti par pirmajā puslaikā izdarītu pārkāpumu (t.i., atlikto dzelteno kartīti), šī kartīte tiks ieskaitīta likmēs uz pirmo puslaiku. Ja tiesnesis mača beigās parāda dzelteno kartīti par otrajā puslaikā izdarītu pārkāpumu (t.i., atlikto dzelteno kartīti), tas tiks ieskaitīts likmēs uz otro puslaiku.
  14. Likmes uz "dzelteno/sarkano kartīti" (sauktas arī par YRC vai kārtīm) tiks veiktas šādā veidā: dzeltenā kartīte tiek skaitīta kā viena kārts; sarkanā kartīte tiek skaitīta kā divas dzeltenās kartītes. Otrā dzeltenā kartīte tam pašam spēlētājam netiks ieskaitīta un tiks uzskatīta par vienu sarkano kartīti. Tas nozīmē, ka vienam spēlētājam vienā mačā var būt ne vairāk kā 3 kārtis.
  15. Dzelteno un sarkano kartīšu, stūra sitienu un šķērsiela/stabu trāpījumu skaits tiks noteikts atkarībā no videomateriāla. Videomateriālu trūkuma vai tā pārtraukšanas gadījumā dzelteno un sarkano kartīšu un stūra sitienu skaits tiks ņemts no oficiāliem avotiem. Pēc oficiālā avota teiktā, 46. minūtē veiktā nomaiņa tiks uzskatīta par puslaika pārtraukumā veiktu maiņu. Stūra sitiens, kas tika atvairīts, likmju nokārtošanas nolūkos tiks uzskatīts tikai par vienu stūra sitienu. Tikai tie stūra sitieni, kas ir veikti, tiks ieskaitīti, veicot likmes uz Total Corners.
  16. Stabi un šķērsstieņi. Tikai tad, kad šķērsstieni/stabu ir trāpījusi pretējā komanda un bumba paliek spēlē, šādi trāpījumi tiks ņemti vērā derību nolūkos (piemēram, ja bumba ir trāpījusi spēlētājam, tiesnesim, citam stabam vai šķērsielai). Postenis vai šķērsstienis netiks ieskaitīts šādos gadījumos: mačs tika pārtraukts, pirms bumba trāpīja pa stabu vai šķērsstieni; bumba bija ārpus laukuma vai tika gūta (vārti) pēc sitiena pa stabu vai šķērsstieni.
  17. Šāvieni mērķī. Šāvieni, kas trāpa šķērslī/stabā vai kas ir bloķēti, netiek ieskaitīti, kad šī likme ir nokārtota.
  18. Šāvieni mērķī. Likmju nokārtošanas nolūkos tiek skaitīti visi šāvieni uz mērķi un no tā, kā arī bloķētie šāvieni.
  19. Likmes statistikas tirgos var tikt veiktas vienas stundas laikā pēc mača beigām.
  20. PIRMSSPĒLES likmes: "Vārti laika intervālā", "Pirmo vārtu laiks", "Komanda, kas gūst pirmos\Pēdējos vārtus līdz () minūtei" tiek nokārtotas, ņemot vērā apturēšanas laiku, ja vien sadaļā Sports nav norādīts citādi.
  21. Likmes uz ĀTRAJIEM NOTIKUMIEM: "Kopā intervālā no () līdz () minūtei", "Handikaps intervālā...", "Iznākums intervālā...". Klientam jānosaka mērķu skaits norādītajā laika intervālā.
    • Intervālā no 40:00 līdz 44:59 tiks aprēķināts kopējais vārtu skaits, izslēdzot pārtraukuma laiku;
    • Intervālā no 40:00 līdz 49:59 tiks aprēķināts kopējais mērķu skaits, ieskaitot apturēšanas laiku;
    • Intervālā no 85:00 līdz 89:59 tiks aprēķināts kopējais vārtu skaits, izslēdzot pārtraukuma laiku;
    • Intervālā no 10:00 līdz 19:59, ja vārti tiek gūti 20. minūtē, tas tiks ieskaitīts derībās šajā intervālā.
  22. Vispirms jānotiek. Likmes tiks noteiktas šādi:
    Par iemetieniem, stūra sitieniem un vārtu guvumiem – tiek ņemts laiks, kad notikums faktiski tika izpildīts.
    Par neveiksmēm, kārtīm, izbraukumiem un mērķiem – tiek patērēts laiks, kad notikums noticis.
    Laika intervāliem 41.–45. minūte un 86.–90. minūte – tiek veikts statistisks salīdzinājums, kurā netiek ņemts vērā papildu laiks.
    Pirmajā/pēdējā tirgū – likmes tiek veiktas, ieskaitot papildlaiku.
  23. 1 minūtes tirgi. Likmes tiks noteiktas šādi:
    Par iemetieniem, stūra sitieniem, vārtu guvumiem, kārtīm, brīvsitieniem – tiek ņemts laiks, kad tiesnesis piešķīra notikuma vietu.
    Laika intervāliem 41.–45. minūte un 86.–90. minūte – tiek veikts statistisks salīdzinājums, kurā netiek ņemts vērā papildu laiks.
  24. "Lai gūtu vārtus (Deivids Villa)". Likme uzvarēs, ja nosauktais spēlētājs (Deivids Villa) parādīsies laukumā un gūs vārtus. Savs mērķis neskaitās.
    • Pirmsspēles likmes. Ja spēlētājs neieies spēles laukumā, likmes tiks atmaksātas (likmes tiks veiktas ar koeficientu 1). Likmes šajā tirgū attieksies tikai uz spēlētājiem, kuri startēs 11 (ja spēlētājs tiek pieteikts kā aizstājējs un tiek piedāvātas likmes uz šo spēlētāju, šādas likmes tiks veiktas ar koeficientu 1).
    • Live likmes. Ja spēlētājs ienāk spēles laukumā un uz šo spēlētāju tiek piedāvāta likme "Gūt vārtus", tad šādas likmes tiek noteiktas atbilstoši spēlētāja sniegumam.
  25. "Lai gūtu pirmos vārtus (Deivids Villa)". Likme uzvarēs, ja nosauktais spēlētājs (Deivids Villa) parādīsies laukumā un gūs pirmos vārtus. Savs mērķis neskaitās. Ja spēlētājs ienāk spēles laukumā pēc pirmo vārtu gūšanas vai vispār neieiet laukumā, likme tiks noteikta ar koeficientu 1. Likmes šajā tirgū attieksies tikai uz spēlētājiem, kuri startēs 11 (ja spēlētājs tiek pieteikts kā aizstājējs un tiek piedāvātas likmes uz šo spēlētāju, šādas likmes tiks veiktas ar koeficientu 1).
  26. "Spēlētājs gūs virs/zem 0,5". Likmes būs spēkā tikai spēlētājiem, kuri startēs 11 (ja spēlētājs tiek pieteikts kā aizstājējs un tiek piedāvātas likmes uz šo spēlētāju, šādas likmes tiks veiktas ar koeficientu 1).
  27. "Pirmās/pēdējās spēles vārti – laika intervāls". Likmes uz pirmajiem gūtajiem vārtiem norādītajā intervālā, piemēram, no 1 līdz 30 minūtēm, zaudēs, ja mačs tiks pārtraukts ar rezultātu 0:0 pēc norādītā intervāla.
  28. "Spēlētājs, kurš gūst divus vārtus" (arī "Brace")/"Hat-Trick". Klientam ir jāprognozē, vai spēlētājs vienā mačā gūs tieši divus vārtus (breikbumbu) vai tieši trīs vārtus (hat-trick). Pašu mērķi neskaitās. Ja ir gūts hat-trick, likme "Spēlētājs, kurš gūst divus vārtus - jā", zaudēs.
  29. "Sods piešķirts – jā/nē". Klientam ir jāprognozē, vai mačā tiks piešķirts soda sitiens.
  30. "Sods piešķirts un izsūtīts – jā". Likme uzvarēs, ja mačā būs bijis gan soda sitiens, gan noraidījums.
  31. "Puse: 1x2". Likmes tiek veiktas uz pirmo puslaiku.
    Piemēram, "2. komanda, lai uzvarētu pirmajā puslaikā - jā".
    Likme uzvarēs, ja Team 2 uzvarēs pirmajā puslaikā.
  32. "Multi stūris". Stūra sitienu skaits pirmajā puslaikā tiek reizināts ar stūra sitienu skaitu otrajā puslaikā. Piemēram, pirmajā puslaikā bijuši pieci stūra sitieni, bet otrajā puslaikā – septiņi stūra sitieni. Attiecīgi rezultāts ir 5x7=35.
  33. "Soda izspēles uzvara 2 – jā". Ir jānotiek soda metienam, un 2. komandai tā ir jāuzvar, lai šī likme uzvarētu. Likme zaudēs, ja nenotiks soda metiens vai ja 2. komanda zaudēs soda metienu.
  34. "Augstākais punktu skaits".
    "Rezultatīvākais periods – 1. puslaiks" – likme uz kopējo vārtu skaitu pirmajā puslaikā, kas pārsniedz kopējo vārtu skaitu otrajā puslaikā;
    "Rezultatīvākais periods – 2. puslaiks" – likme uz kopējo vārtu skaitu otrajā puslaikā, kas pārsniedz kopējo vārtu skaitu pirmajā puslaikā;
    "Augstākais punktu gūšanas periods – neizšķirts" – likme uz kopējo vārtu skaitu otrajā puslaikā, kas ir vienāds ar kopējo vārtu skaitu pirmajā puslaikā.
  35. "Komandas 1/2 spēlētājam ir bumba fināla svilpē". Klientam ir jāparedz spēlētājs, no kura komandas rīcībā būs bumba finālsvilpes laikā.
  36. Likmes uz konkrētiem spēlētājiem "First To Happen": (Costa D.) negūs sodu; (Kosta D.) saņems sarkano/dzelteno kartīti; (Kosta D.) tiks aizstāts; (Kosta D.) gūs vārtus".
    Uzvarēs likmju lapiņa, uz kuras tiks norādīts agrākais iznākums. Piemēram, 15. minūtē Kosta D. tika parādīta dzeltenā kartīte, 30. minūtē viņš guva vārtus un pēc tam 40. minūtē tika nomainīts. Likme "(Kosta D.) Uzvarēs sarkanā/dzeltenā kartīte, bet likmes uz citiem iznākumiem zaudēs. Ja Kosta D. neiekļūs spēles laukumā, visas likmes tiks atmaksātas (likmes tiks veiktas ar koeficientu 1).
  37. Futbols. Specials. "Nākamā vadītāja pensija". Ja tajā pašā dienā pensijā aiziet vairāk nekā viens menedžeris, par pirmo tiks uzskatīta pensionēšanās, kas komandas oficiālajā tīmekļa vietnē tika pasludināta par agrāko. Visas likmes, kas veiktas pēc menedžera aiziešanas pensijā, tiks veiktas ar koeficientu 1. Norakstīšanas laiks un datums tiks noteikts, ņemot vērā informāciju tās komandas tīmekļa vietnē, kura izbeidza līgumu ar vadītāju.
  38. Futbols. "Vadītāji". Neviens uzraugs vadītājs (persona, kas iecelta veikt vadības pienākumus) netiks ņemts vērā derību nolūkos. Ja tiek iecelts menedžeris, kurš nav sarakstā, visas likmes paliek spēkā un tiek uzskatītas par zaudētām. Ja klubs ieceļ direktoru, viņš netiks ieskaitīts likmju nokārtošanā pastāvīgā menedžera tirgū.
  39. Futbols. "Spēlētāji". Likmes šajā tirgū tiks veiktas, neņemot vērā spēlētājus uz aizdevuma, ja vien sadaļā "Sports" nav norādīts citādi ("ieskaitot aizdevumus"). Ja spēlētājs nav atstājis klubu norādītajā transfēru logā, visas likmes paliek spēkā un tiek uzskatītas par zaudētām. Ja spēlētājs paraksta līgumu ar klubu, par kuru netiek piedāvāta cena, visas likmes paliek spēkā un tiek uzskatītas par zaudētām. Ja visi provizoriskie līgumi vai citas līdzīgas vienošanās, kas apstiprina darījumu, tiek noslēgtas vēlāk par tirgū norādīto datumu, tās netiks ņemtas vērā, veicot derības.
  40. Likmes uz soda metieniem. Ja piektais soda sitiens netiek izpildīts soda metienā, tad tiks atmaksāti šādi tirgi:
    "2. komanda, lai iegūtu savu 5. sodu - nē";
    "2. komanda, lai iegūtu savu 5. sodu - jā".
  41. "Spēlētājs, lai gūtu pirmos vārtus, un komanda, lai uzvarētu ar rezultātu".
    Klientam ir jāparedz, kurš spēlētājs gūs pirmos vārtus un rezultātu pamatlaika beigās (ieskaitot pārtraukuma laiku). Ja spēlētājs nepiedalās mačā vai tiek ieviests kā aizstājējs pēc pirmo vārtu gūšanas, likmes tiks veiktas ar koeficientu 1. Ja pirmie vārti ir paša gūtie vārti (spēlētājs gūst vārtus savas komandas tīklā), likmes uz spēlētāju, kurš ir guvis šos vārtus, tiks veiktas ar koeficientu 1. Ja spēle tiek pārtraukta pēc pirmo vārtu gūšanas un netiek noslēgta noteikumos noteiktajā termiņā, likmes uz spēlētāju, kurš guvis šos vārtus, tiek veiktas ar koeficientu 1.
    Likme 1 "Ādams Lallana, lai gūtu pirmos vārtus, un 1. komanda, lai uzvarētu ar rezultātu 1-0 - jā" Likme 2 "Dejans Lovrens, lai gūtu pirmos vārtus, un 1. komanda, lai uzvarētu ar rezultātu 1-0 - jā"
    1. piemērs.
    Ādams Lallana guva pirmos vārtus un 1. komanda uzvarēja ar rezultātu 1-0:
    bet 1 uzvar;
    likme 2 zaudē.
    2. piemērs.
    Ādams Lallana neiekļuva spēles laukumā un 1. komanda uzvarēja ar rezultātu 1-0:
    1. likmes likme tiek atmaksāta;
    likme 2 zaudē.
  42. Alternatīvi rezultāti. "Kopējais punktu skaits par kartēm". Klientam ir jāprognozē komandas/komandu saņemto punktu skaits par kārtīm mačā. Likmes tiek pieņemtas parastajā laikā.
    • Neviena kārts netiks skaitīta, ja vien tā netiks parādīta spēlētājam laukumā;
    • Viena dzeltenā kartīte ir 10 punktu vērta;
    • Viena sarkanā kartīte ir 25 punktu vērta;
    • Maksimālais punktu skaits, kas tiek piešķirts par otro dzeltenās kartītes pārkāpumu, kā rezultātā tiek piešķirta sarkanā kartīte, ir 25. Šie punkti tiks piešķirti ar nosacījumu, ka sarkanā kartīte ir parādīta uzreiz pēc dzeltenās kartītes saņemšanas.
  43. Alternatīvi rezultāti. "Punkti" (komandas sniegums). Klientam ir jāprognozē komandas spēles laikā nopelnīto punktu skaits. Likmes tiek pieņemtas parastajā laikā. Neviena sarkanā kartīte netiks skaitīta, ja vien tā netiks parādīta spēlētājam laukumā. Stūra sitiens, kas ir jāpārtaisa, netiks uzskatīts par otro stūra sitienu un tādējādi negūs 3 papildu punktus.
    Punkti tiks piešķirti šādi:
    • 10 punkti par katru mērķi;
    • 5 punkti par uzvaru līdz nullei;
    • 3 punkti par katru stūri;
    • - (mīnus) 10 punkti par katru sarkano kartīti.
  44. Alternatīvi rezultāti. "Punkti pirmajās piecās minūtēs". Likmes, kas veiktas uz spēles pirmajām piecām minūtēm, tiks noteiktas, pamatojoties uz to, kas notiek intervālā no 0:00 līdz 4:59.
    • Stūra sitiens, kas ir jāpārtaisa, tiks uzskatīts par vienu stūri;
    • Sods, kas jāatgūst pēc tiesneša ieskatiem, tiks uzskatīts par vienu sodu;
    • Spēlētājs var nopelnīt līdz 10 punktiem par divu pārkāpumu izdarīšanu, pat ja dzeltenajai kartītei seko sarkanā kartīte. Kārts tiks skaitīta tikai tad, ja tā tiks parādīta spēlētājam laukumā.
      Punkti tiks piešķirti šādi:
    • 10 punkti par katru mērķi;
    • 3 punkti par katru stūri;
    • 10 punkti par katru piešķirto sodu;
    • 5 punkti par katru karti.
  45. Alternatīvi rezultāti. "Kopējais punktu skaits mača laikā". Klientam ir jāprognozē komandu nopelnīto punktu skaits spēles laikā.
    • Stūra sitiens, kas jāpārtaisa, tiks uzskatīts par vienu stūri;
    • Sods, kas jāatgūst pēc tiesneša ieskatiem, tiks uzskatīts par vienu sodu;
    • Spēlētājs var nopelnīt līdz 13 punktiem par divu pārkāpumu izdarīšanu, pat ja dzeltenajai kartītei seko sarkanā kartīte. Kārts tiks skaitīta tikai tad, ja tā tiks parādīta spēlētājam laukumā.
      Punkti tiks piešķirti šādi:
    • 10 punkti par katru mērķi;
    • 3 punkti par katru stūri;
    • 10 punkti par katru piešķirto sodu;
    • 3 punkti par katru dzelteno kartīti;
    • 10 punkti par katru sarkano kartīti.
  46. Kartes. Statistika. Likmes tiks aprēķinātas atkarībā no notikumiem parastajā laikā. Neviena kārts netiks skaitīta, ja vien tā netiks parādīta spēlētājam laukumā.
    Pirmā karte. Likmes tiks noteiktas uz to, kas notika norādītajā mača intervālā. Noteiktajā intervālā jānorāda sarkana vai dzeltena kartīte. Neviena karte netiks skaitīta, ja pārkāpums, kas vēlāk izraisīja brīdinājumu (vai atlaišanu), notika norādītajā intervālā, bet karte tika parādīta pēc noteiktā intervāla.
    Kopējais karšu skaits. Likmes tiks nokārtotas, ieskaitot pievienoto (pārtraukšanas) laiku. Papildu laiks netiks ieskaitīts, ja vien nav norādīts citādi. Tikai viena kārts tiks ieskaitīta par otru reģistrējamu pārkāpumu. Tas nozīmē, ka, ja dzeltenajai kartītei uzreiz seko sarkanā kartīte, derību nolūkos tiks ņemta vērā tikai viena kārts. Attiecīgi spēlētājs nedrīkst saņemt vairāk par divām kārtīm vienā mačā.
    Pēdējā karte. Ja mačā nebūs kāršu, uzvarēs izvēle "Bez kārtīm". Visas pārējās likmes zaudēs. Ja vienā incidentā ir iesaistīti divi vai vairāki spēlētāji, tirgus tiks noregulēts, pamatojoties uz pēdējo parādīto kārti.
  47. Futbols ar 8 spēlētājiem katrā komandā. Mačs sastāv no divām pusītēm pa 30 minūtēm katra (ja vien tiesnesis un pretinieku komandas nav vienojušās par citu formātu). Pusēm ir jāpanāk vienošanās (piemēram, ka katram puslaikam jābūt 25 minūtēm slikta apgaismojuma dēļ) pirms spēles sākuma, un šādai vienošanās ir jāatbilst turnīra noteikumiem.
    • Puslaika pārtraukums nedrīkst pārsniegt 10 minūtes. Puslaika pārtraukuma ilgumu var mainīt, komandām un tiesnesim savstarpēji vienojoties;
    • Tikai tiesnesis var noteikt pievienotā laika ilgumu;
    • Jāpiešķir papildu laiks, lai veiktu 10 metru šāvienu, ko piešķir jebkura puslaika beigās parastajā laikā vai papildlaikā;
    • Papildu laiks. Noteikumos var paredzēt divus vienādus papildu termiņus.
  48. Alternatīvas spēles. Šeit alternatīvās spēles tiek veidotas no komandām, kas piedalās mačos, kas tiek straumēti TIEŠRAIDĒ. Ja kādā no reālās dzīves mačiem tiek zaudēts zaudējums, likmes uz alternatīvām spēlēm tiks veiktas ar koeficientu "1" (atmaksa).
    Piemēram. Alternatīvais mačs: U.C. Sampdoria – Hellas Verona W1. Faktiskās spēles: U.C. Sampdoria – Internazionale 2:0, Udinese Calcio – Hellas Verona 0:2. Alternatīvā mača U.C. Sampdoria – Hellas Verona rezultāts ir 2:2. Likme zaudē, jo alternatīvais mačs ir noslēdzies neizšķirti.
    Alternatīvas dubultspēles. Visas šajā tirgū uzskaitītās komandas spēlē vienlaicīgi. Likmes tiks noteiktas uz spēļu rezultātiem starp norādītajām komandām.
    Piemēram.
    Eintracht Braunschweig/Borussia Dortmund – FC Schalke 04/TSG 1899 Hoffenheim – Kopā Over 2.5
    Eintracht Braunschweig – FC Schalke 04 beidzās ar rezultātu 0:0. Borussia Dortmund – TSG 1899 Hoffenheim beidzās ar rezultātu 2:1. Eintracht Braunschweig/Borussia Dortmund kopējais rezultāts ir 0+2=2. FC Schalke 04/TSG 1899 Hoffenheim kopējais rezultāts ir 0+1=1. Dubultspēļu Eintracht Braunschweig/Borussia Dortmund – FC Schalke 04/TSG 1899 Hoffenheim kopējais rezultāts ir 2:1. Pirmais pāris pārspēj otro pāri ar vienu vārtu starpību. Alternatīvās dubultspēles kopsumma ir 3 vārti, un tādējādi likme uzvar.
  49. FIFA. Nākamais priekšsēdētājs. FIFA prezidenta pienākumu izpildītājs netiks ņemts vērā, veicot derības.
  50. Futbols. Komandas. Īpašas likmes. Spēlētāji. Likmes uz spēlētāja statistiku tiks skaitītas tikai tad, ja attiecīgais spēlētājs ir ieradies uz norādīto komandu. Spēlētājam jāpiedalās vismaz vienā mačā.
    Piemēram. Futbols. Liverpool. 2015./16. gada sezona. Premjerlīga. Spēlētāji. Kopā dzeltenās kartītes. Derībās tiks ieskaitītas tikai tās dzeltenās kartītes, kas spēlētājam ir parādītas, atrodoties Liverpool FC sastāvā.
    Spēlētājam jāpiedalās vismaz vienā mačā.
  51. Futbols. Pirmās kājas un otrās kājas statistika. Rezultāti tiek doti, pamatojoties uz abu kāju rezultātu. Likmes tiks noteiktas, kad otrais legs būs beidzies.
  52. Kā tiks gūti vārti. Piemēro šādus noteikumus:
    • Pašu vārti – likme uzvar, ja vārti tiek gūti kā savi vārti.
    • No A Direct Free Kick – likme uzvar, ja vārtus gūst no tiešā brīvsitiena, spēlētājam veicot brīvsitienu, vai ja vārti tiek gūti tieši no stūra sitiena.
    • Sods – likme uzvar, ja vārtus gūst no soda sitiena, spēlētājam izdarot soda sitienu.
    • Ar galveni (Headed Goal) – likme uzvar, ja vārtus gūst bumba, kas trāpa spēlētāja galvā. Pašu mērķi netiks ņemti vērā derību nolūkos.
    • Ar Kicking - likme uzvar, ja vārti tiek gūti no sitiena. Vārti no tiešā brīvsitiena, soda vai saviem vārtiem netiks ieskaitīti derību nolūkos. Ja vārtus ir guvusi kāda spēlētāja ķermeņa daļa, izņemot galvu, šādi vārti tiks uzskatīti par gūtiem ar sitienu.
    • Nav vārtu – likme uzvar, ja vien nav gūti pirmie (vai nākamie) vārti.
  53. "Vārtu guvēja pozīcija". Likmes šajā tirgū tiks noteiktas, pamatojoties uz spēlētāja oficiālo pozīciju. Pozīcijas tiek noteiktas saskaņā ar "Pozīcijas" informāciju par http://www.transfermarkt.co.uk/. Mačos starp nacionālajām komandām spēlētāja pozīcija tiks noteikta saskaņā ar starta sarakstu oficiālajā turnīra mājaslapā.
  54. Spēlētāji, Match-Ups pēc vārtiem. Likmes šajā tirgū tiek aprēķinātas uz rezultātu pamatlaika beigās. Ja attiecīgais spēlētājs nav iekļauts sākuma 11, likmes tiks veiktas ar koeficientu "1".
  55. Nacionālo komandu statistika grupu posmā. Šie tirgi tiks noregulēti pēc grupu posmā notikušo oficiālo spēļu rezultātiem.
  56. Tirgos "Spēlētāja nobrauktā distance" un "Komandas nobrauktā distance" distance tiek norādīta kilometros un tiek noteikta, izslēdzot papildlaiku un izņemot soda metienus. Spēlētāja (vai komandas) nobrauktais attālums jānoapaļo līdz tuvākajai kilometra simtdaļai.
  57. Mača labākais spēlētājs. Ja spēlētājs nav sākumsastāvā, bet spēlē mača laikā, visas likmes uz šo spēlētāju paliek spēkā. Ja spēlētājs nepiedalās mačā, visas likmes tiek veiktas ar koeficientu 1.00. Gadījumā, ja turnīra oficiālajā vietnē trūkst informācijas, likmes tiek veiktas saskaņā ar https://ru.whoscored.com publicēto informāciju.
  58. Nacionālo komandu statistika turnīrā. Šie tirgi tiks noregulēti, pamatojoties uz oficiālo spēļu rezultātiem, ieskaitot papildlaiku (izņemot soda metienus un savus vārtus), kas notiks grupu posmā un play-off posmā. Tiks noregulēta spēlētāju statistika mačā, ieskaitot papildlaiku.
  59. "VAR jāizmanto tiesnesim – jā/nē" – tiesnesis izmanto VAR ekrānu.
    "Lietojamais VAR – jā/nē". Video pārskatīšanas izmantošana tiek noteikta, pamatojoties uz video straumi, ja notiek kāda no šīm darbībām:
    • tiesnesis izveido video pārskatīšanas zīmi (taisnstūri);
    • tiesnesis iepazīstas ar VAR ekrānu;
  60. Rezultāts. Augstāk turnīra beigās (spēlētāji). Šis tirgus tiks noregulēts, pamatojoties uz turnīra oficiālās vietnes sniegtajiem datiem (ieskaitot papildlaiku, bet izņemot soda metienus un savus mērķus).
  61. Attiecībā uz likmēm uz spēlētāju statistiku (par sezonu, sēriju, turnīru), ja spēlētājs jebkāda iemesla dēļ pilnībā izstājas no sezonas/sērijas/turnīra, likmes uz šo spēlētāju tiek veiktas ar koeficientu 1.00.
  62. Attiecībā uz "Augstāk turnīra beigās" tirgiem derību slēdzējam ir jāparedz, kura komanda norādītajā pārī turnīra beigās tabulā finišēs augstāk:
    Ja abas komandas turnīra tabulā finišēs vienā un tajā pašā vietā, likmes tiek veiktas ar koeficientu 1.00.
    Ja komanda turnīrā nespēlē nevienu spēli, likmes tiek veiktas ar koeficientu 1.00.
    Ja abas komandas tiek izsistas vienā un tajā pašā play-off posmā, likmes tiek veiktas ar koeficientu 1.00.
  63. Tirgus "Spēlētājs, kurš gūs vairāk vārtu" (turnīram vai čempionātam) tiks noteikts, ieskaitot papildlaiku, bet izņemot soda metienus.
  64. "Jāsūta uz tribīnēm". Klientam ir jāparedz, vai tiesnesis nosūtīs norādīto vadītāju uz stendiem.
  65. "Spēlētājs pret komandu". Šis tirgus tiks norēķināts par oficiālo spēļu rezultātiem. Ja spēlētājs nepiedalīsies mačā vai tiks iekļauts sākuma 11, likmes tiks atmaksātas. Ja spēlētājs spēles laikā tiek noraidīts vai nomainīts, visas likmes ir spēkā.
  66. Alternatīvas uzvaras. Šis tirgus tiks norēķināts par oficiālo spēļu rezultātiem. Ja kādā mačā ir zaudējums vai ja spēle nav notikusi, likmes uz alternatīvām uzvarām tiks atmaksātas.
  67. Likme "Statistika. Kurai grupai būs visvairāk vārtu" tiks noteikts koeficients "1", ja katrā grupā tiks gūts vienāds vārtu skaits.
  68. "Uzstādīt gabalu mērķi". Noteikti vārti ir gūti, ja spēlētāji no abām komandām ir pieskārušies bumbai ne vairāk kā divas reizes (ieskaitot sākuma sitienu) no brīža, kad bumba tiek atgriezta atklātā spēlē, līdz brīdim, kad tiek gūti vārti. Aizstāvošā vārtsarga pieskāriens netiek ieskaitīts. Seta pozīcijas futbolā ietver sitienu no pussarga, iemetienu no pieskāriena līnijas, tiešo brīvsitienu, netiešo brīvsitienu, stūra sitienu, vārtu guvumu, soda sitienu un nomestu bumbu.
  69. "Vārti ārpus soda laukuma". Tiks skaitīti tikai vārti no atklātās spēles.
  70. Likmes uz kreisās kājas, labās kājas vārtu un vārtu skaitu. Nekādi pašu mērķi neskaitīsies.
  71. "Brīvsitienu" tirgos ir derīgi gan tiešie, gan netiešie brīvsitieni (ieskaitot brīvsitienus pēc izspēles).
  72. Iekštelpu futbols (showball) ir futbola veids, ko spēlē sienu iekštelpu arēnā ar sintētisko kūdru. Mačs sastāv no divām puslaikiem pa 20 minūtēm katrā vai četrām ceturtdaļām pa 15 minūtēm katrā, atkarībā no vienošanās starp komandām. Ja mačs parastajā laikā beidzas neizšķirti, virsstundas var tikt piešķirtas. Visas likmes tiek pieņemtas parastajā laikā.
  73. Vairāki mērķi. Ir nepieciešams prognozēt mača laikā gūto vārtu skaitu, pamatojoties uz dažādiem piedāvātajiem diapazoniem. Piemēram, Multi mērķis 2-4. Likme uzvarēs, ja mačā tiks gūti 2, 3 vai 4 vārti.
  74. Nākamie vārti, handikaps. Ir nepieciešams paredzēt, kura komanda gūs nākamos vārtus. Ja mačā nav nākamo vārtu, likme tiks noteikta ar koeficientu 1.
  75. Spēlētājs ar galvu pret galvu. Pārtraukuma laiks tiek iekļauts, veicot likmes uz izvēlēto spēlētāju gūtajiem vārtiem. Tas izslēdz papildu laiku. Gadījumā, ja vismaz viens no spēlētājiem neieiet laukumā, ar galvu pret galvu, iesaistot šo spēlētāju, tiks noteikts koeficients 1.00. Likmes attiecas tikai uz sākuma sastāvu.
  76. Laika periodi bez mērķiem (neskaitot apturēšanas laiku). To laika periodu ilgums, kuros nav gūti vārti, tiek aprēķināts kā starpība starp spēles sākumu un pirmo vārtu minūti, starpību starp nākamo gūto vārtu minūtēm un starpību starp pēdējo vārtu minūti un mača beigām. Ja spēle beidzas bez vārtiem, periods bez vārtiem tiek uzskatīts par 90 minūtēm. Piemērs: Ja pirmie vārti tiek gūti pie 11:01 atzīmes, bet otrie tiek gūti pie 15:59 atzīmes, laika periods bez vārtiem ir 3 minūtes (13., 14. un 15. minūte). Tirgos "Team 1/2 Time In The Lead" un "Draw Duration (min)" tiek ņemtas vērā tikai pilnas minūtes.
  77. Risina. Lai nokārtotu šāda veida likmes, tiek ņemta vērā https://whoscored.com publicētā statistika.
  78. "Dribbling" un "Aerial Duels". Likmes tiek noteiktas, pamatojoties uz whoscored.com sniegtajiem datiem, bet tiek ņemti vērā tikai veiksmīgi dribli un uzvarēti gaisa dueļi.
  79. Tiesnešu duelis. Derības un koeficienti ir balstīti uz punktu skaitu, kas piešķirts katram tiesnešu komandas pieņemtajam lēmumam.
    Punkti tiek piešķirti šādi:
    1 punkts par dzelteno kartīti.
    Sarkanā kartīte, kas piešķirta pēc divām dzeltenajām kartītēm, rezultātam netiek pievienota (YC + YC = RC = 2 punkti).
    2 punkti par sarkano kartīti
    0,5 punkti par izbraukumu izsaukti
    3 punkti par piešķirto
    sodu Gadījumā, ja galvenais tiesnesis tika nomainīts vai spēle sākās, bet netika pabeigta (ja vien likmes iznākums spēles pārtraukšanas brīdī jau nebija noteikts), likmes var tikt atmaksātas.

 

15.26. FUTSAL

 

  1. Visas likmes tiek veiktas uz rezultātu pamatlaika beigās (40 spēles minūtes, kas sastāv no diviem periodiem pa 20 minūtēm katrā).
    Bukmeikers neuzņemas atbildību par neprecīzu spēles ilguma deklarēšanu. Sadaļās "Sports" un "Tiešraide" redzamā informācija ir tikai indikatīva. Klientam ir jāpārbauda noteikumi, salīdzinot tos ar oficiāliem avotiem.
  2. Papildlaiks un soda sitieni no 6 metru atzīmes tiks ieskaitīti tikai šādos tirgos: kvalificēšanās nākamajai kārtai, turnīra uzvarētājs un tamlīdzīgi.
  3. Ja spēle sākas, bet nav pabeigta, visas likmes uz to tiks veiktas ar koeficientu 1, izņemot tos tirgus, kuri spēles pārtraukšanas brīdī jau bija noteikti bez nosacījumiem.
  4. Lai mačs tiktu pasludināts par oficiālu, jāpaiet vismaz 35 spēles minūtēm. Šajā gadījumā visas likmes tiks noteiktas uz rezultātu mača pārtraukšanas brīdī.

 

15.27. LAUKA HOKEJS

 

  1. Visas likmes tiek veiktas uz rezultātu pamatlaika beigās (70 spēles minūtes, kas sastāv no diviem 35 minūšu periodiem katrā vai četriem periodiem pa 17 minūtēm 30 sekundēm katrā).
    Bukmeikers neuzņemas atbildību par neprecīzu spēles ilguma deklarēšanu. Sadaļās "Sports" un "Tiešraide" redzamā informācija ir tikai indikatīva. Klientam ir jāpārbauda noteikumi, salīdzinot tos ar oficiāliem avotiem.
  2. Papildlaiks un soda metieni tiks ieskaitīti tikai šādos tirgos: kvalificēšanās nākamajai kārtai, turnīra uzvarētājs un tamlīdzīgi.
  3. Ja spēle sākas, bet nav pabeigta, visas likmes uz to tiks veiktas ar koeficientu 1, izņemot tos tirgus, kuri spēles pārtraukšanas brīdī jau bija noteikti bez nosacījumiem.
  4. Lai mačs tiktu pasludināts par oficiālu, jāpaiet vismaz 60 spēles minūtēm. Šajā gadījumā visas likmes tiks noteiktas uz rezultātu mača pārtraukšanas brīdī.
  5. Iekštelpu lauka hokejs ir lauka hokeja iekštelpu variants. Spēle sastāv no 2 periodiem pa 20 minūtēm katrā.

 

15.28. BANDY

 

  1. Visas likmes tiek veiktas uz rezultātu pamatlaika beigās (90 spēles minūtes, kas sastāv no diviem 45 minūšu periodiem katrā vai trim periodiem pa 30 minūtēm katrā).
    Bukmeikers neuzņemas atbildību par neprecīzu spēles ilguma deklarēšanu. Sadaļās "Sports" un "Tiešraide" redzamā informācija ir tikai indikatīva. Klientam ir jāpārbauda noteikumi, salīdzinot tos ar oficiāliem avotiem.
  2. Papildlaiks tiks ieskaitīts tikai šādos tirgos: lai kvalificētos nākamajai kārtai, lai kvalificētos citai līgai, turnīra uzvarētājam un tamlīdzīgi.
  3. Ja spēle sākas, bet nav pabeigta, visas likmes uz to tiks veiktas ar koeficientu 1, izņemot tos tirgus, kuri spēles pārtraukšanas brīdī jau bija noteikti bez nosacījumiem.
  4. Lai mačs tiktu pasludināts par oficiālu, jāpaiet vismaz 80 spēles minūtēm. Šajā gadījumā visas likmes tiks noteiktas uz rezultātu mača pārtraukšanas brīdī.
  5. Inline hokejs ir komandu sporta veids, kurā spēlētāji valkā slidas un izmanto ripu vai bumbu. Mačs ilgst četrus periodus pa 12 minūtēm.

 

15.29. HOKEJS

 

  1. Likmes uz spēlēm tiek pieņemtas uz parasto laiku (60 spēles minūtes, kas sastāv no 3 periodiem pa 20 minūtēm katrā), ja vien nav norādīts citādi ("Ar OT", ja ir iekļautas virsstundas, "Ieskaitot virsstundas un soda metienus", ja ir iekļautas virsstundas un sodi):
    Parastais laiks Regulārais laiks (ar OT) Regulārais laiks
    (ieskaitot virsstundas un soda metienus)
    1. piemērs: Bufalo Sabres pret Toronto Maple Leafs (ieskaitot virsstundas un soda metienus). Likmes tiek pieņemtas uz parasto laiku, ieskaitot virsstundas un sodus. Ja rezultāts mačā ir 2:3 (1:0, 1:1, 0:1, 0:0, 0:1), visas likmes tiks noteiktas, pamatojoties uz gala rezultātu 2:3. Kopējais mērķu skaits ir 5.
    2. piemērs. Bufalo Sabres pret Toronto Maple Leafs (ar OT). Likmes tiek pieņemtas uz parasto laiku, ieskaitot virsstundas. Ja gala rezultāts mačā ir 2:2 (1:0, 1:1, 0:1; 0:0), kopējais vārtu skaits ir 4. Likmes uz 1. vai 2. komandas uzvaru tiek noteiktas kā zaudējums.
    3. piemērs. Bufalo "Sabres" pret Toronto "Maple Leafs". Likmes tiek pieņemtas tikai uz parasto laiku. Ja gala rezultāts mačā ir 2:2 (1:0, 1:1, 0:1), kopējais vārtu skaits ir 4. Likmes uz 1. vai 2. komandas uzvaru tiek noteiktas kā zaudējums.
  2. Ja spēle sākas, bet nav pabeigta, visas likmes uz to tiks veiktas ar koeficientu 1, izņemot tos tirgus, kas jau bija noteikti spēles pārtraukšanas brīdī.
  3. Lai likmes būtu spēkā, ir jāpaiet vismaz 55 spēles minūtēm. Šajā gadījumā visas likmes tiks noteiktas, pamatojoties uz rezultātu spēles pārtraukšanas brīdī.
  4. NHL, AHL, CHL, OHL, WHL un Austrumkrasta hokeja līgas komandas var tikt parādītas tiešā secībā (mājās – prom) un apgrieztā secībā. Ja tas tā ir, likmes netiek atmaksātas.
  5. "Kopā". Ja tiek ņemti vērā soda metieni, visi uzvarētājas komandas gūtie vārti šāvienā tiks uzskatīti par vieniem vārtiem norēķinu nolūkos, savukārt zaudētājas komandas gūtie vārti šāvienā tiks uzskatīti par nulles vārtiem.
  6. "Vārti no 1 līdz 7 minūtēm". Ja vārti tiek gūti 7 minūtēs un 00 sekundēs, tiek uzskatīts, ka tie ir gūti 8. minūtē.
  7. Likmes uz šādiem tirgiem tiek noteiktas, pamatojoties uz tās organizācijas galīgo ierakstu vai kronšteinu, kas oficiāli organizē notikumu: "Augstāk turnīra beigās", "Čempionāta uzvarētājs", "Grupas uzvarētājs", "Gūtie punkti", "Gūtie vārti" un "Ielaistie vārti".
  8. Likme "Periods () > Periods () - Jā" zaudēs, ja abos norādītajos periodos būs gūts vienāds vārtu skaits.
  9. Likmes uz "Labāko vārtu guvēju (punktiem)" tirgiem tiek veiktas, pamatojoties uz statistikas "vārti + rezultatīvas piespēles" datiem, kas pieejami turnīra oficiālajā vietnē. Ja spēlētājs turnīrā nepiedalās, likmes uz viņu tiek veiktas ar koeficientu 1.00.
  10. "Komanda, lai uzvarētu un kopā zem/vairāk". Klientam ir jāprognozē, kura komanda uzvarēs mačā un cik vārti tiks gūti (vairāk vai mazāk par norādīto skaitu). Likmes uz NHL un KHL spēlēm, kā arī uz spēlēm, kas ir daļa no citiem čempionātiem un starptautiskiem turnīriem, tiek pieņemtas parastajā laikā.
  11. "Skrējiens uz 3 (5 utt.) Punkti". Klientam ir jāparedz, kurš dalībnieks būs pirmais, kurš mačā iegūs norādīto punktu skaitu. Ja kāds dalībnieks kāda iemesla dēļ atsakās turpināt, pirms viņš vai viņa pretinieks iegūst norādīto punktu skaitu, likmes tiks veiktas ar koeficientu 1.
  12. "2. komanda, lai uzvarētu virsstundās - nē". Likme uzvarēs, ja virsstundas nenotiks vai 2. komanda zaudēs virsstundas. Likmes uz uzvaru soda metienā tiek veiktas tādā pašā veidā.
  13. "Virsstundas uzvar". Uzvarētājs ir jānosaka virsstundās (OT).
    Rezultāts ir (0:0; 1:1; 1:0) – likme zaudē.
    Rezultāts ir (0:0; 1:1; 0:0; 0:1) – likme uzvar.
    Rezultāts ir (0:0; 1:1; 0:0; 0:0; 1:0) – likme zaudē.
  14. Likmes uz tirgiem ar apzīmējumu "Kopējais soda laiks" tiek veiktas uz minūšu skaitu, kas pārkāpējam spēlētājam jāpavada soda laukumā par pārkāpumu. Tiks skaitīti tikai divu minūšu nelieli sodi. Dubulti maznozīmīgi sodi (2+2) tiek uzskatīti par diviem atsevišķiem sodiem. Soda minūtes, kas piešķirtas pirms perioda (spēles) sākuma vai pēc perioda (spēles) beigām un kas ir norādītas minētā mača galīgajā protokolā, tiks ņemtas vērā, veicot derības. Soda minūšu skaits tiks noteikts tikai, pamatojoties uz oficiālo ierakstu.
    Likmes tirgos ar apzīmējumu "Kopējie nelielie sodi" tiek veiktas uz nelielu sodu skaitu.
  15. Likmes uz tirgiem ar nosaukumu "Shots On Goal". Šāvienu skaits mērķī tiks noteikts tikai, pamatojoties uz oficiālo ierakstu.
  16. Spēlētāja individuālā kopsumma (hokejā). Klientam ir jāprognozē kopējais spēlētāja iegūto punktu skaits, kur punkti tiek piešķirti par vārtiem un rezultatīvām piespēlēm. Visas likmes uz spēlētāja individuālo kopējo punktu skaitu tiek pieņemtas tikai parastajā laikā. Ja spēlētājam neizdodas nokļūt uz ledus, likmes uz viņu tiks veiktas ar koeficientu 1.
  17. Likmes uz "Lai gūtu pirmos vārtus un uzvarētu mačā" tiek pieņemtas parastajā laikā.
    Piemērs: Likme "1. komanda, lai gūtu pirmos vārtus un uzvarētu mačā - nē" tiks noteikta kā zaudējums, ja šī komanda negūs pirmos vārtus vai ja viņi neuzvarēs maču.
  18. "Kopējais intervāls no 6 līdz 8 – Nē" Piemērs:
    "Kopējais intervāls no 6 līdz 8 - Nē"
    . Rezultāts ir (2:3). Kopējā summa ir 5. Likme uzvar.
    "Kopējais intervāls no 6 līdz 8 - nē". Rezultāts ir (3:4). Kopējā summa ir 7. Likme zaudē.
  19. Kopējie spēka spēles laikā gūtie vārti. Klientam ir jāparedz gūto vārtu skaits spēka spēles situācijās.
    Piemērs. 1. komanda spēka spēlē guva vienus vārtus. 2. komanda spēka spēlē vārtus neguva. Līdz ar to mača izskaņā kopumā tika gūti tikai vieni vārti.
    Uzvar likme "Kopējais vārtu skaits, kas gūti spēka spēles laikā ZEM 1,5".
    Likme "Kopējais vārtu skaits, kas gūti spēka spēles laikā VIRS 1,5" zaudē.
  20. "Tiks gūti tukši vārti". Likme uzvarēs, ja vārtu gūšanas brīdī vārtsargs neatrodas uz ledus (t.i., ja vārtsargs ir aizstāts ar slidotāju).
  21. "Kopā hat-trick (3 vārti vienam spēlētājam) virs 0,5". Tiks ņemti vērā tikai gūtie vārti (nosakot hat-trick, netiks ņemtas vērā rezultatīvas piespēles).
  22. "Augstākais punktu skaits".
    "Augstākais punktu gūšanas periods - 1" – komandas pirmajā periodā gūs vairāk vārtu nekā otrajā vai trešajā periodā.
    "Rezultatīvākais periods - 2" – komandas otrajā periodā gūs vairāk vārtu nekā pirmajā vai trešajā periodā.
    "Rezultatīvākais periods - 3" – komandas trešajā periodā gūs vairāk vārtu nekā pirmajā vai otrajā periodā.
    "Augstākais punktu gūšanas periods - neizšķirts" – komandas vismaz divos periodos gūs vienādu (lielāko) vārtu skaitu.
  23. Likmes uz mačiem KHL Nadeždas kausa ietvaros tiek pieņemtas tikai parastajā laikā. Spēles rezultāts tiek noteikts regulārā laika beigās (spēle var beigties neizšķirti).
  24. Rezultāts. Kam turnīrā (sacensībās) veicas labāk? Uzvarētājs tiks noteikts, ievērojot šādus secīgus kritērijus: izslēgšanas posms, vieta grupā (konference), grupas ietvaros iegūtie punkti (regulārā sezona), vārtu starpība visa turnīra laikā (regulārā sezona); visā turnīrā (regulārajā sezonā) gūtie vārti, izņemot virsstundas un soda metienus.
  25. Likmes uz "Spēles uzvarētāju" tiek noteiktas, pamatojoties uz tā turnīra noteikumiem, kurā spēle ir daļa.
  26. Alternatīvas spēles. Šajā tirgū tiek salīdzināti tiešraidē pārraidīto spēļu rezultāti. Ja kāda spēle tiek zaudēta, likmes uz alternatīviem mačiem tiks veiktas ar koeficientu 1 (likmes tiks atmaksātas).
    Piemērs. Alternatīva spēle. Avangards – Sibirs. Kopā virs 5,5. Īstie mači ir Avangard – Salavat Yulayev, kas finišē ar rezultātu 4:1, un Metallurg – Sibir, kas finišē ar rezultātu 1:2. Līdz ar to alternatīvā mača Avangard – Sibir rezultāts būs 4:2. Likme uzvarēs, jo kopējais vārtu skaits alternatīvajā mačā ir vienāds ar 6.
    Mačs Torpedo – CSKA beidzās ar 3:2. Mačs SKA – Dinamo noslēdzās ar 2:1. Kopējais rezultāts Torpedo/SKA ir vienāds ar 3+2=5. Kopējais rezultāts Dinamo/CSKA ir vienāds ar 1+2=3.
    Līdz ar to kopējais rezultāts Torpedo/SKA – Dinamo/CSKA ir 5:3. Kopējais vārtu skaits alternatīvajā mačā ir vienāds ar 8. Likme zaudē.
  27. Veicot likmes uz "Labāko vārtu guvēju (vārtiem)", derību slēdzējam ir jāparedz, kurš gūs visvairāk vārtu. Likmes tiek noteiktas, pamatojoties uz statistikas datiem, kas pieejami oficiālajā līgas (turnīra) vietnē. Ja spēlētājs turnīrā nepiedalās, likmes uz viņu tiek veiktas ar koeficientu 1.00.
  28. "Kopējie nelielie sodi". Klientam ir jāparedz kopējais nelielo sodu skaits mačā.
  29. "Kopējais spēlētāja gūto vārtu skaits". Klientam ir jāparedz kopējais vārtu skaits, ko pretinieku komandas tīklā guvis konkrēts spēlētājs.
  30. "Augstākā statistika plus-mīnus (ieskaitot virsstundas)". Likmes tiek veiktas saskaņā ar šādiem noteikumiem: komanda, kurā ir mazāk dalībnieku vai tāds pats dalībnieku skaits kā pretinieku komandai, gūst vārtus (iegūtie soda metieni netiek skaitīti), un šīs komandas spēlētāji, kas atrodas uz ledus vārtu gūšanas brīdī, saņem vienu "plus". Nav svarīgi, vai pretinieku komandas vārtsargs šobrīd ir vārtos, vai arī viņu ir nomainījis slidotājs un tīkls ir tukšs. Attiecīgi komanda, kurai uz ledus ir vairāk dalībnieku vai tāds pats dalībnieku skaits kā punktu gūšanas komandai, saņem vienu "mīnusu", kad viņi piekāpjas vārtiem. Statistiku iegūst no oficiāliem avotiem.
  31. Spēlētāju duelis. Punkti (vārti + rezultatīva piespēle). Šāda veida spēlē likmēs uz "Nākamajiem vārtiem" tiks ņemti vērā gan vārti, gan rezultatīva piespēle.
  32. "VAR Be Be Use" tirgus ietver jebkādu VAR izmantošanu, lai atkārtotu strīdīgu incidentu.

 

15.30. BĻODAS

 

  1. Likmes tiek pieņemtas uz setiem un mačiem. Mačā ir jāizspēlē visi seti. Ja kāda iemesla dēļ uzvarētājs tiek noteikts pirms mača beigām, likmes uz setiem tiks uzskatītas par anulētām, ja vien turpmākā spēle neietekmēs rezultātu.
  2. Ja uzvarētājs ir noteikts pirms visu setu beigām, likmes uz mača uzvarētāju tiks noteiktas, pamatojoties uz oficiālo rezultātu, ar nosacījumu, ka līdz tā noslēgumam ir izspēlēts vismaz viens ends.
  3. Gadījumā, ja kāds no nosauktajiem spēlētājiem mačā mainās pirms spēles sākuma, tad visas likmes tiek anulētas.
  4. Ja spēle ir sākta, bet nav pabeigta, par uzvarētāju tiks uzskatīts spēlētājs, kurš būs kvalificējies nākamajai kārtai.

 

15.31. ŠAHS

 

  1. Likmes uz spēles rezultātu tiek noteiktas, pamatojoties uz šīs spēles oficiālo rezultātu, un likmes uz spēles rezultātu tiek noteiktas, pamatojoties uz visu to spēļu rezultātiem, kas veido šo spēli.
  2. Ja turnīra beigās pirmo vietu dala vairāki spēlētāji, ir jāpiemēro "dead-heat" noteikumi ar nosacījumu, ka nenotiek taibreiks vai netiek piešķirti papildu punkti.
  3. Ja spēles sākums aizkavējas vai spēle kāda iemesla dēļ tiek atlikta, visas likmes ir spēkā līdz spēles beigām vai turnīra beigām.
  4. Handikaps (0). Ja spēle beidzas neizšķirti, visas likmes tiks atceltas.
  5. Ja spēles formāts tiek mainīts, likmes uz šo maču tiek veiktas ar koeficientu 1.

 

15.32. PIRMĀ FORMULA, MOTOCIKLI, SPĪDVEJS

 

  1. Ja sacīkstes netiek pabeigtas un oficiālie rezultāti nav paziņoti, visas derības tiek uzskatītas par spēkā neesošām, izņemot jau noteiktos tirgus.
  2. Likmes tiks noteiktas saskaņā ar Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) klasifikāciju uzreiz pēc sezonas pēdējām sacīkstēm.
  3. Kvalifikācijas likmes. Likmju nokārtošanai tiks izmantoti oficiālie laiki no kvalifikācijas sesijas saskaņā ar FIA. "Ātrākajā" tirgū tiks skaitīti laiki no trešā kvalifikācijas segmenta. Ja nav trešā kvalifikācijas segmenta, likmes tiks veiktas saskaņā ar oficiālo tabulu, ko veido FIA. Sankcijas netiks ņemtas vērā tirgos. Tomēr, kā norāda FIA, laika sodi kvalifikācijā tiks ņemti vērā, nosakot uzvarētāju. Braucējiem ir jāsāk pirmais kvalifikācijas segments, lai likmes būtu spēkā. Likmes uz ātrāko kvalifikācijas 1. un 2. apli būs spēkā, ja braucēji būs sākuši šo kvalifikācijas apli.
  4. Klasificējams. Lai tiktu klasificēts, braucējam ir jāveic 90% no uzvarētāja nobraukto apļu skaita (noapaļojot uz leju līdz tuvākajam veselajam skaitlim). Tiek uzskatīts, ka braucēji, kuri izstājas no sacensībām pēc tam, kad ir veikuši 90% no uzvarētāja nobraukto apļu skaita, ir kvalificējušies.
  5. "Sacensību uzvarētājs" (uzvarētājs fināla klasifikācijā). Par uzvarētāju tiks uzskatīts braucējs, kurš ieņems pirmo vietu sacensību galīgajā vērtējumā (galīgajā klasifikācijā).
  6. "Braucēja vieta finālā".
  7. "No galvas līdz galvai". Klientam vajadzētu paredzēt, kurš no diviem nosauktajiem draiveriem darbosies labāk. Tiks uzskatīts, ka braucējs, kurš sacīkstēs finišēs augstākā vietā (galīgajā klasifikācijā), būs uzrādījis labākus rezultātus.
    Abiem braucējiem ir jāsāk sacensības, lai likmes būtu spēkā. Ja abiem braucējiem neizdosies finišēt, likmes tiks noteiktas, pamatojoties uz veikto apļu skaitu.
    Ja abi braucēji izstāsies no sacīkstēm, tiks uzskatīts, ka braucējs, kurš būs veicis vairāk apļus, būs uzrādījis labākus rezultātus. Ja abi braucēji aiziet pensijā pēc vienāda apļu skaita, likmes tiks veiktas ar koeficientu 1.
  8. "Ātrākais aplis". Klientam ir jāparedz, kurš braucējs iestatīs ātrāko apļa laiku.
  9. Sacensībās tiek skaitīts iesildīšanās aplis.
  10. SPEEDWAY. Ja notikums tiek pārtraukts pirms tā beigām, visas likmes paliek spēkā ar nosacījumu, ka notikums turpinās 24 stundu laikā vai arī rezultāts jau ir bez nosacījumiem noteikts. Pretējā gadījumā derības tiks uzskatītas par spēkā neesošām. Attiecībā uz handikapa tirgiem pēc astotā karstuma ir jāpabeidz iepriekšējie astoņi karstumi, pretējā gadījumā likmes tiks uzskatītas par anulētām un karstumi netiks ieskaitīti. Ja notikums tiek pārcelts pirms paredzētā sākuma laika, visas likmes tiek uzskatītas par anulētām, ja vien notikums nesākas 24 stundu laikā. Visi tirgi tiks izšķirti par rezultātu pēc fināla (saskaņā ar līgas grafiku) vai uz oficiālā pjedestāla rezultāta (individuālās sacensības/Grand Prix). Turpmākās pārsūdzības, diskvalifikācijas vai punktu atskaitījumi netiks ņemti vērā. Likmju noteikšanai var tikt izmantoti tikai dati no oficiāliem avotiem vai attiecīgo turnīru oficiālajām vietnēm. Ja informācija no oficiālajiem avotiem izrādīsies nepareiza, derību nokārtošanai tiks izmantoti neatkarīgi avoti.
  11. SPEEDWAY. Pieejamo tirgu apraksts:
  • Individuālie siltuma rādītāji. Likmes tiks veiktas uz karstuma rezultātu, pirms punkti tiks pievienoti, dubultojot punktu skaitu.
  • Individuālais siltuma uzvarētājs. Visiem četriem braucējiem ir jāsāk karstums, pretējā gadījumā visas likmes tiks atceltas.
  • Nākamais Heat uzvarētājs/Heat 13 uzvarētājs. Cenas tiek piedāvātas par A komandas uzvaru, B komandas uzvaru un neizšķirtu par norādītajiem karstumiem. Kotētais karstums ir jāpabeidz pilnā apmērā, lai likmes būtu spēkā.
  • Rider Match-Ups/Handicap Match-Ups (Līgas armatūra). Visu braucēju skaita un taktisko punktu rezultāti tiks skaitīti kā normāls rezultāts, t.i., 3-2-1-0. Bonusa punkti netiek ņemti vērā norēķinu vajadzībām. Likmes būs spēkā mačā, ja abi braucēji pabeigs sacīkstes (izņēmumi tiek skaitīti). Turklāt, ja notikums tiek pārtraukts pirms tā beigām, visas likmes tiks atceltas, ja vien rezultāts jau nav noteikts.
  • Braucēja kopējais punktu skaits. Visi braucieni tiks skaitīti un taktiskie punkti tiks skaitīti kā normāls rezultāts, t.i., 3-2-1-0. Bonusa punkti netiek ņemti vērā norēķinu vajadzībām. Likmes būs spēkā, ja braucējs finišēs. Ja notikums tiek pārtraukts pirms tā beigām, visas likmes tiks atceltas, ja vien rezultāts jau nav noteikts. Knockout Cup armatūrā "Man on Man" taktiskie braucieni netiek ieskaitīti norēķinos. Kad braucēju kopējais punktu skaits tiek piedāvāts Grand Prix vai Eiropas čempionāta notikumiem, likmes tiks noteiktas tikai uz galvenajā kārtā iegūto punktu skaitu (20 ātrumposmi), izņemot pusfināla un fināla braucienus.

 

15.33.  LAIVU SACENSĪBAS

 

  1. Sacensībās piedalās 6 airētāji. Sacensības sastāv no 3 apļiem. Airētāju komplektiem un laivām ir šādas krāsas:
    • Laiva 1 - balta
    • Laiva 2 - melna
    • Laiva 3 - sarkana
    • Laiva 4 - zila
    • Laiva 5 - dzeltena
    • Laiva 6 – zaļa.
  2. "Sacensību uzvarētājs". Airētājs, kurš pēc gala rezultātiem finišēs pirmajā vietā, tiks uzskatīts par sacensību uzvarētāju.
  3. Ja sacīkstes netiek pabeigtas un oficiāls rezultāts netiek paziņots, visas derības tiek uzskatītas par spēkā neesošām, izņemot likmes uz tirgiem, kas jau ir noteikti.
  4. Starta līnija jāšķērso laika intervālā starp 0 un 1 sekundi. Ja laiva sākas pirms 0 sek (agrais starts (F)) vai pēc 1 sekundes (vēlais starts (L)), likmes uz šīm laivām tiks veiktas ar koeficientu 1.00.
  5. SP (Sākumcena) ir pēdējais sākuma koeficients uz laivu. Sākuma cena tiek aprēķināta, pamatojoties uz vidējiem koeficientiem, ko sacensību organizatori piedāvā izbraukuma brīdī. Ja laiva tiek izņemta pirms sacensību sākuma vai tiek pasludināta par ne-skrējēju (saskaņā ar oficiālajiem ierakstiem), un nav izveidots jauns SP tirgus, likmes uz izņemto laivu tiks veiktas ar koeficientu "1".

 

15.34. KEIRINS

 

  1. Keirins ir sava veida motociklu sacīkstes, kurās trases riteņbraucēji sprintā cīnās par uzvaru pēc ātruma kontrolēta starta.
  2. Sacensības uzrauga četri tiesneši. Kad sacensības ir beigušās, tiesneši vicina vai nu sarkanu, vai baltu karogu, kas norāda, ka noteikumi ir attiecīgi pārkāpti vai ievēroti. Ja atklāsies kāds noteikumu pārkāpums, tiesneši noskatīsies šī incidenta videomateriālus un pieņems lēmumu. Ja tiks pierādīts, ka konkurents ir pārkāpis noteikumus, viņi parasti tiks diskvalificēti.
  3. Dažas likmes var nebūt pieejamas, ja sacensībās piedalās mazāk par 9 dalībniekiem.
  4. Izņēmuma gadījumos, ja sacīkstes tiek pārtrauktas tehnisku vai ārēju iemeslu dēļ (bez braucēju vainas), likmes uz visiem iznākumiem tiek anulētas (ar koeficientu 1.00).

Noderīgi

KLIENTU APKALPOŠANA

Klientu atbalsta darba laiks: no plkst. 08.00 līdz 24.00

SwedbankSEBCitadeleLuminorPayseraMastercardVISAGoogle PayApple Pay
Uzmanību! Azartspēles var izraisīt atkarību!
Ja jums vēl nav 18 gadu, jums ir aizliegts piedalīties azartspēlēs un jums ir nekavējoties jāpamet šī vietne!
Uzmanību! Azartspēles var izraisīt atkarību! Ja jums vēl nav 18 gadu, jums ir aizliegts piedalīties azartspēlēs un jums ir nekavējoties jāpamet šī vietne!
<p>Azartspēļu organizators ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību "NIKS", juridiskā adrese Tērbatas iela 73, Rīga, LV-1001, Latvija. Interaktīvo azartspēļu licence Nr. TI-20.</p>

Azartspēļu organizators ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību "NIKS", juridiskā adrese Tērbatas iela 73, Rīga, LV-1001, Latvija. Interaktīvo azartspēļu licence Nr. TI-20.

SPELET GROUP
MAGAZINE