SpeletSpelet
  • EN
  • LV
  • RU
1    2    3    4

15.107. DISС JAM

  1. Disc Jam ir vairāku spēlētāju spēles straume.

  2. Likmes tiek pieņemtas uz divu sāncenšu cīņām. Spēle tiek spēlēta līdz 2 uzvarām, max 3 setiem.

  3. Visas likmes tiek veiktas uz rezultātu pilna laika beigās.

  4. Uzvarētājs ir spēlētājs ar vislielāko uzvaru skaitu.

  5. Maksimālo likmi katram notikumam nosaka derību kompānija.

  6. Likmi var ierobežot, nepaziņojot un nenorādot iemeslus.

  7. Gadījumā, ja uzņēmuma darbinieki pieļauj kļūdas likmju pieņemšanā (acīmredzamas drukas kļūdas derību sarakstā, koeficientu nesakritība starp Sporta līniju un likmi utt.) vai ir pierādījumi par negodīgu spēli, šo noteikumu pārkāpumu likmju pieņemšanas laikā, kā arī citus argumentus, kas apstiprina likmju nepareizību, bukmeikeru kompānija patur tiesības pasludināt likmes par šādiem noteikumiem par spēkā neesošām.

  8. Likmes tiek pieņemtas tikai live. Visas spēles tiek straumētas tiešsaistē.

  9. Ir pieejami šādi tirgi:

  • Uzvarēt setā;

  • Uzvarēt turnīrā;

  • Kopējie komplekti;

  • Kopējais punktu skaits spēles laikā;

  • Uzvarēt līdz nullei vienā no setiem;

  • Kopējais punktu skaits komplektā;

  • minimālais kopējais punktu skaits uz vieniem vārtiem mačā;

  • Maksimālais kopējais punktu skaits par vārtiem mačā.

15.108. LEĢENDU LĪGA (ARAM)

  1. League of Legends (ARAM) ietver vairāku spēlētāju spēles straumēšanu.

  2. Ja darbinieki pieļauj kļūdas vai ja likmju pieņemšanas brīdī rodas kādas programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir citas norādes par nepareizi pieņemtām likmēm, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.

  3. Likmes tiek pieņemtas pirms spēles sākuma, kā arī spēles laikā (Live likmes). Visas spēles tiek straumētas tiešsaistē.

  4. Kartes/spēles uzvarētājs tiek pasludināts pēc tam, kad vienas komandas saikne ir iznīcināta vai viena no komandām ir padevusies.

  5. Ja viens vai vairāki spēlētāji pamet spēli pirms tās pabeigšanas, bet pēc 10 spēlētām minūtēm ir pagājušas, likmes netiek atmaksātas. Likmes uz maču tiks veiktas jebkurā gadījumā.

  6. Spēle tiek uzskatīta par pamestu, ja viens no spēlētājiem kļūst neaktīvs spēles pirmajās 10 minūtēs vai pāriet bezsaistē, pirms nav pagājušas 10 minūtes.

  7. Sērkociņu uzskata par pamestu, ja tas ilgst mazāk nekā 10 minūtes.

  8. Nejauša spēle tiek straumēta tiešsaistē. Piedalās īsti izlases spēlētāji.

  9. IR PIEEJAMI ŠĀDI TIRGI:

    • W1 un W2;

    • Kopā Frags;

    • Komanda, kas ir pirmā, kas iznīcina inhibitoru:

    • Kopējais pāra/nepāra skaitlis.

15.109. LEAGUE OF LEGENDS (KLASISKAIS REŽĪMS)

  1. League of Legends (klasiskais režīms) ietver vairāku spēlētāju spēles straumēšanu.

  2. Ja darbinieki pieļauj kļūdas vai ja likmju pieņemšanas brīdī rodas kādas programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir citas norādes par nepareizi pieņemtām likmēm, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.

  3. Likmes tiek pieņemtas pirms spēles sākuma, kā arī spēles laikā (Live likmes). Visas spēles tiek straumētas tiešsaistē.

  4. Kartes/spēles uzvarētājs tiek pasludināts pēc tam, kad vienas komandas saikne ir iznīcināta vai viena no komandām ir padevusies.

  5. Sērkociņu uzskata par pamestu, ja tas ilgst mazāk nekā 16 minūtes.

  6. Mačs tiek uzskatīts par pārtrauktu, ja viens no spēlētājiem pamet spēli, pirms ir pagājušas 16 minūtes.

  7. Spēle tiek uzskatīta par pārtrauktu, ja viens no spēlētājiem kļūst neaktīvs spēles pirmajās 16 minūtēs un vēlāk pilnībā pamet spēli.

  8. Ja viens vai vairāki spēlētāji pamet spēli pirms tās pabeigšanas, bet pēc 16 spēlētām minūtēm ir pagājušas, likmes netiek atmaksātas. Likmes uz maču tiks veiktas jebkurā gadījumā.

  9. Nejauša spēle tiek straumēta tiešsaistē. Piedalās īsti izlases spēlētāji.

  10. IR PIEEJAMI ŠĀDI TIRGI:

    • W1 un W2;

    • Kopā Frags;

    • Komanda, kas ir pirmā, kas iznīcina inhibitoru;

    • Kopējais pāra/nepāra skaitlis.

15.110. CĪNĪTĀJU KARALIS

  1. King Of Fighters ietver vairāku spēlētāju spēles straumēšanu (spēle starp 2 spēlētājiem).

  2. Visas likmes tiek veiktas uz rezultātu pilna laika beigās.

  3. Mača uzvarētājs ir spēlētājs, kurš uzvar 2 kārtās.

  4. Maksimālais kārtu skaits ir 3. Maksimālais kārtas ilgums ir 60 sekundes.

  5. Maksimālo likmi katram notikumam nosaka derību kompānija.

  6. Likmi var ierobežot, nepaziņojot un nenorādot iemeslus.

  7. Gadījumā, ja uzņēmuma darbinieki pieļauj kļūdas likmju pieņemšanā (acīmredzamas drukas kļūdas derību sarakstā, koeficientu nesakritība starp Sporta līniju un likmi utt.) vai ir pierādījumi par negodīgu spēli, šo noteikumu pārkāpumu likmju pieņemšanas laikā, kā arī citus argumentus, kas apstiprina likmju nepareizību, bukmeikeru kompānija patur tiesības pasludināt likmes par šādiem noteikumiem par spēkā neesošām.

  8. Likmes tiek pieņemtas tikai live. Visas spēles tiek straumētas tiešsaistē.

  9. Ir pieejami šādi tirgi:

    • Apaļas kārtas ilgums*;

    • Uzvarēt mačā;

    • Uzvarēt kārtā;

*Raunda ilgums ir laiks, ko spēlētāji pavada, lai noteiktu raunda uzvarētāju. Piemēram, ja cīņa apstājas, kad atpakaļskaitīšanas taimeris rāda 25 sekundes, šī raunda ilgums būs 35 sekundes (60-25=35).

 

15.111. VARENĪBAS UN MAĢIJAS VAROŅI III

  1. Heroes of Might un Magic III ietver vairāku spēlētāju stratēģijas spēles straumēšanu.

  2. Terminu glosārijs

    • Radījums ir kaujas vienība, kurai raksturīgs unikāls spēles atribūtu kopums un atšķirīgs izskats. Atribūti ir skaitliskas īpašības, kas raksturo radību spēju tikt galā ar bojājumiem, aizstāvēt sevi un arī pārvietoties uz kaujas lauku. Neatņemams atribūts ir radības līmenis: jo augstāks līmenis, jo vairāk šādu radību komanda var ietekmēt cīņas iznākumu. Plašāku informāciju par varenības un maģijas pasaules radībām un īsu atribūtu komplektu, kas nepieciešams, lai saprastu likmju aprēķinu, varat atrast tabulā. 1.

    • Komanda ir radības grupa kaujas laukā. Komandas atribūti ir atkarīgi no radības veida, kura pārstāvji tiek pieņemti darbā komandā, un karavīru skaitu. Komandai ir tāds pats atribūtu kopums, kā arī radības, kas veido komandu. Visu kaujas komandu var pakļaut pozitīvām un negatīvām maģiskām ietekmēm, kas ietekmē kaujas atribūtus un komandas spēku. Tiklīdz komandas stiprums samazinās līdz nullei, to uzskata par iznīcinātu.

    • Varonis - karavadonis, kas spēj palielināt radību atribūtus kaujas laukā un sniegt viņiem maģisku atbalstu. Varonis kontrolē 7 komandas: vienu katra līmeņa radību komandu.

  3. Spēle

    • Cīņa sākas pēc komandu veidošanās kaujas laukā. Likme "Kurš piedalīsies cīņā" tiek noteikta pēc cīņas sākuma. Cīņa beidzas, kad tiek iznīcinātas visas viena varoņa komandas. Šis varonis tiek uzskatīts par zaudētāju. Citas likmes tiek nokārtotas pēc cīņas beigām.

    • Video straumes apakšējā daļā ir teksta tulkojums angļu valodā.

  4. Ir pieejami šādi tirgi:

    • Uzvari cīņā. Uzvarētājs ir varonis, kura komandas ir iznīcinājušas visas pretinieku komandas.

    • Kas piedalīsies cīņā. Likme uz radību pāri tiek uzskatīta par uzvarošu, ja vismaz viena radība no pāra ir piedalījusies cīņā vismaz vienā pusē.

    • Kāda līmeņa radījums izdzīvos. Likme tiek uzskatīta par uzvarētāju, ja izvēlētā līmeņa komanda izdzīvo līdz cīņas beigām.

    • Cik daudz komandu izdzīvos. Likme tiek uzskatīta par uzvarētāju, ja spēlētājs ir uzminējis uzvarētāju komandu skaitu, kas izdzīvos līdz cīņas beigām.

15.112. ESPORTA GALDA TENISS

Esports galda teniss ir vairāku spēlētāju spēles straume (galda tenisa simulators).

  1. Visas likmes tiek veiktas uz rezultātu pilna laika beigās.

  2. Maksimālo likmi katram notikumam nosaka derību kompānija.

  3. Likme var būt ierobežota uz noteiktu notikumu, nepaziņojot par to un nenorādot iemeslus.

  4. Likmes tiek pieņemtas pirms oficiālā notikuma sākuma un tiešraidē. Visas E-sporta galda tenisa spēles tiek straumētas tiešsaistē.

  5. Komplekta ilgums – līdz 7 punktiem; ja ir vienāds punktu skaits, tad līdz 2 punktu starpībai.

  6. Spēles ilgums – bo3 (labākais no trim – līdz 2 uzvarām setos).

  7. Ja rodas neatbilstības starp rezultātu vietnē un rezultātu videoklipā, likme tiek noteikta ar video straumēšanu.

  8. Ir pieejami šādi tirgi:

    • Uzvarēt;

    • HANDIKAPS;

    • Kopā (virs; zem);

    • Individuālais Kopā (virs; Saskaņā).

  9. Ja, pieņemot likmi, tiek pieļautas kādas administratīvas vai ar programmatūru saistītas kļūdas (acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, koeficientu neatbilstība starp derību tirgu un likmi utt.) vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir nepareiza, bukmeikers patur tiesības pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.

15.113. ESPORTA BASEINS

TURNĪRS: ASTOŅU BUMBU BASEINS.

  1. E-sporta baseins ir vairāku spēlētāju spēles straume (baseina simulators).

  2. Likmes tiek pieņemtas uz baseina spēli diviem sāncenšiem. Spēle tiek spēlēta līdz viena no sāncenšu uzvarai.

  3. Visas likmes tiek veiktas uz rezultātu pilna laika beigās.

  4. Maksimālo likmi katram notikumam nosaka derību kompānija.

  5. Likmi var ierobežot, nepaziņojot un nenorādot iemeslus.

  6. Gadījumā, ja uzņēmuma darbinieki pieļauj kļūdas likmju pieņemšanā (acīmredzamas drukas kļūdas derību sarakstā, koeficientu nesakritība starp Sporta līniju un likmi utt.) vai ir pierādījumi par negodīgu spēli, šo noteikumu pārkāpumu likmju pieņemšanas laikā, kā arī citus argumentus, kas apstiprina likmju nepareizību, bukmeikeru kompānija patur tiesības pasludināt likmes par šādiem noteikumiem par spēkā neesošām.

  7. Likmes tiek pieņemtas tikai live. Visas spēles tiek straumētas tiešsaistē.

  8. Uzvaras metodes:

    • Spēlē ir 4 bumbiņu veidi: cue ball (balta bumba), vienkrāsainas bumbiņas, svītrainas bumbiņas un melna (astotā) bumba. Spēle beidzas, kad melna bumba izlec vai izlec no galda. Vienkrāsainas un svītrainas bumbiņas pretiniekiem piešķir breika metiena rezultāti.

    • Regulārais laimests tiek skaitīts, ja spēlētājs pēc visu savu septiņu objektu bumbiņu (vienkrāsainas vai svītrainas) bumbiņas iesita melnu (astoto) bumbiņu.

    • Auto laimests tiek skaitīts, ja sāncensis potē melnu (astoto) bumbiņu, pirms viņš podā visas savas septiņas priekšmetu bumbas (vienkrāsainas vai svītrainas), podi melnu bumbu kopā ar baltu vai melna bumba izlec no galda.

  9. Ir pieejami šādi tirgi:

    • Uzvarēt.

    • Uzvaras metode.

    • Viena vai vairākas bumbiņas, kas iestiprinātas ar breika šāvienu (Tas ir taisnība, ja viena vai vairākas bumbiņas, izņemot balto bumbiņu, tiek potētas ar pirmo breika šāvienu. Nākamie pārtraukuma metieni netiek skaitīti).

    • Jumped Ball (Tas ir taisnība, ja viena vai vairākas bumbiņas, izņemot balto bumbu, spēles laikā izlēca no galda).

    • Precīzs nepotēto bumbiņu skaits uz galda spēles beigās (bez baltas bumbas).

15.114. ESPORTA BASEINS (SNŪKERS)

TURNĪRS: Snūkers

  1. Esports Pool (Snooker) ir vairāku spēlētāju spēles straume (snūkera simulators).

  2. Likmes tiek pieņemtas uz baseina spēli diviem sāncenšiem. Spēle tiek spēlēta līdz viena no sāncenšu uzvarai.

  3. Visas likmes tiek veiktas uz rezultātu pilna laika beigās.

  4. Minimālo likmi un maksimālo likmi nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.

  5. Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.

  6. Ja, pieņemot likmi, tiek pieļautas kādas administratīvas vai ar programmatūru saistītas kļūdas (acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, koeficientu neatbilstība starp derību tirgu un likmi utt.) vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir nepareiza, bukmeikers patur tiesības pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.

  7. Likmes tiek pieņemtas pirms oficiālā notikuma sākuma un tiešraidē. Visas spēles tiek straumētas tiešsaistē.

  8. Rezultātu nesakritības gadījumā vietnē un video, likmes tiek noteiktas, pamatojoties uz vietnē publicēto informāciju. Runa ir par straumēšanas beigām, kad spēlētājs iemet bumbiņu ar noteiktu vērtību, proti: sarkans novērtēts ar 1 punktu, dzeltens – 2, zaļš – 3, brūns – 4, zils – 5, rozā – 6, melns – 7 punkti.

  9. Laimestu veidi vienam spēlētājam:

    • Viens no spēlētājiem atzīst sevi par uzvarētu, jo rezultāta starpība ir tik liela, ka uz galda palikušais punktu daudzums neļaus viņam panākt pretinieku.

    • Viens no spēlētājiem iemet rozā bumbiņu un uz galda ir palikusi tikai melna bumba. Ja šī spēlētāja priekšrocība ir lielāka par 7 punktiem, tad viņš tiek atzīts par uzvarētāju, un nav nepieciešams potēt pēdējo melno.

    • Pēdējais melnais ir podziņa, vai arī tā spēlēšanas laikā bija nelaime. Ja rezultāts nekļūst vienāds, tad par uzvarētāju tiek atzīts spēlētājs ar vairāk punktiem.

  10. Ir pieejami šādi tirgi:

    • Uzvarēt

    • Kopējā

    • Individuālais Kopā

    • Handikaps

    • Kopā (pāra/nepāra)

15.115. FLATOUT4

  1. FlatOut4 ir vairāku spēlētāju spēles straume.

  2. Katrā spēlē pēc kārtas uzstājas trīs spēlētāji.

  3. Likmes uz katru spēlētāju tiek pieņemtas šādās kategorijās: kopējais punktu skaits, kas iegūti par 3 mēģinājumiem, kopējais punktu skaits par mēģinājumu, spēlētāju salīdzinājums pēc punktiem (virs, zem). Likmes tiek noteiktas, kad spēlētājs ir izpildījis izaicinājumu un pēc notikuma beigām.

  4. Spēlētājs ar augstāko punktu skaitu tiek uzskatīts par uzvarētāju pēc punktu skaita.

  5. Maksimālo likmi katram notikumam nosaka derību kompānija.

  6. Likmi var ierobežot, nepaziņojot un nenorādot iemeslus.

  7. Gadījumā, ja uzņēmuma darbinieki pieļauj kļūdas likmju pieņemšanā (acīmredzamas drukas kļūdas derību sarakstā, koeficientu nesakritība starp Sporta līniju un likmi utt.) vai ir pierādījumi par negodīgu spēli, šo noteikumu pārkāpumu likmju pieņemšanas laikā, kā arī citus argumentus, kas apstiprina likmju nepareizību, bukmeikeru kompānija patur tiesības pasludināt likmes par šādiem noteikumiem par spēkā neesošām.

  8. Likmes tiek pieņemtas tikai live. Visas spēles tiek straumētas tiešsaistē.

  9. Ir pieejami šādi tirgi:

    • Individuālais kopējais iegūto punktu skaits (vairāk; zem);

    • Kopējais iegūto punktu skaits (vairāk; zem);

    • Match-Ups pēc punktiem.

*Izaicinājuma laiks tiek aprēķināts kā periods no mēģinājuma sākuma brīža līdz tā beigām.

 

15.116. ESPORTA HOKEJS (SHOOTOUT)

  1. Esports Hokejs (Shootout) ietver vairāku spēlētāju spēles straumēšanu (hokeja simulators).

  2. Spēle sastāv no soda metienu sērijas, kuru katra komanda gūst pēc kārtas. Ja pēc 10 metieniem rezultāts ir neizšķirts, tiek izspēlēti papildu metieni, līdz viena komanda gūst vārtus, bet otra ne .

  3. Ja komandai ir mazāk par 5 metieniem un tā nevar sasniegt pretinieku, spēle tiek pārtraukta (piemēram, rezultāts ir 2-0 un metienu skaits 4-4).

  4. Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.

  5. Maksimālo likmi nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.

  6. Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.

  7. Ja darbinieki pieļauj kļūdas vai ja likmju pieņemšanas brīdī rodas kādas programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir citas norādes par nepareizi pieņemtām likmēm, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.

  8. Likmes tiek pieņemtas pirms spēles sākuma un mača laikā (Live likmes). Visas Esports hokeja (Shootout) spēles tiek straumētas tiešsaistē.

  9. Ir pieejami šādi tirgi:

    • Uzvarēt;

    • HANDIKAPS;

    • Kopā (virs/zem);

    • Kopā (pāra/nepāra);

    • Pareizs rezultāts;

    • Individuālais kopējais (virs/zem).

15.117. ŠĀVĒJS PUBG

  1. Šāvējs PUBG ietver vairāku spēlētāju spēles (simulatora) straumēšanu.

  2. Kaujā iesaistās līdz 100 cilvēkiem.

  3. Likmes tiek pieņemtas straumētājā. Spēle beidzas, ja spēlētājs nogalina visus konkurentus vai nomirst.

  4. Maksimālo likmi nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.

  5. Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.

  6. Ja darbinieki pieļauj kļūdas vai ja likmju pieņemšanas brīdī rodas kādas programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir citas norādes par nepareizi pieņemtām likmēm, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.

  7. Likme "Spēlētāja pozīcija": galīgā pozīcija, kuru spēlētājs ieņems.

  8. Likme "Total Player's Frags": to pretinieku skaits, kurus straumētājs nogalināja visas cīņas laikā.

  9. Tiek pieņemtas tikai LIVE likmes. Spēles tiek straumētas tiešsaistē.

15.118. KOK-BORU

  1. Spēles mērķis ir satvert kazas liemeni (vai butaforiju) un iemest to pretinieka "tai kazan" (vārtos) maksimāli reižu skaitu.

  2. Spēļu laiks: 3 periodi pa 20 minūtēm, pārtraukums starp periodiem ir 10 minūtes.

  3. Par noteikumu pārkāpšanu spēlētājs saņem 2 minūšu sodu.

  4. Pēc liemeņa ievietošanas "tai kazan" un tiesneša punktu piešķiršanas par vārtiem, spēle sākas no laukuma centra.

  5. Komanda, kas brīvprātīgi pārtrauc spēli un nepakļaujas galvenā tiesneša lēmumam, tiek uzskatīta par uzvarētu.

  6. Gadījumā, ja pēc pārtraukuma kāda no komandām apzināti spēlē uz laiku un neiet laukumā, tad otrai komandai ir tiesības turpināt spēli bez pretinieka līdzdalības atvēlētajā laikā.

  7. Ja mača iznākums ir neizšķirts, tad papildu spēles laiks (10 minūtes) tiek piešķirts tikai pusfinālos un finālos. Ja uzvarētājs neparādās papildlaikā, tad tiek izspēlēti brīvi metieni - šāvieni.

  8. Spēli vada federācijas "Kok-boru" valdes apstiprināta protokola komisija, kas izskata komandu lūgumus un pretenzijas un lemj, vai strīdīgajos brīžos piešķirt uzvaru kādai no abām komandām.

15.119. NBA SPĒĻU LAUKUMI

  1. NBA Playgrounds ir vairāku spēlētāju spēles straume (basketbola simulators).

  2. Visas likmes tiek veiktas uz rezultātu pilna laika beigās.

  3. Maksimālo likmi katram notikumam nosaka derību kompānija.

  4. Likme var būt ierobežota uz noteiktu notikumu, nepaziņojot par to un nenorādot iemeslus.

  5. Likmes tiek pieņemtas pirms oficiālā notikuma sākuma un tiešraidē. Visas NBA Playgrounds spēles tiek straumētas tiešsaistē.

  6. Spēles ilgums ir 5 minūtes. Ja rezultāts ir neizšķirts, spēle notiek uz papildlaiku (30 sek.). Papildlaiku var piešķirt neierobežotu reižu skaitu.

  7. Ir pieejami šādi tirgi:

    • Uzvarēt;

    • HANDIKAPS;

  8. Ja, pieņemot likmi, tiek pieļautas kādas administratīvas vai ar programmatūru saistītas kļūdas (acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, koeficientu neatbilstība starp derību tirgu un likmi utt.) vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir nepareiza, bukmeikers patur tiesības pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.

NBA SPĒĻU LAUKUMI (IZSTĀDES 3 PUNKTU KONKURSS):

  1. NBA Playgrounds (izstādes 3 punktu konkurss) ietver vairāku spēlētāju spēles straumēšanu (basketbola simulators). Spēle tiek spēlēta vienā laukuma pusē. Spēlētāji met bumbas no trīspunktu līnijas. Katram spēlētājam ir 25 bumbas. Kārtas ilgums ir 1 minūte 10 sekundes. Ir trīs veidu bumbiņas: parastā bumba – 1 punkts; zelta bumba – 1 punkts + 5 sekundes papildlaika; trīskrāsu bumba – 3 punkti. Spēle turpinās līdz 3 uzvarām (3 kārtas). Visas likmes tiek aprēķinātas uz faktisko rezultātu pilna laika beigās.

  2. Maksimālos un minimālos likmju limitus nosaka derību kompānija katrai atsevišķai izvēlei.

  3. Likmju limiti var tikt mainīti, iepriekš par to nebrīdinot klientus.

  4. Personāla kļūdas vai programmatūras kļūmes gadījumā likmju pieņemšanas brīdī (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir citas norādes par nepareizi pieņemtām likmēm, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.

  5. Likmes tiek pieņemtas pirms spēles sākuma un mača laikā (Live likmes). Visas NBA Playgrounds (Izstādes 3 punktu konkurss) spēles tiek straumētas tiešsaistē.

  6. Pieejamie tirgi:

    • Par visu spēli:

      • Uzvara (tiek skaitīti tikai raundi bez neizšķirta iznākuma)

      • Kopā Virs/Zem (tiek skaitītas tikai kārtas bez neizšķirta iznākuma)

      • Pareizs rezultāts (tiek skaitītas tikai kārtas bez neizšķirta iznākuma)

      • Kopējais neizšķirts virs/zem (tikai kārtas ar neizšķirtu rezultātu skaitu)

    • Uz raunda:

      • Uzvarēt

      • Kopā (virs/mazāk)

      • Individuālais Kopā (virs/mazāk)

      • Kopējais punktu skaits (precīzs iegūto punktu intervāls)

      • Kopā (pāra/nepāra)

      • Handikaps

      • Lielākā daļa papildu laika

      • Kopējais papildlaiks (virs/mazāk)

15.120. LĀZERU LĪGA

  1. Lāzera līga ietver vairāku spēlētāju spēles straumēšanu. Maksimālais raundu skaits ir 3, divas komandas (3 spēlētāji no katras komandas) cenšas nodarīt kaitējumu viens otram, iznīcinot visus pretiniekus. Katra kārta iet uz 3 punktiem, ja viena no komandām ir iznīcinājusi visus pretiniekus, tad tai tiek piešķirts 1 punkts, ja kāda no komandām sasniedz 3 punktu punktu, tā tiks ieskaitīta uzvarā kārtā. Tiklīdz kāda no komandām sasniedz 2 uzvaras kārtās, spēle beidzas.

  2. Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.

  3. Minimālo likmi un maksimālo likmi nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.

  4. Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.

  5. Ja darbinieki pieļauj kļūdas vai ja likmju pieņemšanas brīdī rodas kādas programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir citas norādes par nepareizi pieņemtām likmēm, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.

  6. Likmes tiek pieņemtas pirms spēles sākuma un mača laikā (Live likmes). Visas LaserLeague spēles tiek straumētas tiešsaistē.

  7. Ir pieejami šādi tirgi:

    • Uzvari mačā

    • Punktu uzvara

    • Punktu handikaps

    • Kopā (virs/mazāk)

    • Kopā (pāra/nepāra)

    • Pareizs rezultāts

    • Individuālās kopsummas (virs/mazāk)

 

15.121. BATTLERITE, WWE KAUJAS LAUKI

BATTLERITE

  1. BattleRite ir vairāku spēlētāju spēles straume.

  2. Likmes tiek veiktas uz spēli starp diviem cīnītājiem. Mačs turpinās līdz divām uzvarām, līdz ar to maksimālais raundu skaits ir trīs.

  3. Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.

  4. Cīnītājs, kurš nogalina savu pretinieku, tiek uzskatīts par uzvarētāju.

  5. Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.

  6. Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.

  7.  

    • Kopējais raundu skaits (virs/zem)

    • Kopējais uzņemto orbītu skaits (virs/mazāk)

  8. Likmes tiek pieņemtas pirms oficiālā notikuma sākuma un tiešraidē. Visas Battlerite spēles tiek straumētas tiešsaistē.

  9. Ja, pieņemot likmi, tiek pieļautas kādas administratīvas vai ar programmatūru saistītas kļūdas (acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, koeficientu neatbilstība starp derību tirgu un likmi utt.) vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir nepareiza, bukmeikers patur tiesības pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.

WWE KAUJAS LAUKI

  1. WWE Battlegrounds ir vairāku spēlētāju spēles straume.

  2. Likmes tiek veiktas uz spēli starp diviem cīnītājiem. Mačs turpinās līdz četrām uzvarām, līdz ar to maksimālais raundu skaits ir septiņas.

  3. Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.

  4. Cīnītājs, kurš veic finiša gājienu, tiek uzskatīts par uzvarētāju.

  5. Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.

  6. Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.

  7. Ja, pieņemot likmes, darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.

  8. Likmes uz cīnītājiem tiek pieņemtas tikai LIVE. Spēle tiek straumēta tiešsaistē.

  9. IR PIEEJAMI ŠĀDI TIRGI:

    • KĀRTĀ:

      • Uzvarēt kārtā

      • Kārtas ilgums* (virs/zem)

      • Apdares gājiena veids: piespraušana, iesniegšana vai atpakaļskaitīšana

    • TURNĪRĀ:

      • Uzvari turnīrā

      • Kopā (virs/mazāk)

      • Cīnītāja individuālā kopsumma (virs/mazāk)

      • Kopējais apdares gājienu skaits pa veidiem (virs/zem)

      • Skrējiens uz punktiem

* Raunda ilgums ir sekunžu skaits, kas pagājis kopš cīņas sākuma.

 

15.122. MUTANTU FUTBOLA LĪGA

  1. Mutantu futbola līga ir vairāku spēlētāju spēles straume (amerikāņu futbola simulators).

  2. Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.

  3. Minimālo likmi un maksimālo likmi nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.

  4. Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.

  5. Ja mačs beidzas neizšķirti parastajā laikā, notiek virsstundas. Šajā gadījumā visas likmes tiks nokārtotas, ieskaitot virsstundas.

  6. Ja, pieņemot likmi, tiek pieļautas kādas administratīvas vai ar programmatūru saistītas kļūdas (acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, koeficientu neatbilstība starp derību tirgu un likmi utt.) vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir nepareiza, bukmeikers patur tiesības pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.

  7. Likmes tiek pieņemtas pirms oficiālā notikuma sākuma un tiešraidē. Visas Mutantu futbola līgas spēles tiek straumētas tiešsaistē.

  8. Ir pieejami šādi tirgi:

    • Uzvarēt

    • Katras komandas handikaps

    • Kopā (virs/mazāk)

15.123. CROSSOUT

  1. CrossOut ir vairāku spēlētāju spēles straume.

  2. Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.

  3. Minimālo likmi un maksimālo likmi nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.

  4. Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.

  5. Ja, pieņemot likmi, tiek pieļautas kādas administratīvas vai ar programmatūru saistītas kļūdas (acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, koeficientu neatbilstība starp derību tirgu un likmi utt.) vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir nepareiza, bukmeikers patur tiesības pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.

  6. Nesportiskas rīcības gadījumā, kas ietekmē cīņas iznākumu, piemēram, sabiedroto pilnīga bezdarbība vai komandas nogalināšana, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām un veikt likmes ar koeficientu 1 (likmes tiks atmaksātas).

  7. Likmes tiek pieņemtas pirms spēles sākuma, kā arī spēles laikā (Live likmes). Visas spēles tiek straumētas tiešsaistē.

  8. Par uzvarētāju tiek pasludināta komanda, kas ir iznīcinājusi visus pretinieku komandas transportlīdzekļus vai sagūstījusi pretinieku komandas bāzi.

  9. Ja spēles beidzas tāpēc, ka tās ir regulārā laika beigas, uzvarētājs ir komanda, kas uztver pretinieku komandas bāzi. Laimesta veids – Capture The Base.

  10. Likmes tiek pieņemtas uz nejaušu cīņu vairāku spēlētāju tiešsaistes spēlē "CrossOut", komandas dalībnieki tiek izvēlēti pēc nejaušības principa.

  11. Katras komandas iegūto punktu skaits ir vienāds ar pretinieku komandas transportlīdzekļu skaitu, kas jebkādā veidā iznīcināti.

  12. IR PIEEJAMI ŠĀDI TIRGI:

    • Uzvarēt

    • Handikaps

    • Kopā (pamatojoties uz punktu skaitu)

    • Iemūžiniet bāzi

    • Total Player's Frags.

15.124. VARAVĪKSNES SEŠI APLENKUMI

"Rainbow Six Siege" ietver vairāku spēlētāju spēles straumēšanu.

  1. Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.

  2. Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.

  3. Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.

  4. Ja darbinieki pieļauj kļūdas vai ja likmju pieņemšanas brīdī rodas kādas programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami sporta/tiešraides sadaļās vai likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas norādes par nepareizi pieņemtām likmēm, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.

  5. Nesportiskas rīcības gadījumā, kas ietekmē cīņas iznākumu, piemēram, sabiedroto pilnīga bezdarbība, komandas nogalināšana vai priekšlaicīga iziešana no spēles, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām un samierināties ar koeficientu 1 (likmes tiks atmaksātas).

  6. Ja komanda padodas vai spēlētājs pievienojas no raunda, kas nav pirmais, bukmeikeriem ir tiesības pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām un veikt likmes ar koeficientu 1 (likmes tiks atmaksātas).

  7. Likmes tiek pieņemtas gan pirms spēles sākuma, gan tiešraidē. Visas spēles tiek straumētas tiešsaistē.

  8. Uzvari raundā. Par uzvarētāju tiek uzskatīta komanda, kas iznīcina pretinieku vai sasniedz kartes mērķi, piemēram, atvairīt bumbu, atbrīvot ķīlnieku vai sagūstīt pozīciju (kartes prioritāti).

  9. Uzvara mačā. Par uzvarētāju tiek uzskatīta komanda, kas savāc 4 punktus (ja pretējās komandas savāktais punktu skaits ir mazāks par 3) vai 5 punktus.

  10. Likmes tiek pieņemtas uz cīņām vairāku spēlētāju tiešsaistes spēlē "Rainbow Six Siege". Komandas spēlētāji tiek izvēlēti pēc nejaušības principa.

  11. Team Score – uzvarēto kārtu skaits.

  12. Pieejamie tirgi (visai spēlei):

  • Uzvarēt

  • Pareizs rezultāts

  • Kopējais raundu skaits

15.125. ESPORTS FOOTVOLLEY

Esports FootVolley ietver vairāku spēlētāju spēles straumēšanu (FootVolley simulators).

  1. Visas likmes tiek veiktas uz rezultātu pilna laika beigās.

  2. Minimālo likmi un maksimālo likmi nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.

  3. Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.

  4. Likmes tiek pieņemtas pirms oficiālā notikuma sākuma un tiešraidē. Visas FootVolley spēles tiek straumētas tiešsaistē.

  5. Raunds ilgst līdz 5 punktiem; Ja rezultāts pēc 4 punktiem ir vienāds, tad līdz 2 punktu starpībai.

  6. Spēles ilgums - līdz 3 uzvarām. (Maksimālais kārtu skaits ir 5).

  7.  Ir pieejami šādi tirgi:

    • Uzvarēt

    • HANDIKAPS

    • Kopā (virs; Saskaņā ar)

    • Individuālais kopējais (virs/zem).

  8. Ja darbinieki pieļauj kļūdas vai ja likmju pieņemšanas brīdī rodas kādas programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir citas norādes par nepareizi pieņemtām likmēm, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.

15.126. ESPORTS MINI HOKEJS

  1. Esports Mini hokejs ietver vairāku spēlētāju spēles straumēšanu (hokeja simulators).

  2. Visas likmes tiek nokārtotas pēc spēles beigām.

  3. Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.

  4. Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.

  5. Likmes tiek pieņemtas parastajā laikā.

  6. Ja darbinieki pieļauj kļūdas vai ja likmju pieņemšanas brīdī rodas kādas programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir citas norādes par nepareizi pieņemtām likmēm, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.

  7. Likmes tiek pieņemtas pirms spēles sākuma un spēles laikā (Live likmes). Visas Esports Mini hokeja spēles tiek straumētas tiešsaistē.

  8. Par uzvarētāju tiek uzskatīta komanda ar augstāko punktu skaitu. Ja abu komandu rezultāti ir vienādi, tad spēle turpinās līdz vārtiem.

  9. Ir pieejami šādi tirgi:

    • Uzvari mačā

    • Kopējā

    • Individuālās kopsummas

    • Handikaps

    • Kopā (pāra/nepāra).

15.127. SLEPKAVAS INSTINKTS

  1. Killer Instinct ietver vairāku spēlētāju spēles straumēšanu.

  2. Likmes tiek veiktas uz spēli starp diviem cīnītājiem. Mačs turpinās līdz piecām uzvarām, līdz ar to maksimālais raundu skaits ir deviņas.

  3. Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.

  4. Cīnītājs, kurš nogalina savu pretinieku, tiek uzskatīts par uzvarētāju.

  5. Maksimālo likmi nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.

  6. Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.

  7. Ja darbinieki pieļauj kļūdas vai ja likmju pieņemšanas brīdī rodas kādas programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir citas norādes par nepareizi pieņemtām likmēm, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.

  8. Likmes uz cīnītājiem tiek pieņemtas tikai LIVE. Spēle tiek straumēta tiešsaistē.

IR PIEEJAMI ŠĀDI TIRGI:

KĀRTĀ:

  • Uzvarēt kārtā

  • Kārtas ilgums* (virs/zem)

  • Apdares gājiena veids: galīgais, satriecošais, augstākais vai neviens.

* Raunda ilgums ir sekunžu skaits, kas pagājis kopš cīņas sākuma. Šo skaitli aprēķina, no 99 sekundēm atņemot skaitli, pie kura taimeris apstājas (standarta numurs uz taimera sākumā). Piemēram, ja atpakaļskaitīšana apstājas pie 74, raunda ilgums ir 99-74=25 sekundes.
 

TURNĪRĀ:

  • Uzvari turnīrā

  • Kopā (virs/mazāk)

  • Cīnītāja individuālā kopsumma (virs/mazāk)

  • Kopējais apdares gājienu skaits pa veidiem (virs/zem).

15.128. SABIEDRISKS FUTBOLS

  1. SociableSoccer ietver vairāku spēlētāju spēles (futbola simulatora) straumēšanu.

  2. Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.

  3. Minimālo likmi un maksimālo likmi nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.

  4. Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.

  5. Likmes tiek pieņemtas pirms oficiālā notikuma sākuma un tiešraidē. Visas SociableSoccer spēles tiek straumētas tiešsaistē.

  6. Spēle ilgst 90 minūtes (divas pusītes pa 45 minūtēm).

  7. Ir pieejami šādi tirgi:

    • Uzvarēt

    • HANDIKAPS

    • Kopā (virs/zem);

    • individuālās kopsummas (virs/zem);

  8. Ja darbinieki pieļauj kļūdas vai ja likmju pieņemšanas brīdī rodas kādas programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir citas norādes par nepareizi pieņemtām likmēm, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.

 

Noderīgi

KLIENTU APKALPOŠANA

Klientu atbalsta darba laiks: no plkst. 08.00 līdz 24.00

SwedbankSEBCitadeleLuminorPayseraMastercardVISAGoogle PayApple Pay
Uzmanību! Azartspēles var izraisīt atkarību!
Ja jums vēl nav 18 gadu, jums ir aizliegts piedalīties azartspēlēs un jums ir nekavējoties jāpamet šī vietne!
Uzmanību! Azartspēles var izraisīt atkarību! Ja jums vēl nav 18 gadu, jums ir aizliegts piedalīties azartspēlēs un jums ir nekavējoties jāpamet šī vietne!
<p>Azartspēļu organizators ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību "NIKS", juridiskā adrese Tērbatas iela 73, Rīga, LV-1001, Latvija. Interaktīvo azartspēļu licence Nr. TI-20.</p>

Azartspēļu organizators ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību "NIKS", juridiskā adrese Tērbatas iela 73, Rīga, LV-1001, Latvija. Interaktīvo azartspēļu licence Nr. TI-20.

SPELET GROUP
MAGAZINE