SpeletSpelet
  • EN
  • LV
  • RU
1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    

15.16. KRIKETS

  1. Likmes tiek veiktas, pamatojoties uz oficiālo rezultātu, ko paziņojusi attiecīgās spēles vai turnīra vadības institūcija.
  2. Ja spēle tiek pārtraukta un netiek pabeigta, likmes uz to tiek veiktas ar koeficientu 1.
  3. Ir vairāki kriketa turnīru veidi:
    • Twenty20 International ir kriketa veids, kurā spēle ilgst vidēji trīsarpus stundas;
    • One Day International (ODI) ir kriketa veids, kurā spēle ilgst vairāk nekā astoņas stundas;
    • Pārbaudes spēle ir kriketa veids, kas var ilgt līdz piecām dienām ar vismaz 90 overs dienā, kur katra puse iegūst iespēju nūjot divreiz.
  4. Ja mača oficiālais rezultāts ir neizšķirts un par šo iznākumu nav piedāvātas cenas, jebkurš taibreiks tiks skaitīts, piemēram, bowl-out, super over utt. (Bowl-outs un super overs netiek ieskaitīti citu likmju nokārtošanā).
  5. Ja One Day International tiek saīsināts par 1 līdz 20 overs, visas likmes uz spēli paliek spēkā un tiek aprēķinātas, pamatojoties uz spēles rezultātu. Ja pārbaudes spēle tiks saīsināta par 21 un vairāk pārsvaru, likmes tiks atmaksātas, izņemot tos tirgus, kas jau ir noteikti.
  6. Ja Twenty20 International tiks saīsināts par 1 līdz 5 overs, visas likmes uz spēli būs spēkā un tiks aprēķinātas, pamatojoties uz spēles rezultātu. Ja spēle tiek saīsināta par 6 un vairāk overs, likmes tiks atmaksātas, izņemot tos tirgus, kas jau ir noteikti.
  7. Top Batsman/Best Bowler Team 1/2. Likmes uz pārbaudes spēlēm un apgabala čempionātiem būs spēkā neatkarīgi no nospēlēto pārsvaru skaita. Vienas dienas mačos ir jāizspēlē vismaz 20 overs, lai likmes būtu spēkā. Divdesmit20 mačos ir jāizspēlē vismaz 10 overs, lai likmes būtu spēkā.
  8. Top Bowler Mačā. Likmes uz spēlētājiem, kuri tika izvēlēti, bet nespēlēja vai neiekļuva spēles laukumā, tiks uzskatītas par zaudētām. Ja divi vai vairāki spēlētāji pabeidz spēli ar vienādu vārtu skaitu, par uzvarētāju tiks uzskatīts tas bouleris, kurš piekāpās vismazākajam ekstras skaitam. Tiek piemēroti vienlaicīgi apdares noteikumi. Ja neviens no sikspārņiem neieņems vārtus, visas likmes tiks veiktas ar koeficientu 1.00.
  9. Likmes uz spēlētāju, kurš nav iekļauts sākuma 11 sarakstā, tiks uzskatītas par anulētām. Likmes uz spēlētājiem, kuri ir izvēlēti sākuma sastāvam, bet necīnās, tiks veiktas ar koeficientu 1.
  10. "Skrien pie vārtiņu krišanas". Likmes uzvar, ja pareizi tiek prognozēti šādi kritēriji: paņemtie vārti un kopējais skrējienu skaits. Ja vārti netiek ņemti un kopsumma ir lielāka par noteikto minimālo kopsummu, likme tiek noteikta kā zaudējums. Ja vārtu guvums netiek ņemts un kopējais skrējienu skaits pārsniedz norādīto maksimālo kopsummu, likme tiek noteikta ar koeficientu 1.00.
  11. Skrējiens līdz 10 skrējieniem. Likmes ir spēkā, ja vien sarakstā iekļautie spēlētāji necīnās pirmie – tādā gadījumā visas likmes tiek anulētas. Likmes ir spēkā neatkarīgi no tā, kurš no uzskaitītajiem spēlētājiem sit pirmo bumbu. Ja neviens no spēlētājiem negūst 10 punktus, likmes uz "ne" iznākumu uzvar. Laikapstākļu ietekmētos mačos, ja neviens no batsmaniem negūs 10 punktus un neviens no tiem netiks noraidīts, likmes tiks anulētas. Ja neviens no batsmaniem negūst 10 punktus un abi tiek noraidīti, likmes uz "Ne" iznākumu uzvar.
  12. Skrien pirmajā () pārsvarā. Komanda 1/2 Kopējais skrējiens Pirmajā () pārsvarā virs/zem ().
    Ja izvēlētais overu skaits netiek pabeigts ārēju faktoru vai sliktu laikapstākļu dēļ, likmes tiek anulētas, ja vien rezultāts jau nav noteikts.
    Ja iningu ilgums ir mazāks par izvēlēto overu skaitu (piemēram, visa komanda tiek noraidīta, pirms ir izspēlēts izvēlētais overu skaits, vai komanda jau ir ieguvusi nepieciešamo skrējienu skaitu, lai uzvarētu), likmes ir spēkā. Likmju nokārtošanas nolūkos tiks ņemti vērā papildu un soda braucieni neatkarīgi no tā, kā tie ir gūti.
  13. augstākais individuālais rezultāts (spēlētāja skrējieni); Spēlētāja kopējais skrējienu skaits; Spēlētāja skrējienu skaits. Pārbaudes mačos šādas likmes tiek noteiktas atbilstoši lielākajam iningā gūto punktu skaitam. Skrējieni no divām innings netiek saskaitīti kopā, ja vien nav norādīts citādi.
  14. Par dažiem tirgiem var norēķināties tikai pēc tam, kad oficiālais avots ir publicējis visu statistiku, un tas var aizņemt 10–12 stundas.
  15. "Top Batsman". Ja divi vai vairāki sikspārņi gūst vienādu punktu skaitu, likmes uz šādiem spēlētājiem tiks veiktas ar koeficientu 1. Ja spēlētājs ir iekļauts sākuma 11, bet nav ienācis spēles laukumā, "Top Batsman" likme zaudēs.
  16. Šie tirgi izmanto uz punktiem balstītu vērtēšanas sistēmu, lai noteiktu to iznākumu. Punktu grafiks ir šāds: 1 punkts par skrējienu, 20 punkti par vārtiem, 10 punkti par nozveju, 25 punkti par klupšanu.
    • Likmes tiek atmaksātas par neizvēlētajiem spēlētājiem.
    • Vienas dienas mačos abām komandām jārēķinās ar vismaz 40 overiem katrai, pretējā gadījumā likmes tiek anulētas, ja vien likmju izlīgums jau nav noteikts.
    • Pārbaudes un pirmās klases mačos tiek skaitīta visa spēle. Izlozētajās spēlēs ir jāuzvar vismaz 200 overs, pretējā gadījumā likmes tiek anulētas, ja vien likmju nokārtošana jau nav noteikta. Divdesmit20 mačos mačam jābūt ieplānotam pilnos 20 overos un jābūt oficiālam rezultātam, ja vien likmju izspēle jau nav noteikta.

GOLD LEAGUE ir reģionāla līga, kas tiek spēlēta saskaņā ar iekštelpu kriketa noteikumiem. Komandām jāizspēlē visi ieplānotie overi vai līdz brīdim, kad nokrīt 5 vārti.

  1. Vērtēšanas noteikumi:
    • A – 0 punkti
    • B,C (līdz lauka vidum) – 1 punkts
    • B,C (gar lauka vidu līdz D zonai) – 2 punkti
    • D (nepieskaroties grīdai) – 6 punkti, vai, ja bumba pieskaras grīdai – 4 punkti.
    • Ja drošības nauda tiek izsista no vārtiem bļodnieka tiešā trāpījuma rezultātā, betmens tiks atlaists
    • Ja batsmans netrāpa bumbu pēc tam, kad tā ir bļoda, un vārtu turētājs noķer (neķer) bumbu, betmens saņem 0 punktus
    • Ja batsmans trāpa pa bumbu un laukuma saimnieki vai vārtu sargs to noķer, nepieskaroties grīdai, batsmans tiks atlaists
    • Ja batsmans atsitas pret bumbu un bumba pieskaras grīdai, gadījumā, ja batsmans vai ne-uzbrucējs nav sasniedzis savu attiecīgo kroku (teritoriju), batsmans tiks atlaists, ja laukuma komanda ar bumbu izsit drošības naudu no vārtiem
    • Kad batsmans sit bumbu noteiktās zonās, viņiem tiek piešķirti punkti šādi:
  2. Ja bumba vispirms piezemējas B,C zonā aiz laukuma vidus (2 punkti) un pēc tam turpina piezemēties D zonā (vēl 1 punkts), komanda kopā saņem 3 punktus. Ja bumba piezemējas B,C zonā līdz laukuma vidum (1 punkts) un pēc tam turpina piezemēties B,C zonā aiz laukuma vidus, kopā tiek piešķirti 2 punkti.
  3. Par mirušu bumbu (kad bumba tiek izmesta līdz centra līnijai ieskaitot) tiek piešķirti 0 punkti un bumba atkal tiek sasista. Ja nākamā bumba ir arī mirusi bumba, batsmanam tiek piešķirti 5 punkti.
  4. Par fiziskiem traucējumiem pret batsmanu batsmanam tiek piešķirti 5 punkti.
  5. Par labu bumbu (kad bumba tiek izmesta caur nūjas zonu, nepieskaroties batsmanam), tiek piešķirti 0 punkti.
  6. Par platu bumbiņu (kad bumba tiek izsista ārpus nūjas zonas vai šķērso nūjas kroku) batsmanam tiek piešķirti 2 punkti.
  7. Par kāju (kad bumba atsitas pret batsmana ķermeni) tiek piešķirti 0 punkti un spēle turpinās. Ja batsmans un ne-uzbrucējs ir mainījuši vietas, tiek piešķirts 1 punkts.
  8. Par bez bumbas (kad bouleris soļo aiz boulinga krokas; bumba tiek izmesta virs vārtiem tieši, nepieskaroties zemei; bumba tiek mesta un atsitas no grīdas uz virs plecu līmeņa; bumba tiek izmesta no laukuma), batsmanam tiek piešķirti 2 punkti.
  9. komanda (), lai ietaupītu, sekojiet līdzi. Jums ir jānosaka, vai turpinājums var tikt izpildīts komandai, kas cīnās otrajā vietā, neatkarīgi no tā, vai tas tiek izpildīts vai nē. Abām komandām ir jāizpilda pirmie iningi (ieskaitot deklarācijas), lai likmes tiktu uzskatītas par derīgām, pretējā gadījumā likmes tiks noteiktas ar koeficientu 1.

15.17. PLUDMALES HANDBOLS

  1. Visas likmes tiks noteiktas, pamatojoties uz rezultātu pamatlaika beigās (20 spēles minūtes, kas sastāv no diviem periodiem pa 10 minūtēm katrā).
  2. Soda metieni tiks ieskaitīti tikai likmēs uz "Win In The Match", "To Qualified For The Next Round", "Win In The Tournament" un līdzīgiem tirgiem.
  3. Ja spēle tiek pārtraukta un atlikta, visas likmes ir spēkā līdz brīdim, kad spēle ir izspēlēta, kāds no dalībniekiem izstājas vai turnīrs, kura ietvaros spēle ir pabeigta.
  4. Mačs tiks atzīts par pabeigtu derību nolūkos, ja būs pagājušas vismaz 18 spēles minūtes. Šajā gadījumā visas likmes tiks noteiktas uz rezultātu brīdī, kad spēle tika pārtraukta.
  5. Ja perioda beigās rezultāts ir vienāds, uzvarētāja noteikšanai tiek izmantoti Zelta vārti, t.i., komanda, kas gūst pirmos vārtus, tiks pasludināta par uzvarētāju. Ja abus periodus uzvarēs viena un tā pati komanda, šī komanda tiks pasludināta par uzvarētāju ar rezultātu 2:0.
  6. Ja abas komandas uzvarēs periodu, būs neizšķirts. Pēc tam spēle tiek izlemta ar "šāvienu", kur laukuma spēlētājs dodas pretī pretinieku vārtsargam.

15.18. PLUDMALES FUTBOLS

  1. Visas likmes tiks noteiktas uz rezultātu pamatlaika beigās (36 spēles minūtes, kas sastāv no trim periodiem pa 12 minūtēm katrā).
    Bukmeikers neuzņemas atbildību par neprecīzu spēles ilguma deklarēšanu. Sadaļās "Tiešraide" vai "Sports" redzamā informācija ir tikai indikatīva. Klientam ir jāpārbauda noteikumi, salīdzinot tos ar oficiāliem avotiem.
  2. Papildlaiks un soda metieni tiks ieskaitīti tikai likmēs uz "Win", "To Qualified For The Next Round", "Win In The Tournament" un līdzīgiem tirgiem.
  3. Ja spēle sākas, bet nav pabeigta, visas likmes uz to tiks veiktas ar koeficientu 1, izņemot tos tirgus, kas jau bija noteikti spēles pārtraukšanas brīdī.
  4. Lai likmes būtu spēkā, spēle ir jāspēlē vismaz 30 minūtes. Šajā gadījumā visas likmes tiks noteiktas uz rezultātu mača pārtraukšanas brīdī.

15.19. REGBIJS

  1. Visas likmes tiks aprēķinātas uz rezultātu pamatlaika beigās (80 minūšu mačs, kas sastāv no divām pusītēm pa 40 minūtēm katrā).
    Bukmeikers neuzņemas atbildību par neprecīzu spēles ilguma deklarēšanu. Sadaļās "Tiešraide" vai "Sports" redzamā informācija ir tikai indikatīva. Klientam ir jāpārbauda noteikumi, salīdzinot tos ar oficiāliem avotiem.
  2. Virsstundas un soda metieni tiks ieskaitīti tikai likmēs tirgos "Lai kvalificētos nākamajai kārtai" un "Uzvarēt turnīrā".
  3. Lai likmes būtu spēkā, spēle ir jāizspēlē pilnībā, ja vien spēles apturēšanas brīdī tirgus jau nebija noteikts.

15.20. ZIRGU SKRIEŠANĀS SACĪKSTES

  1. Ja sacensības tiek atliktas uz citu dienu un tas ir norādīts oficiālajos avotos, visas likmes būs spēkā. Tomēr vienkāršās likmes tiks uzskatītas par spēkā neesošām un attiecīgais posms tiks izslēgts no kombinētās likmes, ja:
    • sacensības tiek pārtrauktas;
    • sacensības tiek oficiāli pasludinātas par spēkā neesošām;
    • sacensību nosacījumi tiek mainīti pēc likmju veikšanas (saskaņā ar noteikumiem);
    • trase tiek mainīta;
  2. "Dalībnieks būs Top 3". Likmes uz šo tirgu uzvarēs, ja zirgs finišēs starp pirmajiem trim vietu ieguvējiem.
  3. "Laimests (atmaksa, ja tāda tiek veikta)". Piemēram, likme "Win (Refund If Placed 2)" uzvarēs, ja zirgs finišēs pirmais, bet, ja zirgs finišēs otrais, likme tiks atmaksāta (likme tiks veikta ar koeficientu 1).
  4. "Uzvara bez līdera". Likme "Nr. 1 Brice Canyon To Win Without No. 3 Clonusker" uzvarēs, ja Nr. 3 Clonusker sacīkstēs finišēs pirmais un Nr. 1 Brice Canyon finišēs otrais.
  5. Pirms-post derības. Atjauninātais skrējēju saraksts tiek paziņots vienu vai divas dienas pirms sacensībām atkarībā no tā klases. Tiklīdz kļūst pieejami sacensību dienas tirgi, pirms-post tirgi tiek slēgti. Zirgi, kas ir izņemti no sacīkstēm, un tie, kas nav skrējēji, tiks uzskatīti par zaudētājiem pirms-post tirgos. Ja nelabvēlīgu laika apstākļu dēļ sacensības tiek atliktas uz nākamo dienu, iepriekšējās likmes būs spēkā līdz sacensību sākumam. Ja sacensības ir atceltas, likmes uz pirms-post tirgiem tiks atmaksātas. Pirmkārt, likmes sacīkšu dienā tiks noteiktas, un pēc tam tiks veiktas likmes uz šīm sacensībām.
  6. SP (Starting Price) ir pēdējais starta koeficients zirgam. Sākuma cena tiek aprēķināta, pamatojoties uz vidējiem koeficientiem, ko piedāvā sacīkšu bukmeikeri izslēgšanas brīdī. Ja zirgs tiek atsaukts pirms sacensību sākuma vai tiek pasludināts par ne-skrējēju (saskaņā ar oficiālajiem ierakstiem), un jauns SP tirgus nav izveidots, likmes uz izņemto zirgu tiks veiktas ar koeficientu "1".

15.21. SKVOŠS

  1. Ja spēle sākas, bet kāda iemesla dēļ netiek pabeigta (piemēram, ja spēlētājs aiziet pensijā vai tiek diskvalificēts), izlīguma nolūkā tiks ņemti vērā rezultāti, kas jau bija bez nosacījumiem noteikti spēles pārtraukšanas brīdī (piemēram, pirmās spēles iznākums, pirmās spēles kopsumma utt.). Visas pārējās likmes tiks veiktas ar koeficientu 1.
  2. Pēc tās iestādes lēmuma, kas organizē pasākumu, spēļu skaits mačā var svārstīties no trim līdz piecām, un mačs turpinās, līdz tiek uzvarētas trīs spēles.
  3. Katra spēle turpinās līdz 11 punktiem. Spēlētājs, kurš pirmais gūs 11 punktus, tiks pasludināts par uzvarētāju, ja vien rezultāts nebūs 10:10. Šajā gadījumā spēle turpināsies, līdz rezultātu starpība sasniegs divus punktus. Par uzvarētāju tiks uzskatīts spēlētājs, kurš pārspēs pretinieku ar divu punktu starpību.

15.22. SNŪKERS

  1. Spēļu derības. Ja spēle tiek pārtraukta, spēlētājs, kurš ir kvalificējies nākamajai kārtai, tiek uzskatīts par uzvarētāju, kamēr ir pabeigts vismaz viens kadrs.
  2. Kadru derības, handikapa derības, īpašie piedāvājumi. Lai likmes tiktu nokārtotas, ir jāaizpilda visi mača uzvarētāja noteikšanai nepieciešamie rāmji. Ja uzvarētājs jebkāda iemesla dēļ tiks noteikts pirms mača beigām, visas likmes uz kadriem un handikaps, kā arī īpašās likmes tiks veiktas ar koeficientu 1, izņemot tās likmes, kuras jau ir noteiktas bez nosacījumiem.
  3. Ja kāds spēlētājs zaudē kādā rāmī, handikaps un kopējās likmes šajā rāmī tiks veiktas ar koeficientu 1.
  4. "Lai kvalificētos". Klientam ir jāparedz, kurš no abiem uzskaitītajiem spēlētājiem tiks tālāk turnīra grupā. Ja abi spēlētāji izstāsies no turnīra, par uzvarētāju tiks uzskatīts tas, kurš turnīra grupā būs pavirzījies vistālāk. Ja abi spēlētāji izstājas vienā raundā, likmes tiks veiktas ar koeficientu 1. Ja spēlētājs izstājas no turnīra pirms tā sākuma, uzvaras koeficients būs 1.
  5. "Kopējie gadsimti". Klientam ir jāparedz, vai spēlētājs vienā galda apmeklējumā iegūs 100 vai vairāk punktus.
  6. "Pirmā podziņu bumba – zila". Likme uzvarēs, ja zilā bumbiņa būs pirmā likumīgi iekrāsotā bumbiņa (krāsas ir dzeltenas, zaļas, brūnas, zilas, rozā, melnas).
  7. "Izšaut". "Augstāk turnīra beigās". Likmes tiek aprēķinātas pēc šādiem secīgiem kritērijiem: izslēgšanas posms; uzvarēto kadru skaits; kopējais punktu skaits.

 

15.23. TENISS

  1. Ja spēlētājs izstājas (vai ir ticis diskvalificēts) pirms spēles sākuma, likmes tiks atmaksātas.
  2. Ja mača sākums aizkavējas vai kāda iemesla dēļ tiek pārcelts uz vēlāku laiku, visas likmes ir spēkā līdz mača beigām vai turnīra, kurā tas piedalās, beigām.
  3. Likmes būs spēkā šādos gadījumos:
    • izmaiņas spēles virsmā;
    • norises vietas maiņa;
    • pāreja no norises vietas iekštelpās uz āra norises vietu.
  4. Ja spēle tiek pārtraukta sakarā ar spēlētāja atsaukšanu vai diskvalifikāciju pirmajā setā, visas likmes tiks veiktas ar koeficientu 1, izņemot likmes uz spēlēm, kas jau ir pabeigtas, un likmes uz iznākumu, kas jau bija bez nosacījumiem noteikts mača pārtraukšanas brīdī.
  5. Ja tenisa mačs tiek pārtraukts spēlētāja izstāšanās vai diskvalifikācijas dēļ, likmes uz mača uzvarētāju paliek spēkā, ja pirmais sets ir pabeigts. Pretējā gadījumā visas šādas likmes tiks veiktas ar koeficientu 1. Likmes uz citiem iznākumiem tiks atceltas (aprēķinātas ar koeficientu 1), izņemot iznākumus, kas jau bija bez nosacījumiem noteikti spēles pārtraukšanas brīdī.
    Izstāšanās vai diskvalifikācijas gadījumā attiecīgais spēlētājs zaudē.
    1. piemērs. Mačs Rodrigess pret. Herberts tiek pārtraukts ar rezultātu 1:0 (6:2, 0:3) Rodrigesa izstāšanās dēļ. Šādas likmes tiks noteiktas ar koeficientu 1: handikaps 1 (-2,5) spēles, handikaps 2 (+2,5) spēles, kopējais spēļu skaits (21,5), setu rezultāts 2:0, 2:1 un 1:2. Visas likmes uz pirmo setu tiks nokārtotas. Likme "W2" uz maču uzvarēs. Likmes "W1" uz maču un "Sets Score 0:2" zaudēs.
    2. piemērs. Mačs Benneteau vs. Kleins tiek pārtraukts ar rezultātu 1:1 (6:4, 0:6, 0:1) Beneta izstāšanās dēļ. Likme "Total Games Over 21.5" uzvarēs, savukārt likme "Total Games Under 21.5" zaudēs, jo minimālais iespējamais spēļu skaits, lai noteiktu uzvarētāju, tagad ir 22: 1:2 (6:4, 0:6, 0:6). Visas likmes uz pirmo un otro setu tiks nokārtotas. Likme "W2" uz maču uzvarēs, bet likmes "W1" uz maču un "Sets Score 0:2 un 2:0" zaudēs. Šādas likmes tiks noteiktas ar koeficientu 1: Spēles handikaps, Setu rezultāts 2:1, 1:2.
  6. Formāta maiņas (setu skaita maiņas) gadījumā likmes uz šādiem iznākumiem būs spēkā un tiks noteiktas uz mača rezultātu:
    • mača uzvarētājs;
    • uzvara pirmajā setā;
    • spēles handikaps pirmajā setā;
    • pirmā seta kopsumma;
    • pirmais servēt mačā;
    • lai uzvarētu mača pirmajā spēlē.
      Likmes uz citiem iznākumiem tiks veiktas ar koeficientu 1.
  7. Handikapi un kopsummas tenisa mačā tiek norādītas spēlēs.
  8. Ja spēle (t.i., no seta) kāda iemesla dēļ netiek pabeigta (piemēram, ja spēle tiek pārtraukta un nav pabeigta, spēlētājs atsakās turpināt vai tiek diskvalificēts utt.), likmes uz šo spēli (t.i., no seta) tiks veiktas ar koeficientu 1.
  9. Tenisa mača izšķirošajā setā handikapi un kopsummas tiek noteiktas, pamatojoties uz rezultātu, savukārt likmēm uz mača handikapiem un kopsummām izšķirošais sets tiek uzskatīts par vienu spēli.
    Piemēram, Grönefeld/Peschke – Niculescu/Zakopalová. Kopā zem 21,5. Rezultāts ir (6:3, 3:6, 4:10 punkti). Trešais sets tiks uzskatīts par vienu spēli. Kopā būs 6+3+3+6+1=19. Likme uzvar.
  10. Attiecībā uz tenisa mačiem ar nosaukumu "champ. tie-break" vai "super tie-break", handikapi un kopsummas mačā tiks izšķirtas, ieskaitot rezultātu jebkurā super tie-break.
    Piemēram, Grönefeld/Peschke pret Niculescu/Zakopalová (champ. tie-break). Kopā zem 21,5. Mača rezultāts ir (6:3; 3:6; 4:10 punkti).
    Kopā šeit ir 6+3+3+6+4+10=32. Likme zaudē.
    Dažos turnīros pēdējā izšķirošā seta vietā tiek izspēlēts super taibreiks (čempiona taibreiks). Spēlētājs (pāris), kurš pirmais iegūst 10 punktus, tiks pasludināts par mača uzvarētāju ar nosacījumu, ka viņš pārspēs pretinieku ar vismaz divu punktu starpību.
  11. "Pareizs rezultāts" (rezultāts, pamatojoties uz komplektiem). Attiecīgās likmes sadaļā "Sports" ir 2:0, 2:1 utt.
  12. "Lai kvalificētos". Klientam ir jāprognozē, kurš no diviem nosauktajiem spēlētājiem virzīsies tālāk turnīra grupā. Ja abi spēlētāji izstāsies no turnīra, par uzvarētāju tiks uzskatīts tas, kurš turnīra grupā būs progresējis vistālāk. Ja abi spēlētāji izstājas no vienas kārtas, uzvaras koeficients būs 1. Ja spēlētājs izstājas no turnīra pirms tā sākuma, uzvaras koeficients būs 1.
  13. "Uzvarētājs". Par uzvarētāju tiks uzskatīts spēlētājs (komanda), kurš turnīrā ieņems pirmo vietu. Ja spēlētājs izstājas pirms turnīra sākuma, likmes uz šo spēlētāju tiks veiktas ar koeficientu 1.
  14. "Uzvarēt spēlē". Klientam ir jānosaka, kurš uzvarēs norādītajā spēlē. Spēles katrā setā tiek numurētas pēc kārtas. Piemēram, ja 2. sets beigsies ar rezultātu 6:1, likmes uz "8. spēles 2. setu" tiks nokārtotas ar koeficientu 1, jo nav bijusi astotā spēle.
  15. Taibreiks tiks uzskatīts par vienu atsevišķu spēli.
  16. "Punkti". Punkts ir serves rezultāts (katra serve galu galā noved pie tā, ka viena no spēlētājām iegūst punktu – caur ripu vai dubultkļūdu).
    Piemēram, "Point 4 (8th Game) W2" (Otrais spēlētājs iegūst 4. punktu (ceturto reizi, kad bumba tiek pasniegta) 8. spēlē). Tātad, ja 8. spēle notiek šādi:
    • 1. punkts: 0-15 (uzvarēja 2. spēlētājs);
    • 2. punkts: 15-15 (uzvarēja 1. spēlētājs);
    • 3. punkts: 15-30 (uzvarēja 2. spēlētājs);
    • 4. punkts: 15-40 (spēlētājs 2 uzvarēja) – likme uzvar.
  17. "Rezultāts 1. setā". Šai likmei jāparedz pareizs pirmā seta rezultāts. Ja pirmais sets netiek pabeigts, likmes uz šo iznākumu tiks veiktas ar koeficientu 1.
  18. "Match Tie-Break". Klientam ir jāparedz, vai mačā būs taibreiks. Ja spēle kāda iemesla dēļ nav pabeigta un taibreiks jau ir noticis, likme "Match Tie-Break - Yes" uzvarēs, savukārt likme "Match Tie-Break - No" zaudēs. Ja spēle kāda iemesla dēļ netiek pabeigta un nav noticis taibreiks, likmes "Match Tie-Break" tirgū tiks veiktas ar koeficientu 1.
  19. "Spēlētājs pirmais, kurš izaicina līnijas zvanu". Klientam ir jāparedz, kurš spēlētājs pirmais izmantos savas tiesības apstrīdēt līnijas zvanu. Ja neviens no spēlētājiem neizmanto savas tiesības apstrīdēt līnijas zvanu, likmes tiks veiktas ar koeficientu 1.
  20. Neviena likme netiks atcelta sportista/sportista iniciāļu drukas kļūdas dēļ (piemēram, D. Muller, nevis G. Muller). Šajā gadījumā likmes būs spēkā.
  21. "Taibreika rezultāts setā". Klientam ir jāparedz pareizais taibreika rezultāts.
    Tiek izspēlēts taibreiks, lai noteiktu seta uzvarētāju, kad rezultāts setā sasniedz 6:6. Taibreiks jāspēlē līdz 7 punktiem (taibreika rezultāts var būt 7:5, 7:4 utt.).
  22. "W 1/2 ar jebkuru citu rezultātu". Šī likme nozīmē, ka spēlētājs uzvarēs taibreiku pēc rezultāta 6:6 (vai super tie-break pēc rezultāta 9:9).
    1. piemērs. Kleins (Austrālija) pret Klecu (Slovākija). W1 ar jebkuru citu rezultātu.
    • Taibreiks beidzas ar rezultātu (7:3) – likme zaudē.
    • Taibreiks beidzas ar rezultātu (8:6) – likme uzvar (jo 1. spēlētājs uzvarēja pēc rezultāta 6:6).
  23. "Spēles taibreika rezultāts". Klientam ir jāparedz pareizais taibreika rezultāts.
  24. Mača super taibreiks tiek izspēlēts līdz 10 punktiem (rezultāts var būt 10:8, 10:6 utt.).
  25. "Taibreika rezultāts. Jebkurš cits W1/W2". Kurš spēlētājs uzvarēs taibreikā ar rezultātu, kas atšķiras no piedāvātajiem?
  26. Likmes "Tie-Break Score" tirgos tiks veiktas ar koeficientu 1, ja mačā vai setā nav bijis taibreika vai ja spēle kāda iemesla dēļ nav pabeigta.
  27. "Mačā finišēju 6:0 (0:6) – jā". Likme uzvarēs, ja jebkura seta rezultāts mačā būs vai nu (6:0), vai (0:6).
  28. Likmes uz spēli, kas tika izspēlēta kā taibreiks setā, tiks veiktas ar koeficientu 1 (likmes tiks atmaksātas). Spēles katrā setā tiek numurētas pēc kārtas derību nolūkos.
  29. Statistika (dūžu skaits, dubultkļūdu skaits, pirmās serves procents utt.) tiek norādīta, ņemot vērā informāciju konkrēto turnīru attiecīgajās oficiālajās vietnēs.
  30. Likmes uz konkrētu statistiku (dūžu skaits, dubultkļūdu skaits, pirmās serves procents utt.) tiek veiktas šādā veidā, ja spēle kāda iemesla dēļ netiek pabeigta. Rezultāti, kas jau bija bez nosacījumiem noteikti mača pārtraukšanas brīdī, tiks ieskaitīti likmju norēķinā. Izmaksas par citām likmēm tiks veiktas ar koeficientu 1.
  31. Spēles punkts ir punkts, kuru, ja uzvarēs viens no spēlētājiem, viņi uzvarēs arī mačā.
  32. "Pārtraukums Nr. 1 – 1. spēlētājs". Likme uzvarēs, ja 1. spēlētājs uzvarēs spēli, saņemot servi (lūzuma punkts ir punkts, kas, ja to uzvarēs saņemošais spēlētājs, uzvarēs viņu spēlē. To sauc par serves pārtraukumu.).
  33. "Kopējais punktu skaits pirmajā spēlē (5,5)". Šī ir likme uz punktu skaitu pirmajā spēlē. Piemēram, ja spēle tiek uzvarēta pēc rezultāta (40:30), ir bijuši 6 punkti un likme uzvar.
  34. "Visaugstākā punktu skaita" tirgos tiek ņemts vērā tikai pirmais un otrais komplekts. Likme "Visvairāk punktu gūšanas periods – neizšķirts" uzvarēs, ja, piemēram, rezultāts būs (6:3, 3:6, 6:4). Likmes "Augstākais punktu skaits periods – 1" un "Augstākais punktu skaits – 2" zaudēs, ja spēļu skaits pirmajā setā būs vienāds ar spēļu skaitu otrajā setā.
  35. "Augstākais (zemākais) punktu komplekts – kopā". Likmes uz Total tirgiem tiks veiktas saskaņā ar attiecīgā tenisa turnīra noteikumiem (t.i., ja spēlētājiem būs jāspēlē, līdz viņi būs uzvarējuši 2 setos vai 3 setos).
  36. "Kurš taisīs vairāk pārtraukumu". Šajā tirgū ir trīs rezultāti: 1. spēlētājs, 2. spēlētājs un neizšķirts. Ja spēlētājiem mačā ir vienāds pārtraukumu skaits, uzvarēs izvēle "Neizšķirts".
  37. "Spēlētājs, lai uzvarētu savu servi pēc rezultāta 0:40 – jā". Likme uzvarēs, ja spēlētājs zaudēs savu servisa spēli ar rezultātu 0:40, bet pēc tam uzvarēs spēli.
  38. "Tie-Break vai papildu spēles pēdējā setā". Lai nokārtotu likmes, tiek ņemts vērā pēdējais 3. sets ("Best of 3" mačs) vai 5. sets ("Best of 5" mačs).
  39. "Pirmās līnijas zvanu izaicinājums, lai tas būtu veiksmīgs - jā / nē". Ja abi spēlētāji nav izmantojuši savas tiesības apstrīdēt līnijas zvanu, laimesta koeficients būs 1.
  40. FAST4 tenisa mači ir vai nu labākie no trim setiem (jāuzvar divi seti), vai labākie no pieciem setiem (jāuzvar trīs seti). Sets ilgst līdz četrām uzvarētām spēlēm. Ja rezultāts ir 3:3, tiek piešķirts taibreiks. Taibreiks tiek uzvarēts, kad spēlētājs sasniedz 5 punktus, bet nav nepieciešama divu punktu starpība, kas nozīmē, ka taibreiks var beigties ar rezultātu 5:4. Ja rezultāts taibreikā ir 4:4, saņemošais spēlētājs vai komanda izvēlas, kurā pusē (pa labi vai pa kreisi) bumba tiks pasniegta. Taibreikā spēlētāji mainīs galus pēc tam, kad būs izspēlēti pirmie 4 punkti.

15.24. FLORBOLS

  1. Florbols ir grīdas hokeja veids, ko spēlē telpās uz cietas slidotavas, izmantojot plastmasas bumbu ar caurumiem tajā.
  2. Visas likmes tiek veiktas uz rezultātu pamatlaika beigās (60 spēles minūtes, kas sastāv no trim periodiem pa 20 minūtēm katrā).
    Bukmeikers neuzņemas atbildību par neprecīzu spēles ilguma deklarēšanu. Sadaļās "Sports" un "Tiešraide" redzamā informācija ir tikai indikatīva. Klientam ir jāpārbauda noteikumi, salīdzinot tos ar oficiāliem avotiem.
  3. Papildlaiks un soda metieni tiks ieskaitīti tikai šādos tirgos: "Kvalificēties (nākamajai kārtai)", "Turnīra uzvarētājs" un tamlīdzīgi.
  4. Ja spēle sākas, bet nav pabeigta, visas likmes uz to tiks veiktas ar koeficientu 1, izņemot tos tirgus, kuri spēles pārtraukšanas brīdī jau bija noteikti bez nosacījumiem.
  5. Lai mačs tiktu pasludināts par oficiālu, jāpaiet vismaz 50 spēles minūtēm. Šajā gadījumā visas likmes tiks veiktas uz rezultātu mača pārtraukšanas brīdī.
  6. Ar to iestāžu atļauju, kas organizē pasākumu, spēles ilgumu var saīsināt līdz vismaz diviem 15 minūšu periodiem, katrs ar pārtraukumu, ko nosaka organizatori. Klientam ir jāiepazīstas ar attiecīgā turnīra noteikumiem, salīdzinot tos ar neatkarīgiem avotiem.

Noderīgi

KLIENTU APKALPOŠANA

Klientu atbalsta darba laiks: no plkst. 08.00 līdz 24.00

SwedbankSEBCitadeleLuminorPayseraMastercardVISAGoogle PayApple Pay
Uzmanību! Azartspēles var izraisīt atkarību!
Ja jums vēl nav 18 gadu, jums ir aizliegts piedalīties azartspēlēs un jums ir nekavējoties jāpamet šī vietne!
Uzmanību! Azartspēles var izraisīt atkarību! Ja jums vēl nav 18 gadu, jums ir aizliegts piedalīties azartspēlēs un jums ir nekavējoties jāpamet šī vietne!
<p>Azartspēļu organizators ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību "NIKS", juridiskā adrese Tērbatas iela 73, Rīga, LV-1001, Latvija. Interaktīvo azartspēļu licence Nr. TI-20.</p>

Azartspēļu organizators ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību "NIKS", juridiskā adrese Tērbatas iela 73, Rīga, LV-1001, Latvija. Interaktīvo azartspēļu licence Nr. TI-20.

SPELET GROUP
MAGAZINE