15.176. DOTA AUTO ŠAHS
- Dota Auto Chess ir tiešraidē straumēta vairāku spēlētāju spēle.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Likmes tiek pieņemtas uz mačiem starp 8 spēlētājiem.
- Spēles laikā augšējā kreisajā stūrī tiek parādīts lauks "K/D/A" (uzvaras/sakāves/neizšķirti). Ja spēlētājs zaudē (spēles pēdējā kārta), laukam "Sakāves" tiks pievienots 2. Likmju izmaksas nolūkā, ja spēlētājs nefinišē 1. vietā, tad viņa zaudēto raundu kopsumma būs par 1 zemāka nekā laukā "K/D/A" norādītā vērtība.
- Mini kartē (kas tiek parādīta apakšējā kreisajā stūrī) ir 8 lauki, t.i., pa vienam katram spēlētājam. Kad spēlētājs zaudē, viņa laukums tiek iztukšots. To, kur spēlētājs beidz spēli, nosaka pēc pretinieku aizpildīto laukumu skaita spēles beigās.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Ja, pieņemot likmi, tiek pieļautas kādas administratīvas vai ar programmatūru saistītas kļūdas (acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, koeficientu neatbilstība starp derību tirgu un likmi utt.) vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir nepareiza, bukmeikers patur tiesības pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan Live likmes. Visas Dota Auto šaha spēles tiek pārraidītas tiešsaistē.
- Ir pieejami šādi derību tirgi:
- Kopējais uzvaru skaits (raundu skaits, kurus spēlētājs ir laimējis spēles beigās)
- Total Defeats (raundu skaits, kurus spēlētājs ir zaudējis spēles beigās)
- Kopējais raundu skaits (spēlētāja izspēlēto raundu skaits)
- Kopējais iznīcināto gabalu skaits (ienaidnieka gabalu skaits, kurus spēlētājs ir iznīcinājis mačā)
- Kopējais gabalu skaits, kas nav iznīcināti (ienaidnieka gabalu skaits, kurus spēlētājs nav iznīcinājis mačā)
- Spēlētāja finiša pozīcija (kur spēlētājs spēles beigās finišē finālā).
- Dārtas Live noteikumi ir tādi paši kā šautriņām.
- Abi spēlētāji maču sāk ar 301 punktu. Uzvar pirmais spēlētājs, kurš samazina savu rezultātu līdz 0. Spēlētāji pēc kārtas met 3 šautriņas, vispirms metot 1. spēlētāju. Spēles pēdējai šautriņai vajadzētu piezemēties vai nu uz dubultā, vai bullseye. Tiek piemērots arī "Bust" noteikums, kas nozīmē, ka, ja spēlētājs iegūst vairāk punktu, nekā nepieciešams, lai samazinātu savu rezultātu līdz 0 (vai ja rezultāts tiek samazināts līdz precīzi 1), viņa rezultāts tiks atiestatīts uz to, kāds tas bija pirms pēdējā apmeklējuma pie galda. Spēlētāja pēdējais pagrieziens arī tiks anulēts, ja viņš samazinās savu rezultātu līdz 0, bet pēdējā šautriņa nepiezemējās uz dubultkļūdas vai bullseye.
- Ja darbinieki pieļauj kļūdas vai ja likmju pieņemšanas brīdī rodas kādas programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir citas norādes par nepareizi pieņemtām likmēm, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Ir pieejami šādi tirgi:
- Uzvarēt
- Kopā šautriņas (virs/zem)
- Individuālās kopējās šautriņas (virs/zem)
- Kopā 180 gadi (virs/mazāk)
- Individuālais Kopā 180s (virs/mazāk)
- Pēdējā izrakstīšanās (krāsaina)
- Mača laimesta izrakstīšanās* (virs/zem)
- Mačs, lai pabeigtu Bulleye
- Pirmā spēlētāja šautriņa
- Kopējais atlikušo punktu skaits (virs/zem)
- Sešu šautriņu mešanas finišs
* Izrakstīšanās attiecas uz punktu skaitu, ko spēlētājs iegūst pēdējā vizītē pie galda.
15.178. KOPANITO FUTBOLS (KIBERNOZIEGUMS)
- Visas likmes tiek veiktas uz rezultātu pilna laika beigās.
- Likmes tiek pieņemtas uz spēlēm starp diviem spēlētājiem.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Spēle ilgst 90 minūtes (divas pusītes pa 45 minūtēm). Kopanito futbola noteikumi ir tādi paši kā futbolam.
- Ja darbinieki pieļauj kļūdas vai ja likmju pieņemšanas brīdī rodas kādas programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir citas norādes par nepareizi pieņemtām likmēm, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Ir pieejami šādi tirgi:
- Uzvarēt
- Abas komandas gūst vārtus
- Kopā (virs/mazāk)
- Kopā (pāra/nepāra)
- Dubultā iespēja
- Individuālais Kopā (virs/mazāk)
- Pirmais mērķis
- Komanda, lai uzvarētu abās pusēs
15.179. SUPER ASINS HOKEJS
- Super Blood Hockey ietver vairāku spēlētāju spēles straumēšanu (hokeja simulators).
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Ja uzvarētājs netiek noteikts parastajā laikā, notiek soda sitiens (4. periods). Ja tā notiek, šī soda metiena rezultāti tiek ņemti vērā tikai, lai nokārtotu spēles uzvarētāja likmes. Visas pārējās likmes tiek noteiktas, pamatojoties uz pirmo 3 periodu rezultātiem.
- Ja, pieņemot likmes, darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan live likmes. Visas Super Blood Hockey spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Uz visu spēli var veikt šādas likmes (likmes tiek veiktas atbilstoši attiecīgās spēles gala rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Nav izlozes, lai notiktu jā/nē
- Pareizs rezultāts
- Vai katrā periodā tiks gūti vārti? Jā/Nē
- Vai katrs periods beigsies neizšķirti? Jā/Nē
- Vērtēšanas periodi
- Periodu rezultāti
- Precīzs punktu skaits
- Uz periodu var veikt šādas likmes (likmes tiek veiktas atbilstoši attiecīgā perioda rezultātam):
- Uzvarēt
- Dubultā iespēja
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Abas komandas, lai gūtu vārtus jā/nē
15.180. SUPER KICKERS LĪGA
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Likmes tiek pieņemtas uz spēlēm starp diviem spēlētājiem.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katram turnīram atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Spēles ilgst 3 minūtes + virsstundas.
- Ja regulārajā un/vai virsstundās notiek neizšķirts, komandas turpina spēlēt, līdz kāda no komandām gūst vārtus (Zelta vārti).
- Ja darbinieki pieļauj kļūdas vai ja likmju pieņemšanas brīdī rodas kādas programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir citas norādes par nepareizi pieņemtām likmēm, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Ir pieejami šādi tirgi:
- Uzvarēt
- Abas komandas gūst vārtus
- Handikaps
- Kopā virs/zem
- Kopā pāra/nepāra
- Individuālais kopējais pāra/nepāra skaitlis
- Pareizs rezultāts
- Precīzs mērķu skaits
- Mērķis virsstundās*
* Vārti papildlaikā ir vārti, kas tika gūti pēc mača 180. sekundes, vai zelta vārti.
15.181. KAUJAS KUĢIS
KAUJAS KUĢIS 6X6
1.
- trīs motorlaivas (katra 1 šūnas garumā)
- 1. spēlētājs izdara pirmo metienu. Ja viņi netrāpa vienā no pretinieka kuģiem, nākamais spēlētājs izdara šāvienu. Par uzvarētāju tiek uzskatīts spēlētājs, kuram izdodas nogremdēt visus pretinieka karakuģus.
- Ja darbinieki pieļauj kļūdas vai ja likmju pieņemšanas brīdī rodas kādas programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem dažādās vietās utt.), vai ja ir citas norādes par nepareizi pieņemtām likmēm, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām. Ja rodas kādas programmatūras kļūmes, spēle var tikt pārtraukta, tad visas nenokārtotās likmes tiks atmaksātas.
- Ir pieejami šādi tirgi:
- Uzvarēt
- Kopējais šāvienu skaits virs/zem
- Individuālais kopējais šāvienu skaits virs/zem
- Kopējais šāvienu skaits Pāra/nepāra
- Kopā nogrimušie kuģi
- Nākamais nogrimušais kuģis (motorlaiva / iznīcinātājs / kreiseris)
- Kurš nogrims nākamais kuģa spēlētājs 1 / spēlētājs 2
- Vismaz viens kuģis, kas ir notriekts*, tiks atstāts spēles beigās
- Visi nogrimušie kuģi (motorlaiva jā / nē, iznīcinātājs jā / nē, kreiseris jā / nē)
- Max precīzi šāvieni** vairāk / zem
* t.i., kuģis, kas ir notriekts, bet nav nogrimis.
** Precīzie šāvieni ir secīgu šāvienu sērija, kas trāpa karakuģiem, līdz kāds nokavē vai spēle beidzas.
- Visas likmes tiek veiktas pēc notikuma beigām.
- Minimālās un maksimālās likmes nosaka bukmeikers katrai izvēlei atsevišķi.
- Bukmeikers var mainīt likmju limitus bez iepriekšēja brīdinājuma.
- Ja, pieņemot likmes, darbinieki pieļauj kādas kļūdas vai programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas koeficientu drukas kļūdas, neatbilstības starp koeficientiem, kas redzami Sporta/Live sadaļās un likmju lapiņā utt.), vai ja ir kādas citas pazīmes, kas liecina, ka likme ir pieņemta nepareizi, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām.
- Nesportiskas rīcības gadījumā, kas ietekmē cīņas iznākumu, piemēram, sabiedroto pilnīga bezdarbība vai komandas nogalināšana, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas likmes par spēkā neesošām un veikt likmes ar koeficientu 1 (likmes tiks atmaksātas).
- Tiek pieņemtas gan pirmsspēles, gan live likmes. Visas World of Warships spēles tiek straumētas tiešsaistē.
- Noteikumi:
- Spēles ilgst līdz 20 minūtēm.
- Spēli spēlē divas komandas 12 spēlētāju sastāvā. Retos gadījumos komandas var sastāvēt no mazāk spēlētājiem.
- Komandas saņem punktus par ienaidnieka kuģu iznīcināšanu un sagūstītās teritorijas saglabāšanu. Viņi zaudē punktus, ja zaudē komandas biedrus.
- Rezultāti atbilst ienaidnieku kuģu skaitam, ko katra komanda iznīcina (ar jebkuru metodi).
- Uzvarētāja noteikšanas noteikumi:
- Komanda uzvar, ja viņi iegūst 1,000 punktus vai viņu pretinieks sasniedz 0 punktus.
- Ja komanda uztver ienaidnieka bāzi standarta kaujas režīmā, tai tiks piešķirti 1,000 punkti un automātiski uzvar.
- Komanda uzvar, ja tā iznīcina visus ienaidnieka kuģus.
- Pēc 20 minūtēm par uzvarētāju tiek uzskatīta komanda, kas ieguvusi visvairāk punktu.
- Uz visu spēli var veikt šādas likmes (likmes tiek veiktas atbilstoši attiecīgās spēles gala rezultātam):
- ar fragiem - visi ienaidnieka kuģi tiek iznīcināti
- pēc punktiem - komanda iegūst 1,000 punktus vai pretinieku komanda iegūst 0 punktus
- jebkura cita - vinnēšanas metode, kas nav norādīta iepriekš
- Uzvarēt
- Kopējā
- Individuālais Kopā
- Handikaps
- Kopā pāra/nepāra
- Spēlētājs, lai izdzīvotu
- Spēlētāja kopsumma
- Uzvaras metode
15.183. GALDA HOKEJS
- Visi mači sākas ar ripu, kas novietota centra vietā. Spēle sākas ar sākuma signālu. Ja kāds spēlētājs spēlē ripu pirms signāla, tiek veikta face-off.
- Izspēles tiek veiktas, nometot ripu centrālajā vietā.
- Pēc katras izspēles jāpaiet trim (3) sekundēm, pirms var gūt derīgus vārtus.
- Lai vārtus varētu saskaitīt pēc izspēles, ir jānotiek vienam no šiem:
- a) Ripa pieskaras bortam.
- (b) Ripa pieskaras spēles figūrai, kas nav uzbrūkošais centrs vai aizstāvošais vārtsargs, vismaz 3 sekundes pēc izspēles.
- c) Uz centru tiek veikta apzināta caurlaide. Ja nav skaidrs, vai centrs saņem ripu no apzinātas piespēles vai nejauši, aizstāvošais spēlētājs (vai tiesnesis, ja tāds ir) var izlemt, vai centram ir atļauts gūt tiešus vārtus. Ja tiek nolemts, ka centrs nevar gūt tiešus vārtus, centrs var gūt vārtus, tikai ievērojot (a) vai (b).
- Ripai jāpaliek vārtu būrī, lai vārti tiktu skaitīti. Iekšā un ārā neskaitās. Ja ripa izdziest no vārtu rāmja, mačs turpinās bez pārtraukuma.
- Mērķis nav derīgs,
- ja vārti tiek gūti, kad atskan pēdējais skaņas signāls
- ja vārti tiek gūti, pārvietojot visu spēli
- Ja, gūstot vārtus, kāds skaitlis vai vārtsargs saplīst, vārti ir derīgi.
- Ja ripa pilnībā atpūšas uz vārtu līnijas un nepieskaras vārtsargam, aizstāvošais spēlētājs var izsaukt "bloku" un tiek veikta jauna piespēle.
- Ja ripa pilnībā atpūšas vārtos un nepieskaras vārtu līnijai, aizstāvošajam spēlētājam ripa ir jāizspēlē.
15.184. GALDA FUTBOLS
- Galda futbola mačā (spēlē) nav laika ierobežojumu. Spēles sastāv no 3 (trīs) vai 5 (piecām) spēlēm.
- Spēlētājs (dubultā) uzvar 3 spēļu mačā, ja viņš ir uzvarējis divās spēlēs. Spēlētājs (dubultā) uzvar 5 spēļu mačā, ja viņš ir uzvarējis trīs spēlēs. Spēlētājs (divreiz) uzvar spēli, ja viņš ir guvis 5 (piecus) vai 7 (septiņus) vārtus atkarībā no čempionāta vai turnīra prasībām.
- Spēlētāji turpina spēlēt pēc rezultāta 4:4 5 vārtu mača pēdējā spēlē, līdz spēlētājs saņem 2 vārtu starpību vai rezultāts sasniedz 8 punktus. Piemēram, ja pēdējā spēlē rezultāts sasniedz 4:4, tad spēle ilgst, līdz rezultāts kļūst 4:6, 6:4, 5:7, 7:5, 6:8 vai 8:6. Bet pēc rezultāta 7:7 spēle var beigties ar rezultātu 8:7 vai 7:8.
- Spēlētāji turpina spēlēt pēc rezultāta 6:6 7 vārtu mača pēdējā spēlē, līdz spēlētājs saņem 2 vārtu starpību vai rezultāts sasniedz 8 punktus. Piemēram, ja pēdējā spēlē rezultāts sasniedz 6:6, tad spēle ilgst, līdz rezultāts kļūst 6:8 vai 8:6. Bet pēc rezultāta 7:7 spēle var beigties ar rezultātu 8:7 vai 7:8.
- Uz spēli (spēli) var veikt šādas likmes:
- Uzvarēt
- Handikaps
- Kopā virs/zem
- Individuālais kopējais virs/zem
- Kopā pāra/nepāra
- Pareizs rezultāts
- Ja galda futbola spēle tiek pārtraukta un netiek turpināta vai nav pabeigta 24 stundu laikā, tad šī spēle tiek atzīta par spēkā neesošu. Likmes uz pārtraukto un pamesto spēļu iznākumu tiks noteiktas ar koeficientu "1", izņemot likmes uz jau aizvadītām spēlēm un tos gadījumus, kad iznākums jau bija noteikts mača pārtraukšanas brīdī.
15.185. GAISA HOKEJS
- Spēle sastāv no 3 kārtām, no kurām katra ilgst 7 minūtes.
- Spēlētājiem tiek piešķirts punkts par katriem gūtajiem vārtiem. Vārti un par tiem piešķirtais punkts tiek skaitīts, ja ripa nokrīt spēlētāja vārtos.
- Spēlētāji var pieskarties ripai tikai savā galda pusē. Ja spēlētājs netrāpa pa ripu, pretinieks uzņem apgriezienus, lai to trāpītu.
- Par noteikumu pārkāpumiem tiek uzskatīti:
- Ripas piespiešana pret galdu.
- Spēlētājs, kurš pieskaras ripai savā pusē ar jebko, izņemot airi.
- Spēlētājs, kurš pieskaras ripai pretinieka pusē.
- Spēlētājs zaudē airi.
- Ripa, kas spēcīgā metiena dēļ izlidoja no galda.
15.187. UZVARAS FORMULA
- Šajā spēlē piedalās 2 spēlētāji. Katram spēlētājam ir sava formula, kā aprēķināt savu kopējo punktu skaitu. Uzvarētājs ir spēlētājs, kurš iegūst visvairāk punktu. Ja abi spēlētāji iegūst vienādu punktu skaitu, spēle beidzas neizšķirti. Ir 4 iespējamās formulas:
- x1 + x2 + x3
- (x1 + x2) * x3
- x1 * x2 + x3
- x1 * x2 * x3 Piemēram, ja spēlētājam 1 ir formula 3, viņu punkti tiek aprēķināti pēc formulas x1 * x2 + x3
. Simboli x1, x2 un x3 apzīmē skaitļus no 0 līdz 9 (kas tiek zīmēti nejauši). Pirms spēles sākuma ir zināmas tikai katram spēlētājam piešķirtās formulas. Pēc tam, kad spēle ir sākusies, x1 tiek izlozēts katram spēlētājam atsevišķi. Nākamajā spēles posmā x2 tiek izlozēts katram spēlētājam individuāli. Visbeidzot, tiek parādīts trešais mainīgais un spēle beidzas.
- Ja darbinieki pieļauj kļūdas vai ja likmju pieņemšanas laikā rodas kādas programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem dažādās vietās utt.), vai ja ir citas norādes par nepareizi pieņemtām likmēm, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas derības par spēkā neesošām. Ja rodas kādas programmatūras kļūmes, spēle var tikt pārtraukta, tad visas nenokārtotās likmes tiks atmaksātas.
- Ir pieejami šādi tirgi:
- Uzvarēt
- Kopējā
- Individuālais Kopā
- Kopā (Pāra; Nepāra)
- Handikaps
- Precīzs punktu skaits
- Precīza punktu atšķirība
- Spēlētājs 1/Spēlētājs 2, Rezultāts + Kopā
15.188. REGBIJA BUMBA
- Spēles sastāv no četriem periodiem pa 8 minūtēm. Ja spēle beidzas neizšķirti, tiek izspēlēts virsstundu periods. Katrai komandai ir tiesības uz vienu 30 sekunžu pārtraukumu katrā periodā.
- Bumbu var nodot, mest, atlēkt, nest vai ripināt jebkurā virzienā.
- Spēlētājiem ir atļauts skriet ar bumbu.
- Spēlētāji var izveidot fizisku kontaktu un cīnīties pret citiem spēlētājiem, taču viņiem nav atļauts veikt nelikumīgas darbības.
- Nelikumīgas darbības. Spēlētāji nedrīkst:
- Izmantojiet viņu rokas, lai satvertu cita spēlētāja galvu
- Bloķējiet bezmaksas atskaņotāju uz laiku, kas ilgāks par 10 sekundēm
- Uzbrukt, notriekt vai apklusināt pretinieku
- Izmantojiet viņu kājas vai satveriet cita spēlētāja kāju (-as)
- Stumjiet spēlētāju no aizmugures, kad viņš met bumbu stīpā
- Turiet spēlētāja apģērbu, nelaižot vaļā
- Tīši radīt traumu
- Uzbrukt uzbrūkošās komandas spēlētājam soda laukumā, zem stīpas, ar nosacījumu, ka viņš ar bumbu iegājis zonā (sods par šo pārkāpumu ir 30 sekunžu apturēšana aizstāvošajai komandai).
- Spēlētāji var:
- Izmantojiet vienu vai abas rokas, lai turētu cita spēlētāja ķermeni vai rokas
- Veiciet pacelšanos, lai nogādātu citu spēlētāju pie zemes
- Uzbrūkošie spēlētāji, kuriem nav bumbas
- Saņemiet palīdzību no saviem komandas biedriem, lai cīnītos par bumbu
- Mest bumbu no jebkuras pozīcijas, izmantojot jebkuru tehniku
- Ja tiek pārkāpti noteikumi, spēle tiek pārtraukta, un komanda, pret kuru tika izdarīts pārkāpums, iemet bumbu spēlē no ārpus spēles laukuma.