SpeletSpelet
  • EN
  • LV
  • RU
1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    

15.183. GALDA HOKEJS

  1. Visi mači sākas ar ripu, kas novietota centra vietā. Spēle sākas ar sākuma signālu. Ja kāds spēlētājs spēlē ripu pirms signāla, tiek veikta face-off.
  2. Izspēles tiek veiktas, nometot ripu centrālajā vietā.
  3. Pēc katras izspēles jāpaiet trim (3) sekundēm, pirms var gūt derīgus vārtus.
  4. Lai vārtus varētu saskaitīt pēc izspēles, ir jānotiek vienam no šiem:
    • a) Ripa pieskaras bortam.
    • (b) Ripa pieskaras spēles figūrai, kas nav uzbrūkošais centrs vai aizstāvošais vārtsargs, vismaz 3 sekundes pēc izspēles.
    • c) Uz centru tiek veikta apzināta caurlaide. Ja nav skaidrs, vai centrs saņem ripu no apzinātas piespēles vai nejauši, aizstāvošais spēlētājs (vai tiesnesis, ja tāds ir) var izlemt, vai centram ir atļauts gūt tiešus vārtus. Ja tiek nolemts, ka centrs nevar gūt tiešus vārtus, centrs var gūt vārtus, tikai ievērojot (a) vai (b).
  5. Ripai jāpaliek vārtu būrī, lai vārti tiktu skaitīti. Iekšā un ārā neskaitās. Ja ripa izdziest no vārtu rāmja, mačs turpinās bez pārtraukuma.
  6. Mērķis nav derīgs,
    • ja vārti tiek gūti, kad atskan pēdējais skaņas signāls
    • ja vārti tiek gūti, pārvietojot visu spēli
  7. Ja, gūstot vārtus, kāds skaitlis vai vārtsargs saplīst, vārti ir derīgi.
  8. Ja ripa pilnībā atpūšas uz vārtu līnijas un nepieskaras vārtsargam, aizstāvošais spēlētājs var izsaukt "bloku" un tiek veikta jauna piespēle.
  9. Ja ripa pilnībā atpūšas vārtos un nepieskaras vārtu līnijai, aizstāvošajam spēlētājam ripa ir jāizspēlē.

15.184. GALDA FUTBOLS

  1. Galda futbola mačā (spēlē) nav laika ierobežojumu. Spēles sastāv no 3 (trīs) vai 5 (piecām) spēlēm.
  2. Spēlētājs (dubultā) uzvar 3 spēļu mačā, ja viņš ir uzvarējis divās spēlēs. Spēlētājs (dubultā) uzvar 5 spēļu mačā, ja viņš ir uzvarējis trīs spēlēs. Spēlētājs (divreiz) uzvar spēli, ja viņš ir guvis 5 (piecus) vai 7 (septiņus) vārtus atkarībā no čempionāta vai turnīra prasībām.
  3. Spēlētāji turpina spēlēt pēc rezultāta 4:4 5 vārtu mača pēdējā spēlē, līdz spēlētājs saņem 2 vārtu starpību vai rezultāts sasniedz 8 punktus. Piemēram, ja pēdējā spēlē rezultāts sasniedz 4:4, tad spēle ilgst, līdz rezultāts kļūst 4:6, 6:4, 5:7, 7:5, 6:8 vai 8:6. Bet pēc rezultāta 7:7 spēle var beigties ar rezultātu 8:7 vai 7:8.
  4. Spēlētāji turpina spēlēt pēc rezultāta 6:6 7 vārtu mača pēdējā spēlē, līdz spēlētājs saņem 2 vārtu starpību vai rezultāts sasniedz 8 punktus. Piemēram, ja pēdējā spēlē rezultāts sasniedz 6:6, tad spēle ilgst, līdz rezultāts kļūst 6:8 vai 8:6. Bet pēc rezultāta 7:7 spēle var beigties ar rezultātu 8:7 vai 7:8.
  5. Uz spēli (spēli) var veikt šādas likmes:
    • Uzvarēt
    • Handikaps
    • Kopā virs/zem
    • Individuālais kopējais virs/zem
    • Kopā pāra/nepāra
    • Pareizs rezultāts
  6. Ja galda futbola spēle tiek pārtraukta un netiek turpināta vai nav pabeigta 24 stundu laikā, tad šī spēle tiek atzīta par spēkā neesošu. Likmes uz pārtraukto un pamesto spēļu iznākumu tiks noteiktas ar koeficientu "1", izņemot likmes uz jau aizvadītām spēlēm un tos gadījumus, kad iznākums jau bija noteikts mača pārtraukšanas brīdī.

15.185. GAISA HOKEJS

  1. Spēle sastāv no 3 kārtām, no kurām katra ilgst 7 minūtes.
  2. Spēlētājiem tiek piešķirts punkts par katriem gūtajiem vārtiem. Vārti un par tiem piešķirtais punkts tiek skaitīts, ja ripa nokrīt spēlētāja vārtos.
  3. Spēlētāji var pieskarties ripai tikai savā galda pusē. Ja spēlētājs netrāpa pa ripu, pretinieks uzņem apgriezienus, lai to trāpītu.
  4. Par noteikumu pārkāpumiem tiek uzskatīti:
    • Ripas piespiešana pret galdu.
    • Spēlētājs, kurš pieskaras ripai savā pusē ar jebko, izņemot airi.
    • Spēlētājs, kurš pieskaras ripai pretinieka pusē.
    • Spēlētājs zaudē airi.
    • Ripa, kas spēcīgā metiena dēļ izlidoja no galda.

15.187. UZVARAS FORMULA

  1. Šajā spēlē piedalās 2 spēlētāji. Katram spēlētājam ir sava formula, kā aprēķināt savu kopējo punktu skaitu. Uzvarētājs ir spēlētājs, kurš iegūst visvairāk punktu. Ja abi spēlētāji iegūst vienādu punktu skaitu, spēle beidzas neizšķirti. Ir 4 iespējamās formulas:
    • x1 + x2 + x3
    • (x1 + x2) * x3
    • x1 * x2 + x3
    • x1 * x2 * x3 Piemēram, ja spēlētājam 1 ir formula 3, viņu punkti tiek aprēķināti pēc formulas x1 * x2 + x3
      . Simboli x1, x2 un x3 apzīmē skaitļus no 0 līdz 9 (kas tiek zīmēti nejauši). Pirms spēles sākuma ir zināmas tikai katram spēlētājam piešķirtās formulas. Pēc tam, kad spēle ir sākusies, x1 tiek izlozēts katram spēlētājam atsevišķi. Nākamajā spēles posmā x2 tiek izlozēts katram spēlētājam individuāli. Visbeidzot, tiek parādīts trešais mainīgais un spēle beidzas.
  2. Ja darbinieki pieļauj kļūdas vai ja likmju pieņemšanas laikā rodas kādas programmatūras kļūmes (piemēram, acīmredzamas kļūdas koeficientos, neatbilstības starp koeficientiem dažādās vietās utt.), vai ja ir citas norādes par nepareizi pieņemtām likmēm, bukmeikers ir tiesīgs pasludināt šādas derības par spēkā neesošām. Ja rodas kādas programmatūras kļūmes, spēle var tikt pārtraukta, tad visas nenokārtotās likmes tiks atmaksātas.
  3. Ir pieejami šādi tirgi:
    • Uzvarēt
    • Kopējā
    • Individuālais Kopā
    • Kopā (Pāra; Nepāra)
    • Handikaps
    • Precīzs punktu skaits
    • Precīza punktu atšķirība
    • Spēlētājs 1/Spēlētājs 2, Rezultāts + Kopā

15.188. REGBIJA BUMBA

  1. Spēles sastāv no četriem periodiem pa 8 minūtēm. Ja spēle beidzas neizšķirti, tiek izspēlēts virsstundu periods. Katrai komandai ir tiesības uz vienu 30 sekunžu pārtraukumu katrā periodā.
  2. Bumbu var nodot, mest, atlēkt, nest vai ripināt jebkurā virzienā.
  3. Spēlētājiem ir atļauts skriet ar bumbu.
  4. Spēlētāji var izveidot fizisku kontaktu un cīnīties pret citiem spēlētājiem, taču viņiem nav atļauts veikt nelikumīgas darbības.
  5. Nelikumīgas darbības. Spēlētāji nedrīkst:
    • Izmantojiet viņu rokas, lai satvertu cita spēlētāja galvu
    • Bloķējiet bezmaksas atskaņotāju uz laiku, kas ilgāks par 10 sekundēm
    • Uzbrukt, notriekt vai apklusināt pretinieku
    • Izmantojiet viņu kājas vai satveriet cita spēlētāja kāju (-as)
    • Stumjiet spēlētāju no aizmugures, kad viņš met bumbu stīpā
    • Turiet spēlētāja apģērbu, nelaižot vaļā
    • Tīši radīt traumu
    • Uzbrukt uzbrūkošās komandas spēlētājam soda laukumā, zem stīpas, ar nosacījumu, ka viņš ar bumbu iegājis zonā (sods par šo pārkāpumu ir 30 sekunžu apturēšana aizstāvošajai komandai).
  6. Spēlētāji var:
    • Izmantojiet vienu vai abas rokas, lai turētu cita spēlētāja ķermeni vai rokas
    • Veiciet pacelšanos, lai nogādātu citu spēlētāju pie zemes
    • Uzbrūkošie spēlētāji, kuriem nav bumbas
    • Saņemiet palīdzību no saviem komandas biedriem, lai cīnītos par bumbu
    • Mest bumbu no jebkuras pozīcijas, izmantojot jebkuru tehniku
  7. Ja tiek pārkāpti noteikumi, spēle tiek pārtraukta, un komanda, pret kuru tika izdarīts pārkāpums, iemet bumbu spēlē no ārpus spēles laukuma.

Noderīgi

KLIENTU APKALPOŠANA

Klientu atbalsta darba laiks: no plkst. 08.00 līdz 24.00

SwedbankSEBCitadeleLuminorPayseraMastercardVISAGoogle PayApple Pay
Uzmanību! Azartspēles var izraisīt atkarību!
Ja jums vēl nav 18 gadu, jums ir aizliegts piedalīties azartspēlēs un jums ir nekavējoties jāpamet šī vietne!
Uzmanību! Azartspēles var izraisīt atkarību! Ja jums vēl nav 18 gadu, jums ir aizliegts piedalīties azartspēlēs un jums ir nekavējoties jāpamet šī vietne!
<p>Azartspēļu organizators ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību "NIKS", juridiskā adrese Tērbatas iela 73, Rīga, LV-1001, Latvija. Interaktīvo azartspēļu licence Nr. TI-20.</p>

Azartspēļu organizators ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību "NIKS", juridiskā adrese Tērbatas iela 73, Rīga, LV-1001, Latvija. Interaktīvo azartspēļu licence Nr. TI-20.

SPELET GROUP
MAGAZINE